בתקופתי כמשווק נתקלתי בדוגמאות רבות לדף הנחיתה של המוצרים, אך לאחרונה נתקלתי בדפי הנחיתה של אסטרה. כשהתחלתי לחקור כמה דוגמאות של LandingPage, הבנתי שיש מספר עיצובים מודרניים ומרשימים של דפי נחיתה שהם יותר מסתם טפסי רישום ודפי בית. בואו נסתכל על כמה מהדוגמאות המעניינות ביותר בעמוד הנחיתה של השנים האחרונות.
דף נחיתה
הוא דף אינטרנט של עמוד אחד, בניגוד לדפי אינטרנט מסורתיים, שם המבקרים מוזמנים לעיין במספר עמודים או קטגוריות. גם אם לאתר יש דרכים רבות ושונות ליצור דפי נחיתה (לדוגמה, ייתכן שיש לך רק רשימת דוא"ל), רובם הם אתרים חד-צדדיים מכיוון שהם לא צריכים להפשיר.
דף נחיתה
הוא כלי שיווקי אטרקטיבי במיוחד מכיוון שניתן למדוד את יעילותו לפי מספר הקליקים שלקוח מבצע על מודעה שמובילה לדף נחיתה מסוים. דפי נחיתה עוזרים לך להשיג החזר ROI חיובי על ידי הפניית תשומת לבם של המבקרים לדברים מסוימים או לקמפיינים שאתה מקדם. בעוד שחברות רבות משתמשות בדף הבית שלהם בדרך זו, עדיף ליצור דף נחיתה משלך אם ברצונך לקדם הצעת מחיר או מוצר ופילח את התנועה שלך כדי למקד טוב יותר את השיווק שלך.
אם אתה משתמש באסטרטגיה של קישור עמוק
אתה יכול ליצור דף נחיתה שנראה בדיוק כמו אחד הדפים באתר שלך מבלי להתאים אותו לחלוטין כדי להתאים למודעה שלך. . בעת יצירת דפי הנחיתה שלך, ודא שהמודעות שלך מפנות את המבקרים למקום הנכון מבלי לבלבל אותם על ידי הסרתם מדף הבית וניווט במקום אחר באתרך. שיעור הקפיצה מתייחס לאנשים שעוזבים את דף הנחיתה של אתר מבלי לבקר דף שני. יש לארח מבקרים כאלה, גם אם הם לא משתמשים בדפים שלך כדף נחיתה, אלא לנווט לדף אחר כדי לנווט שם.
כפי שאתה יכול לראות, דף הנחיתה קיים רק fo r לקוחות פוטנציאליים בחלק העליון של המשפך שלחצו, ולא עבור החלק התחתון.
דף הבית של אתר האינטרנט שלך אינו דף הנחיתה היחיד
אך זהו דף נחיתה פוטנציאלי של מנועי חיפוש. אם מבקרים באתר שלך יכולים לנחות בדף הבית שלך, הוא מתאים לדף הארץ. LandingPage הוא בעצם דרך להפנות מחדש את קהל היעד שלכם למבקרים חדשים על ידי לחיצה על קישור המתאים לדף הנחיתה הרצוי. לכל עמוד באתר יש מטרה, ולא רק לגישה להיפר-קישורים אתה לוחץ על אתר, אלא חייב להיות פוטנציאל לדפי נחיתה של מנועי חיפוש!
דף נחיתה הוא דף אינטרנט המוצג כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעה או קישור לתוצאות מנועי חיפוש. כאן, מבקרים לוחצים על המודעה כדי להגיע לאתר שלך ונחתים על התנועה האורגנית.
המטרה היחידה של דף נחיתה
היא להפוך את המבקרים ללקוחות מובילים ולהפוך אותם ללידים ולקוחות. כל מה שמכונה דף נחיתה נועד למקסם את התנועה האורגנית לאתר שלך ולקהל הלקוחות הפוטנציאלי של החברה שלך. דפי התזה הם דפי נחיתה המציעים למבקרים מבצעים מיוחדים ומפלחים אותם על ידי הפנייתם למבצע ממוקד.
דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שקיים כדי לגרום למבקר לנקוט בפעולה מסוימת. ברמה הפשוטה ביותר, זה הדף אליו מבקרים מגיעים באמצעות לחיצה על קישור למודעה או על קישור.
דף נחיתה הוא דף אינטרנט המספק מידע נוסף כאשר מבקר לוחץ על קישור פרסום או קישור לפרסומת קטנה ומוטמעת יותר בדף אינטרנט. אלה אתרי האינטרנט שמופיעים בדף של לקוח פוטנציאלי לאחר שלחצו על מודעות או אתרים מוטבעים קטנים יותר.
בעוד שיוצרי אתרים מובילים מאפשרים לך פשוט לנוח ולא לדאוג לבניית אתר נהדר
יוצרי עמודי נחיתה עובדים טוב מאוד בכל הנוגע ליצירת דפי נחיתה נהדרים. אתה יכול להשתמש בהם כדי ליצור דף נחיתה יעיל משלך, או שהם יכולים לעזור לך ליצור דף נחיתה ממוקד מאוד עם הבנאי.
יותר ממחצית קהל היעד שלך יבקר בדף הנחיתה שלך בסמארטפון או בטאבלט
אז וודא שהוא נייד – מותאם. יותר מ -90% מדפי הנחיתה מותאמים למסר השיווקי שלך (110%) ותמיד יש להם טופס הסכמה, מה שמקל על המבקרים באתר שלך לעקוב אחר דרך פעולה מסוימת. חלק מהקריאות לפעולה מופיעות בדף הנחיתה רק כטפסים, אחרות מוזנות מספר פעמים בדף הנחיתה. עמוד נחיתה של PPC, דפי נחיתה של מדיה חברתית חייבים להיות ספציפיים למילות מפתח ולקשר לדפים אחרים באתר שלך.
דפי נחיתה בגוגל אנליטיקס הם הדפים באתר שלך שמקבלים הכי הרבה תנועה ממקורות חיצוניים. כתובת האתר נלקחת מדף הנחיתה שלך, מדף המדיה החברתית או ממקור חיצוני אחר (למשל פייסבוק, טוויטר, יוטיוב וכו ').