איך למכור מוצרים באמזון?

תוכניות אישיות כוללות את היכולת להוסיף מוצרים חדשים לקטלוגים של אמזון מרקטפלייס, גישה לתוכנית הגשמה על ידי אמזון, ולהציע משלוח חינם ממרכזי הגשמת אמזון, אחסון חינם, עיבוד החזרה חינם והטבות אחרות. התוכנית המקצועית היא תוכנית המכירות המושלמת של אמזון, עם מספר חשבונות למשתמשים לביצוע מבצעי מכירות ומשלוחים, מכירת מוצרים בקטגוריות מוגבלות, זכאים למיקום גבוה יותר בדפי מוצרים וניהול הזנות המלאי, הגיליונות האלקטרוניים והדוחות שלהם. מומלץ למי שמוכר לפחות 40 יחידות בחודש ולא מתכוון לפרסם את המוצרים שלו או להשתמש בכלים של אמזון לפני המכירה, תוכניות בודדות גובות 0.99 $ למכירה.

ה- FBA מאפשר למותגים לשלוח מוצרים למרכז הגשמת אמזון (FC) ולא לחנות שלקוחות רוצים להגשים

יש לך שליטה על כמה מלאי נשלח ל- FC במידת הצורך, אך אתה משלם דמי אחסון עבור כל מוצר בנוסף לדמי הגשמה ליחידה שנמכרה. אמזון מטפלת בשירות לקוחות והחזרות עבור מוצרי FBA ואם מוצר FBA הופך להיות כשיר לפריים במסגרת תוכנית FBA, המוצר שלך זכאי למשלוח חינם של יומיים ללקוחות פריים ולמשלוח סטנדרטי חינם ללקוחות שאינם פריים.

אפשר למכור מוצרי אמזון באתר שלך בקלות על ידי הזמנת הזמנות האתר שלך באמצעות מילוי FBA באמזון

כאשר המוצרים שלך מנוהלים ב- Shopify, תוכל ליצור רישום של אמזון, לקשר לרישומים קיימים של אמזון, לסנכרן מלאי ולבצע הזמנות. תוכל גם לרשום מוצרי אמזון באתר שלך אם יש לך אותם כבר בחשבון ספק הספק שלך באמזון, ותוכל גם להשתמש באמזון לביצוע הזמנות מהאתר שלך.

למצוא מוצרים שניתן למכור באמזון קל יותר אם אתה מבין את אפשרויות הרכש שלך כמוכר מסחר אלקטרוני

אם כבר יש לך חנות Shopify ואתה רוצה לרשום מוצרים מהחנות הזו באמזון, תוכל לסנכרן אותם באתר, אך עליך להיות בעל חשבון ספק אמזון מקצועי ויש לקחת בחשבון שלל דברים מבחינת הרשימה. אופטימיזציה על אמזון ואלגוריתם A9 שלה לחיפוש מוצרים. כך או כך, תפתח עסק מסחר אלקטרוני משלך עם ידע מלא על הדרכים השונות למצוא מוצרים שניתן למכור באמזון.

לאחר שהחלטת לשלוח מוצרים ללקוחות באמצעות מערכת ה- FBA

תוכל להתחיל להתמקד בבניית מותג מהימן ובודק היטב באמזון. זהה את תהליך המשלוח העצמי של המוצרים שלך והשתמש בו לעבודה עם SEO של אמזון בכדי לייעל את דפי המוצרים שלך, לשווק את המותג שלך ולמכור את הפריטים שלך. תהליך המכירה באמזון מתחיל כאשר אתה מגדיל את המלאי ומתחיל להציע מוצרים למכירה ב- Amazon Marketplace.

