איך לדעת אם עובד וירטואלי מתאים לעסק שלך

אחת הסיבות העיקריות לכך שרוב החברות נרתעות מהעסקת עובדים וירטואליים היא שקשה לפקח עליהם. לכן חשוב לברר אם אתם מעוניינים בעסק שלכם ומה יש לו להציע.
למידע נוסף אודות איך לדעת אם עובד וירטואלי מתאים לעסק שלך וגיוס עובדים וירטואליים עם Fillva נא לגלוש לאתר fillva.com

קבל משוב כיצד לשמור על תקשורת פתוחה ולהבטיח שאפילו עובדים מרוחקים ירגישו מחוברים למשימת החברה. קבל משוב מהעובדים שלך בנוגע לסביבת העבודה שלהם ולאיזון העבודה בחיים וודא שהעובד המרוחק מרגיש מחובר לחברה שלך ולמשימות שלך.

השתמש ברשתות החברתיות ובאינטרא-נט

כדי לספק תובנות לגבי המשימה והערכים של החברה, לספק עדכונים עסקיים ולהכיר בהצלחת העובדים. עזור לעובדים מרוחקים להתעדכן בתרבות החברה על ידי שימוש בכלים חברתיים ובאינטרנט של החברה שלך ושיתוף תובנות בערכי החברה. לדוגמא, התאימו אישית כלים לשיתוף פעולה מרוחק עם עובדים בצוותים שונים כך שתוכלו לעזור לעובדים וירטואליים להרגיש מחוברים יותר לחברה באופן כללי. אלה רק כמה דוגמאות כיצד אנו כבעלים של חברות יכולים לבנות מערכת יחסים נעימה עם העסקת עובד וירטואלי. פעל לפי הטיפים הבאים כדי לבצע סקירה יסודית של סביבת העבודה והעבודה של העובדים שלך – איזון החיים – והבטיח לחברי הצוות שלך שתרבות במשרד נותרה חשובה.

אם אין לך מדיניות לצוות וירטואלי

זה לא אומר שכירת איש צוות וירטואלי אינה באה בחשבון. Bebe על סוגי החברות שעובדים וירטואליים יכולים לעשות איתם עסקים. אם אתה יזם מקוון או בעל עסק קטן, Finder Virtual Finder יכול לעזור לך להעסיק עובדים וירטואליים מתאימים. ואם אינך יודע היכן למצוא עובדים וירטואליים, עיין במדריך הגיוס הווירטואלי שלנו לקבלת מידע נוסף על החברות והעסקים הטובים ביותר למשרות וירטואליות.

ראיון זה מאפשר לך לשפוט האם העובד הווירטואלי מתאים לחברה שלך או לא

המשמעות היא שהעובד המרוחק מחפש מיומנויות נוספות כדי להצליח בתפקיד וירטואלי. שאלות אלו יקבעו אם לעובד הווירטואלי הפוטנציאלי יש את הכישורים הדרושים כדי לשמור על העסק.

זה לא אומר שלא ניתן לנהל עובדים וירטואליים בהצלחה

אתה רק צריך להיות בעל הידע והכלים לשם כך. לאחר ששכרתם את הכישרון הנכון, השתמשו בטיפים המפורטים כאן לניהול העובד הווירטואלי שלכם בקלות. כאשר אתה מעביר משימות חשובות השומרות על עסקך, עליך להיות מסוגל לסמוך עליהם. חשוב שהעובד המרוחק יהיה מיושר עם הצוות הווירטואלי שלו, במיוחד אם החברה שלך מעסיקה מספר רב של אנשים באזורים שונים בחברה, כגון פיננסים, חשבונאות, שיווק, מכירות וכו '.– אם אתה שכר מישהו שעובד מהבית, אתה צריך להיות מודע לאופן שבו העסק שלך משתמש בעבודה מרחוק ויש לו עבודה – מהבית – אם יש לך עובדים מרוחקים. על מעסיק עובד רחוק להיות מודע תמיד לחוקים הממלכתיים ולמקומיים בהם הוא עובד, היכן הוא מתגורר ואילו חוקי העבודה חלים עליו.

לפני שתעסיק עובד וירטואלי מוכשר

עליך ליצור מסמך עם התוצאות שאתה רוצה להשיג. לאחר שזיהיתם את המשרות שתוכלו להעניק לעובדים הווירטואליים שלכם, עליכם ליצור עבורם תיאורי משרות. תיאור התפקיד לעובד וירטואלי אמנם אינו שונה מדי מזה של עובד פנימי, אך עליו לרשום כיצד העבודה נעשית באופן וירטואלי.

אחת הדרכים להבטיח שהעובדים המרוחקים שלך יתרמו לצוות הווירטואלי שלך

כפי שהיו עושים אם היו במשרד, היא להקצות אחריות ברורה. הם צריכים לדעת מהן שעות העבודה, לכן חשוב לא לנהל אותן במיקרו. האם עליכם לגשת לשולחן העובד בכדי לברר אודות הפרויקט, להשאיר הודעה ולהמתין לתגובה מהעובד הווירטואלי?

קל יחסית לאסוף נתונים על עובד במהלך סקירת ביצועים, אך עובדים וירטואליים קצת יותר קשים להערכה. אם ארגון לא מתנהג, עליו להיות בעל סיכוי טוב יותר לקבוע אילו חברי צוות וירטואליים יעילים ואילו זקוקים לשיפור.

אם אתה גר באזור שבו אנשים

מיומנויות ספציפיות הם נדירים – מעסיקים עובדים וירטואליים, זו דרך מצוינת להרחיב את הצוות שלך ולהגיע לתוצאות חיוביות. עובדים וירטואליים יכולים להיות היתרון היחיד שלך אם יש לך מספר מוגבל של אנשים עם מומחיות ספציפית בתחום מסוים בעסק שלך. רמת המומחיות המדויקת הדרושה לך לצורך ביצוע העבודה תמצא באזור הגיאוגרפי שלך, כמו גם במיקומו הגיאוגרפי.

אתה רוצה שהעובדים הווירטואליים שלך יהיו מוכנים לעבודה וייתנו לך את התוצאות שאתה צריך

הוראות הגיוס מרחוק עוזרות לך להימנע מטעויות ולהבטיח לך התאמה מושלמת. אם אתה נוטה לעשות זאת, תוכל גם לבצע ביקורות רבעוניות או חודשיות כדי לראות כיצד העובד הווירטואלי מתמודד.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן