דיאטה מהירה

בטח שמעתם על הדיאטה המהירה, תוכנית פופולרית המתבוננת בשעות ובקלוריות שאתם שורפים ביום.

צום לסירוגין ידוע

אך זהו רק קצה הקרחון בכל הנוגע לצום באופן כללי. צום לסירוגין ידוע בשמות רבים, כולל דיאטת 16-8 הפופולרית ודיאטת 5-2, שהיא אולי דיאטת הצום הפופולרית ביותר בעולם. דיאטה זו, שהחלה בבריטניה, מפחיתה באופן דרסטי קלוריות ביומיים בשבוע, כך שאתה בעצם צם. הדיאטה קיבלה למעשה צורות רבות ושונות והיא אחת הווריאציות המועדפות עלי כשאני אוכלת דיאטה מהירה בדרך כלל, כמו גם הדיאטה האהובה עלי.

כדי לקדם אובדן שומן ולשמור על שרירים, עליכם לצרוך 500 קלוריות ביום למשך שבועיים לפחות ועד 1,000 קלוריות ביום.

במדריך מפורט

מעמיק ומעמיק זה, אנו בוחנים את היתרונות של הדיאטה המהירה, המכונה גם דיאטת 5-2. כדי לעזור לכם להיצמד לדיאטה המהירה, הרעיון הוא לשלב בתזונה שלל מאכלים בריאים, כמו פירות, ירקות, אגוזים ודגנים מלאים. אתה רק צריך לאכול את המאכלים שבדרך כלל אוכלים כדי להבטיח שאתה מקיים את כללי צריכת הקלוריות של תזונה מהירה. אז יש לך מושג טוב מה אתה יכול לאכול מבלי לפגוע בירידה במשקל בשבועיים הראשונים של יום המהיר שלך.

דיאטת 5-2

היא סוג של צום לסירוגין שהפך לפופולרי ביותר בשנים האחרונות בעקבות עבודתם של ד"ר מייקל מוסלי ומחברו המשותף מימי או'הרה, המבוסס על מחקרים תזונתיים מבטיחים. יוצר הדיאטה, ד"ר מייקל מוסלי, האמין בה עד כדי כך שהוא כתב עליה ספר רב מכר, שכותרתו פשוט "הדיאטה המהירה".

פילוסופיית התזונה הזו

שתאר ד"ר מוסלי כקיימת לטווח הארוך, היא שהגוף מיועד לצום וצום לסירוגין מקדם ירידה במשקל על ידי אכילת מה שרוצים. הדיאטה המהירה מאפשרת לך לאכול את מה שאתה רוצה, וזה לטובתך אך גם לחיסרון שלך, מכיוון שהוא לא מלמד אותך כיצד לבצע בחירות מזון בריא בימים שאינם מהירים. אז אם תחליט לרדת במשקל על ידי צום, עליך לוודא שיש לך את המאזן הנכון של חומרי המזון בתזונה. ירידה מהירה במשקל אינה מתאימה לכולם, אך עבור אנשים מסוימים זו האופציה הטובה ביותר.

הדיאטה המהירה מציעה מגוון של 40 מתכונים קלים לעקוב

ללא התעסקות, ללא מהומה ליום מהיר. בימים מהירים אוכלים ארוחה רגילה, מדלגים על שתי ארוחות ועומדים בקצבת קלוריות קפדנית חמישה ימים בשבוע. באופן ספציפי, אנשים שעוקבים אחר דיאטת הצום אוכלים שתי ארוחות רגילות ביום בשבועיים הראשונים של הדיאטה, ואז אחת מהארוחות הרגילות שלהם. קראו עוד על דיאטות צום לסירוגין וגלו את מכלול היתרונות הבריאותיים של מדריך זה וקראו על ההשפעות של צום על ירידה במשקל.

יש גם מה שמכונה 16: 8 דיאטה, הכוללת הגבלת קלוריות שאתם צורכים מדי יום במהלך חלון של 8 שעות. זה דורש ממך לצום 16 שעות בכל יום, ואז לצום במשך 16 השעות האחרות, ואז לאכול כרגיל בשמונה השעות הבאות.

סוגים אחרים של דיאטות צום לסירוגין כוללים את דיאטת 5

2, הכוללת צום במשך יומיים שאינם רצופים בשבוע ואכילה ללא הגבלה במשך חמשת הימים האחרים. צום תקופתי או יום שלם כולל יום או יומיים של צום בשבוע, במהלכו אתם צמים לפחות יום אחד, אך לא יותר מיומיים בכל פעם.

דיאטת 5

2 כוללת אכילה של 500-600 קלוריות יומיים בשבוע ואכילה רגילה במשך חמשת הימים האחרים. בהתבסס על הניסיון שלי בתזונה הים תיכונית, הופתעתי לגלות שבחלק מהגרסאות של דיאטה זו תוכלו להגדיל את הקלוריות בימים שאינם מהירים ל -800 קלוריות. זה מספק את אותו מספר קלוריות שתצרוך אם תאכל בדרך כלל חמישה ימים אחרים בשבוע, אך רק יומיים בשבוע שאינם רצופים.

הסיבה לצום לסירוגין

היא שבניגוד לדיאטת קטו, שלעתים קרובות מתחים עליה ביקורת על חיתוך פחמימות בריאות כמו ירקות ופירות, אתה יכול לאכול את כל קשת המזונות הבריאים ובכל זאת לרדת במשקל ולרדת מִשׁקָל. אין זה מפתיע שאנשים רבים אינם יכולים להיצמד לדיאטה המהירה מספיק זמן כדי לשמור על משקלם. מחקרים הראו שאנשים צורכים מספיק קלוריות נוספות בימים מסוימים כדי לצום, אך הם לא בהכרח מאבדים את אותה משקל כמו בימים אחרים בשבוע. יש אנשים שלא תמיד יורדים במשקל דרך צום, אך סביר להניח שתרדו במשקל אם תקפידו על תזונה מהירה.

דילוג לתוכן