כפי שהזכרנו לעיל

מציאת פערים בשוק היא נקודת כניסה מצוינת למציאת המוצרים הטובים ביותר שניתן למכור כסוחר מסחר אלקטרוני באמזון. נקודת מוצא טובה היא לזהות את הפריטים הנמכרים ביותר ברשימת רבי המכר הנוכחיים של אמזון והמוצרים הפופולריים ביותר שלה לפי המכירות שהיא אוצרת. אינך צריך להיות איש מקצוע או מומחה כדי לחפש מוצרים רווחיים באמזון הנמכרים היטב, אך אמזון מספקת נתונים חיוניים להבנת מגמות השוק ופריטים בעלי פוטנציאל לייצר מכירות גבוהות.

אתה יכול לגשת לנתונים אלה בדרכים שונות

אך אראה לך דוגמה באמצעות כלי מחקר המוצר שלנו באמזון של Black Box. על ידי סירוק ביקורות על מוצרי אמזון, נתוני מכירות ודירוג של מותגים לאומיים, המוכרים יכולים לזהות פערים במחירים שהם מאמינים שהם יכולים לסגור את עצמם או לפתח מותגים משלהם. זה מספק מידע רב שיעזור לך לקבוע את מחיר המוצר שלך, כולל מחיר המכירה הממוצע, הביקוש הצרכני, האספקה וההגשמה שלך וכן את עלות הרווח הפוטנציאלי של אמזון.

יש יוצאים מן הכלל לגישה זו אם יש לך מותג פרטי משלך שאתה מוכר באמזון

במקרה זה, זה רעיון מצוין להקים את האתר שלך עם דף מוצר, עותק מכירות מעוצב וקישור לאמזון. עם זאת, אם מוכר מוכר מוצרים מזויפים או שולח מוצרים מזויפים במקום המוצרים האותנטיים שלך, אמזון תשים לב. למרות שלמותג יש מודעות אזורית, ייתכן שיידרש יותר זמן לפתח עסק באמזון מכיוון שפיקוח המכירות הבסיסי הוא קריטי למותג למכור מוצרים באתר, במיוחד כאשר משווקים אחרים מתחרים על אותן מכירות.

עסק ה- FBA של אמזון מיועד למוכרי אמזון שאין להם הון או משאבים לארוז

לשלוח ולאחסן מוצרים משלהם. בעוד שאמזון מאפשרת למוכרים להציע ללקוחות אמזון מוצרי Hazmat גדולים מדי בחינם, לתוכנית ה- FBA יש הגבלות, ולכן אין טעם כלכלי לחברות כאלה למכור באמזון. כאשר אתה נרשם להגשמה באמזון, אתה יכול לאחסן את המוצרים שלך במרכזי קנה מידה של אמזון אליהם העסק שלך יכול לגשת באמצעות אמזון פיק, אריזה ושילוח וגם להציע שירות לקוחות עבור המוצרים שלך.

הגשמה על ידי אמזון

היא תוכנית המאפשרת לאמזון לקנות, לארוז, לשלוח ולשרת את המוצרים שאתה מוכר באמזון. FBA מייצג Fulfillment by Amazon, כלומר אמזון שומרת את המוצרים שלך במלאי שלה, מבצעת את ההזמנות שלך ומספקת שירות לקוחות. זהו שירות של אמזון, כך שתוכל להשתמש ביכולות ההגשמה ושירות הלקוחות של אמזון עבור המוצרים שלך.

מוכר אמזון

הוא הממשק המרכזי שבאמצעותו ספקים של צד שלישי מפרטים מוצרים ומוכרים אותם ללקוחות אמזון. המוכרים ממקמים את מוצריהם ברשת מרכזי ההגשמה של אמזון, שם הלקוחות יכולים לבצע הזמנות מול אמזון ולקבל עיבוד הזמנות מותאם אישית ישירות ממוכרים. בהתאם לשוליים, לקטגוריית המוצרים ולמשתני הספקים הקשורים, המוכרים שונים במספר המוצרים שהם רוצים לממש עם התגשמות אמזון.
עבור מידע על ייעוץ לסוחרים באמזון ואיך למכור מוצרים באמזון? כדאי לגלוש לאתר rpgecom.com

דילוג לתוכן