תפריט דיאטה להרזיה

כמו כן, חשוב לדעת לפרק קבוצות מזון, לקבוע את גודל המנות ואת הזמנים הטובים/אידיאליים לאכילה. לפני בחירת תוכנית הדיאטה דלת הקלוריות הטובה ביותר, חשוב לדעת כמה קלוריות אתה צריך לאכול בכל יום. כשאתה מתחיל לעקוב אחר הקלוריות שלך, שים לב לכמה מנות עמילן אתה אוכל.

פחמימות נמצאות בעיקר בעמילנים (המפורטים לעיל) ובירקות שאינם עמילניים

אבל אתה יכול להפיק הרבה יותר מההשקעה שלך (גם מבחינה כספית וגם מבחינה קלורית) על ידי הוספת ירקות. אכלו מזונות עתירי סיבים: מזונות עשירים בסיבים יכולים לעזור לכם להרגיש שובע, וזה אידיאלי לירידה במשקל. אתה יכול לשפר את הטעם של האוכל שלך על ידי הוספת קורט שומנים בריאים ממזונות כמו אבוקדו, זיתים, אגוזים וזרעים.

תאכלו חמש ארוחות בכל יום, שיעזרו לרסן את התיאבון ובכך לשפר את רווחתכם (3Trusted). לאכול באופן קבוע. אכילה קבועה לאורך היום עוזרת לך לשרוף קלוריות מהר יותר.

זה גם מפחית את הפיתוי לאכול מזונות עתירי שומן וסוכר

חטיפים יכולים לעזור להפחית את הרעב, לקדם שובע ולהפחית את סך הקלוריות שאתה צורך בכל יום. דיאטה עשירה בחלבון יכולה גם לעזור לך לרדת במשקל מכיוון שהיא יכולה לעזור לך לבנות שריר ששורף יותר קלוריות מאשר שומן.

אנשים בתזונה צמחית צריכים גם לוודא שיש להם מספיק חלבון במזון

תוכנית ארוחה טובה לירידה במשקל חייבת ליצור גירעון קלורי תוך מתן מענה לצרכים התזונתיים שלך. אחת הדרכים הפשוטות ביותר לאכול בריא היא להחליף מזונות לא בריאים בתזונה שלך במזונות בריאים יותר.

תגלו שהתזונה ההודית הטובה ביותר מורכבת ממזונות שכבר נמצאים במטבח שלכם

ותוכלו להפחית במשקל על ידי שינוי התזונה שלכם. דיאטת ההרזיה הטובה ביותר בהודו היא שילוב של חמש קבוצות מזון עיקריות: פירות וירקות, דגנים וקטניות, בשר ומוצרי חלב, שומנים ושמנים. אין הרבה מזונות שיכולים לספק לגוף את כל הקלוריות והרכיבים התזונתיים שהוא צריך כדי להישאר בריא.

עם זאת, בעוד שגירעון קלורי עוזר לך לרדת במשקל לא משנה איך הוא נוצר, מה שאתה אוכל חשוב לא פחות מהכמות. הסיבה לכך היא שמזונות עם אותה כמות קלוריות יכולים להשפיע על חילוף החומרים של האדם בדרכים שונות.

לדוגמה, אם התזונה שלך דלה מאוד בפחמימות ויש לך סוכרת מסוג 1 או 2, זה כנראה לא רעיון טוב. ואם זה מחמיר מדי ואת בהריון או מניקה, זה אפילו לא הרעיון הכי טוב.
עבור עוד מידע אודות מיטל כדורי נטורופתית ותפריט דיאטה להרזיה כדאי לגלוש לאתר mkdiet.co.il

תכנן את הארוחות שלך נסה לתכנן את ארוחת הבוקר

הצהריים, הערב והחטיפים שלך לשבוע על ידי מעקב אחר צריכת הקלוריות שלך. השתמש בטופס תכנון הארוחה כדי לתכנן מתי ומה תאכל בכל יום. קביעת זמנים ספציפיים לתכנון ארוחות לשבוע, קניות במכולת ובישול יכולה לפשט את קבלת ההחלטות ולהפוך את הכנת האוכל ליעילה יותר.

