איך מודדים מהירות של אתר אינטרנט

זוהי הזדמנות להשתמש בכלים ושירותי Wix מקצועיים של צד שלישי כדי לבדוק ולשפר את אתרי האינטרנט שלך לפי הצורך. לוח המחוונים של מהירות האתר קל לשימוש ומספק הדרכות שימושיות וטיפים למתחילים שמחליטים כיצד לייעל את ביצועי האתר שלהם.

כלי זה

הוא בחינם ומכיל כל מה שאתה צריך כדי למדוד את מהירות הטעינה ולבדוק את אופטימיזציית הדף. כלי נוסף ש- Wix מציעה למדידה יעילה של עומס האתר הוא מתן ערכי מהירות דפים ניידים ושולחניים מנתוני בדיקה שמקורם ב- Google ו- Lighthouse Labs. הערכים נעים בין 1 ל -100 ועוזרים לך לזהות את התוצאות ולהעריך את האפקטיביות של טעינת האתר שלך.

מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים שמשפיעים על מהירות הטעינה של אתרים

עדיף להשתמש במגוון כלים שונים למדידת מהירות העמוד. לדוגמה, בודק מהירות האתר הממוצע שלך יגיד לך רק אם האתר שלך נטען תוך פחות משלוש שניות. כמו כן, מומלץ להשתמש בבדיקות מהירות אתרים במכשירים ניידים, שכן כמויות גדולות של שאילתות דפים נשלחות לסמארטפונים.

ישנם מגוון כלים זמינים שיעזרו לך לנתח ולהבין כיצד זמן טעינת הדף משפיע על המשתמשים שלך-תובנות Google PageSpeed ו- WebPageTest הם מקום מצוין להתחיל במדדים בסיסיים כמו טעינת הדפים שלך

ברגע שיש לך הבנה בסיסית במושגי ביצועי אינטרנט, בדוק את הכלים החינמיים האלה כדי לבדוק את מהירות האתר שלך. כל אחד מהם מציע תכונות ייחודיות משלו, דוחות ודרכים שונות לנתח את התוצאות שלך.

כלי הניסיון ללא תשלום של KeyCDN מאפשר לך לראות כיצד מהירות אתרי האינטרנט שלך מתפתחת במקומות שונים ברחבי העולם

לאחר שלמדת את היסודות של בדיקת מהירות האתר, להלן כמה מהכלים הטובים ביותר שיעזרו לך בבדיקת אתרים ושיפור ביצועי האתר. לפני שתבצע בדיקת מהירות אתרים חשוב להבין כמה מושגים מכיוון שיש הרבה בחינות מהירות אתרים בחינם שעובדות איתך כדי לנתח את הנתונים ולייעל את האתר שלך.

מהירות הדף של Google

היא התאמה מבוססת אינטרנט של מהירות הדף הרחבה הפופולרית של Google Chrome המנתחת את ביצועי האתרים שלך בעזרת שיטות עבודה מומלצות לביצועי האינטרנט של Google, מערכת כללים לביצועי חזית אופטימליים. כלי לבדיקת מהירות וביצועי אתרים בחינם BrowserMob היא חברה המספקת בדיקות טעינת אתרים ושירותי ניטור המספקים לך מידע רב על מהירות האתר שלך, כגון זמן הטעינה הממוצע, משקל העמוד הכולל ומספר דפי האובייקטים. אחד הכלים הוותיקים (הגרסה הראשונה פורסמה בשנת 2003) הוא Simple Web Analyzer Test Web Analyzer (SWSA), שנותן לך מידע על גודל דפי האינטרנט שלך, הנכסים וזמן הטעינה.

המטרה שלך צריכה להיות לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלך עבור המשתמשים שלך

כך שהם יוכלו ליהנות מחוויית משתמש מהירה ועקבית באתר שלך. שימוש בשירות בדיקת מהירות אתרים או כלי ניטור אתרים היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האתגר של שיפור ביצועי האתר על מנת לספק את החוויה הטובה ביותר לכל המשתמשים. כלי הניתוח בחינם של Google מציעים עצות למדידת מהירות.

Varvy PageSpeed Optimization

הוא כלי חינמי לבדיקת ביצועי האתרים שלך ולתת עצות ליצירת חוויה טובה יותר עבור המשתמשים שלך. הכלי המהיר והפשוט לבדיקת מהירות האינטרנט נותן לך תובנות מפורטות על אופן הפעולה של האתר שלך. בתחתית תקלה במפל וכלי תצוגה מקדימה של אתרים חזותיים. הוא מציע 10 מיקומים בעולם לבחירה ויש לך את האפשרות להפוך את תוצאות הבדיקה שלך לפרטיות או ציבוריות.

כאשר אתה מבצע שינויים באתר שלך המשפיעים על מהירות הטעינה שלו

כלים אלה מספקים מדידות ותנודותיהם לאורך זמן. בעזרת כלי Google PageSpeed תוכל לחבר את כתובת האתר שלך ולקבל ציון מ -0 ל -100, כולל שינויים בעדיפות גבוהה, בינונית ונמוכה לשיפור מהירות האתר. עם דוחות כמו KeyCDN's Speed Test Develop, תוכל לראות בין היתר את מספר בקשות HTTP, גודל כל בקשה וזמני טעינת דפים.

כלי דירוג ביצועי אינטרנט מקוונים יכולים להיות שימושיים לגילוי אובייקטים של טעינה איטית של דפים

כך שתוכל לייעל אותם כדי לשפר את מהירות האתר. מימוש עצמי היה ההשראה למאמר זה על חשיבות המהירות, והכלים הטובים ביותר של Google למדידת מהירות מקומית הם בדיקות כמו PageSpeed Insights (PSI), WebPageTest (WPT), GTMetrix ו- Pingdom, המתעדות את הערכים (לפי משך הזמן) ושלח אותם למפתחים שלהם כדי לשפר אותם. בדיקת דפי אינטרנט היא אחד הכלים הפופולריים ביותר לביצוע אתרים המאפשרים לך לבצע מספר בדיקות אתרים במספר מיקומים.

הכלי החינמי שלך מאפשר לך להריץ בדיקה אחת מכל 70 האתרים שלה ותוכל להירשם לבדיקת זמינות של 10% עבור הפתרון הסינתטי שלך החל מ -10 $ לחודש או להגדיר התראות ניטור מהירות דף

אתרי בדיקת מהירות Pingdom מארבעה אתרים (שניים בארה"ב, אחד באוסטרליה ואחד בשבדיה) ודוחות הביצועים שלהם מכילים הצעות לשיפור האתר. רבים מהכלים האחרים המפורטים בהליך המומלץ מאיצים אתרים בכך שהם מאפשרים לך להתאים אישית שאילתות, להגדיר התראות ולבחור מיקומים שונים לביצוע הבדיקות שלך, אך Google PageSpeed Insights אינה מציעה אפשרויות אלה.

הדרך הטובה ביותר לצוות ההנדסה שלך לסייע לך להפחית את ה- TTFB היא להבטיח שקוד השרת שלך יהיה מותאם ככל האפשר (לדוגמה, אתרים ארגוניים רבים נהנים ממחוללי דפים סטטיים המבטלים את הצורך בשרת כבד. קוד ומהר הדף).

לעוד פרטים מורחבים בתחום של שיפור מהירות אתר ניתן לבדוק כאן: goldenroz.com

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן