אוטומציה שיווקית – מה צריך לדעת?

אוטומציה שיווקית היא אסטרטגיית אוטומציה עסקית פופולארית בה משתמשים חברות בחוד החנית של טרנספורמציה דיגיטלית. היום נספר לכם 10 דברים שעליכם לדעת על אוטומציה שיווקית שיעזרו לכם להבין כיצד עובדת פלטפורמת האוטומציה השיווקית שלכם. שיווק אוטומציה הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר באסטרטגיית השיווק של החברה ורכיב משותף של כל חברה.

עסקים משתמשים בתוכנות אוטומציה שיווקיות לאוטומציה של משימות שיווק מרכזיות כגון קמפיינים בטפטוף ואיסוף נתוני לקוחות מעוגיות וטפסים אינטרנטיים

כדי למקסם את מאמצי השיווק שלהם. כלי אוטומציה שיווקיים הם סוג תוכנה מיוחד יותר המאפשר לצוותי שיווק להתמקד במשימות ספציפיות כמו שיווק בדוא"ל, שיווק במדיה חברתית ושיווק מוצרים. במילים פשוטות, אוטומציה שיווקית קשורה להתמודדות עם משימות חוזרות ונשנות ולהפיק את המרב ממאמצי השיווק שלך. הקלה ביותר ואנחנו מעדיפים היא שאוטומציות שיווקיות הן התוכנה המשמשת לאוטומציה של משימות שיווק מרכזיות כמו שיווק במייל, שיווק במדיה חברתית ושיווק מוצרים. כדי להגדיר זאת בצורה ברורה יותר, הוא מכסה את כל צורות השיווק המשמשות בדרך כלל בכדי להגיע ללקוחות חדשים, ללקוחות חדשים קיימים ופוטנציאליים, ולמכן אותם על סמך הדמוגרפיה והמיקום שלהם במחזור הקנייה.

ההגדרה של SearchCRM

היא כדלקמן: "אוטומציה שיווקית היא תהליך אוטומציה של יצירת, ביצוע וניהול של תוצאות החיפוש של מנוע חיפוש עבור לקוח ספציפי. אוטומציה שיווקית היא תהליך המאפשר לחברה אחת לבצע אוטומטית פעולות השיווק המקוונות שלה עבור חברה אחרת. זהו שירות מבוסס אינטרנט לביצוע וניהול של משימות ותהליכים שיווקיים, כגון שיווק בדוא"ל ושיווק במדיה חברתית.

תוכנת האוטומציה השיווקית שבחרת תהיה קלטת המחברת בין כל המרכיבים שלך

חלק מהכלים המפורטים כאן אינם ספציפיים כלים לאוטומציה של השוק עצמו. יחד, הם הופכים את הייצור של פעולות שיווק ומכירות לייעול ולייעל. אנשים למשימות שיווק ידניות או קלות, וכתוצאה מכך ניתן להקצות מחדש תקציבי שיווק. על ידי בחירה בתוכנה לאוטומציה של המכירות ולאפשר לצוותים קטנים יותר להגדיל בהפקתם, הצוות שלך יוכל להגדיל את פעילות השיווק הכוללת מבלי להצטרך לשכור חברי צוות נוספים.

ככל שתוכלו להתמקד בחלקים של המשפך שלכם שזקוקים ליותר תשומת לב

כך יהיה קל יותר להשיג יותר בעזרת אוטומציה שיווקית. לדוגמה, שים את שיווק הדוא"ל שלך על טייס אוטומטי עם האוטומציות השיווקיות של Moosend, כך שיוכלו להתמקד באופטימיזציה של משימות הקמפיין. כעת עליך להבין טוב יותר כיצד ניתן להשתמש באוטומציה שיווקית כדי להגדיל את השיווק שלך. לפני שתחליט איזו אוטומציה שיווקית מתאימה לעסק שלך, עליך לזכור שתוכן הוא עמוד השדרה של כל אוטומציה שיווקית מצליחה.

משווקים לא יצטרכו ליצור מספר קמפיינים לקידום מוצרים שונים, ופלטפורמות אוטומציה שיווקיות צריכות להיות אחת – אחת.

אתה אמור להיות מסוגל למפות ולבצע אוטומציה של כל מסע הלקוחות באמצעות פתרון האוטומציה השיווקית שלך

אם ברצונך להשתלב עם פלטפורמות אחרות, עליך ליידע חברות ותוכנות אחרות על התוכנה האוטומטית המשולבת לשיווק. מרבית פתרונות האוטומציה השיווקית מספקים דוחות מפורטים על כל פעילויות השיווק האוטומטיות. רבים מכלי האוטומציה השיווקית הללו משולבים בפלטפורמות אחרות, מה שמוביל לקמפיינים שיווקיים יעילים ואפקטיביים יותר.

אם אתה צריך לשפר את מאמצי השיווק שלך או לחסוך זמן

אוטומציה בשוק הגיונית עבורך. אם אתה מעוניין ביתרונות של אוטומציה שיווקית ורוצה להתחיל, WebFX יכולה לעזור לך. נסה את היד שלך ביצירת קמפיינים, בניית דפי נחיתה, עיצוב מיילים ועוד. למד על היתרונות של אוטומציה שיווקית וכלי שיווק אחרים וצור איתנו קשר אם אתה מכיר את הצורך באוטומציה שיווקית או סתם רוצה לשפר את היעילות והיעילות של מסעות שיווק משלך ואת האסטרטגיה השיווקית של החברה שלך.

היתרון הגדול ביותר של אוטומציה שיווקית הוא בכך שהיא משחררת את המשווקים מביצוע ידני של משימות נמוכות וחוזרות על עצמן. דוגמאות לאוטומציה שיווקית הן משימות שיווק שניתן לבצע באופן אוטומטי ללא צורך במאמץ ידני עצום.

המטרה הסופית של אוטומציה שיווקית

היא פשוטה: לחסוך זמן – להשלים משימות שיווק מורכבות ולחסל את המשימות המשעממות ביותר. החל מביצוע אופטימיזציה של שעות העבודה וכלה במיקוד צוותי המכירות במאמציהם, היקף האוטומציה השיווקית חורג הרבה מעבר לאוטומציה של המשימות החוזרות ונשנות של מחלקת השיווק. חשוב מה אתה רוצה לעשות עם תוכנה אוטומטית, ואז צור רשימה של התכונות הרצויות עבור התוכנה.

אלה חמישה דברים שאתה צריך לדעת על אוטומציה שיווקית

כדי לשכנע את עצמך שאתה בכיוון הנכון לעסק שלך. אוטומציה שיווקית היא צעד גדול המשלב שלבים רבים קטנים בתהליך אוטומטי כדי להפוך את העסק שלך ליעיל וממוקד בעתיד. כדי להפוך את התהליך לאוטומטי שלך, אתה זקוק לפלטפורמה חזקה שמקלה עליך ליישם את כל מרכיבי האוטומציה השיווקית ביעילות.

דילוג לתוכן