בישול

הוא לא רק חוסך זמן רב מכיוון שאתה מבשל רק פעם או פעמיים בשבוע ומכין ארוחות מזינות תוך דקות מדי יום, אלא על ידי תכנון מראש אתה יכול לעקוב ביתר קלות אחר צריכת הקלוריות שלך. בין אם אתה רק רוצה להתרחק ממזונות מעובדים מדי ולאכול מזון בריא כדי לבנות שרירים, לרדת במשקל, או פשוט להרגיש טוב יותר, בישול הוא רעיון מצוין. בישול הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח ארוחות בריאות לאורך היום ולמנוע את מעגל הקסמים של דילוג על ארוחות במהלך היום ואכילת יתר של מזונות לא בריאים בערב כשסוף סוף חוזרים הביתה, הוא אחד האתגרים שעומדים בפני אנשים רבים. נאבקים עם הירידה במשקל שהם מתמודדים עם כל יום. אחסון וחימום מחדש של מזון בצורה בטוחה יסייעו לשמר את הטעם ולמזער את הסיכון להרעלת מזון.

חוסר הגיוון הזה יכול להקשות על הצרכים התזונתיים היומיומיים שלך ולהוביל לשעמום לאורך זמן

מה שהופך את תוכניות הארוחות שלך לפחות בנות קיימא. תכניות דיאטה רבות אינן כוללות קבוצות מזון שלמות, מה שעלול לגרום לחסרים תזונתיים ולבעיות בריאותיות. בפרט, דיאטות קיצוניות המבטיחות ירידה משמעותית במשקל מוקדמת אינן תמיד בנות קיימא, ואתם עלולים בסופו של דבר לאכול יותר מדי או אפילו לאכילת יתר אם אתם מרגישים מקופחים. לכל תוכניות ההרזיה יש דבר אחד במשותף: הן מאלצות אותך לאכול פחות קלוריות ממה שאתה שורף (1, 2, 3, 4, 5).

כיצד לתכנן ארוחות הרזיה  תוכנית ארוחות להרזיה ואורח חיים פעיל יכולים לעזור לאדם לשמור על משקל מתון

תוכנית ארוחות עוזרת לך לא רק להוריד כמה קילוגרמים מיותרים, אלא גם לקבל את החומרים המזינים הדרושים לגוף לתפקד כראוי. הכנה זו לירידה במשקל למשך 7 ימים כוללת 4 ארוחות קלות ביום כולל ארוחת בוקר, צהריים, ערב וחטיפים לנשנוש ביניהם, בסך הכל 1,500 קלוריות ליום. תוכנית דיאטה זו ל-15 ימים נועדה לעזור לך לרדת במשקל ולסלק רעלים.

הדיאטה מונעת מזונות לא בריאים ומזונות ממותקים עתירי קלוריות וחסרים תזונתיים

תוכנית ארוחה זו לירידה במשקל ל-7 ימים מבוססת על ההנחיות בהנחיות האוסטרליות לתזונה בריאה ונערכת על ידי דיאטנית מוסמכת. אם המטרה העיקרית שלכם היא להיפטר מג'אנק פוד ותוספת סוכר, דיאטה של 15 יום בלבד תספיק.

זכרו

בפעם הראשונה שאתם מתיישבים ומתכננים ארוחה כדי לרדת במשקל, התהליך ייקח יותר זמן. זו לא תוכנית ארוכת טווח, אז אתה בהחלט לא צריך לאכול את זה כל שבוע. אבל זו דרך מצוינת להתחיל את יעדי הירידה במשקל שלך עם רעיונות ספציפיים למזון וחטיפים, כך שתראה את הירידה הראשונית ותהיה לך יותר מוטיבציה להישאר במסלול השנה.

הגדל את המוטיבציה שלך להצלחה וראה כמה ימים רצופים אתה יכול להשתמש בפונקציית רישום המזון של Fitbit

כדי להישאר רגיל. דעו לכמה קלוריות אתם באמת צריכים, בדקו את תכונת רישום הארוחות של אפליקציית Fitbit, והמשיכו לעבוד לקראת יעדי ההרזיה ארוכי הטווח שלכם. שימוש במונה קלוריות כדי לעקוב אחר האוכל והפעילות הגופנית שלך יכול לעזור לך להבין אם אתה גורם למחסור באנרגיה.

אבל אם אתה בוחר לשרוף 300 קלוריות נוספות ביום באמצעות פעילות גופנית

אתה יכול לאכול 1,500 קלוריות ועדיין לרדת במשקל. תוכניות מסחריות רבות לירידה במשקל מכניסות נשים לדיאטה של 1,200 קלוריות ביום. אם אתה פועל לפי תוכנית הרזיה זו, אנו מגדירים את רמת הקלוריות ל-1500 ליום, שהיא הרמה שבה רוב האנשים יורדים במשקל, בתוספת התאמות של 1200 ו-2000 קלוריות ליום, בהתאם לצרכי הקלוריות שלך.

 

דילוג לתוכן