איך מקימים חנות אינטרנטית

תוכנית זו מספקת למוכרים אינדיקטורים ברורים של החנות שלהם, כגון אחוז מכירות המוצרים, מספר הביקורים בדפי האתר ומספר העגלות הנטושות. לאחר שנרשמת לחנות מקוונת, אשף החנות המקוונת מנחה אותך בשלבים כדי להתחיל למכור באינטרנט. לאחר הקמת החנות המקוונת שלך, הגיע הזמן לאכלס אותה במוצרים. גם ל- Etsy וגם לפייסבוק יש בסיס לקוחות משולב וכבר בנו עבורכם חנות.

בנוסף לרישום מוצרים

אתה יכול להטמיע סרטונים, בלוגים על המוצרים והשירותים שלך בחינם, ולהתחבר לחשבון הטוויטר שלך ישירות מהאתר. לקוחות גולשים בחנות שלך, מזמינים מוצרים, ו-Cafépress מעבדת עבורך את ההזמנה והמוצרים. הדרך הקלה ביותר להקים חנות אינטרנטית בסיסית היא להשתמש באמצעי התשלום הסטנדרטי של PayPal הכלולה בכל תוכנית PayPal בחינם. באופן דומה, בעוד BigCommerce משתלב עם מערכות תשלום מקוונות כמו Stripe, PayPal, Braintree ואמזון, אתה יכול גם להגדיר את החנות שלך כדי לקבל תשלומים בהעברה בנקאית, המחאה או הוראת כסף.

אם אתה מוכר באופן אישי בחנויות קופצות

בתערוכות ובשווקים, ל- Shopify Lite יש תכונות סטנדרטיות של נקודות מכירה, כולל היכולת לקבל תשלומים בכרטיס אשראי באופן אישי באמצעות PayPal, Square , או פס. עם Shopify Lite, יש לך גם גישה לקורא כרטיסי Plug-and-Play שתוכל לקחת איתך אם אתה צריך לקבל תשלומים מקוונים ולא מקוונים. למידע נוסף על שתי האפשרויות הללו, קרא את המדריך שלנו כיצד להשתמש ב-Shopify Exchange כדי לקנות חנות של Shopify או בקר באתר Empire Flippers. אם כבר יש לך אתר משלך או רוצה להקים אחד, אתה יכול להוסיף חנות מקוונת, ויש כמה פלטפורמות שיכולות להשתלב עם האתר הקיים שלך או לשמש כאתר עצמאי.

עם זאת

אם אין לך אתר משלך או שאתה לא מרגיש בנוח להוסיף אליו חנות מקוונת ישירות, אתה יכול להשתמש בחלק מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הקיימות כמו אמזון, eBay או Etsy. כשאתה מעלה את העסק שלך לאינטרנט, יש לך שתי אפשרויות: להפעיל את האתר שלך או להשתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני קיימת. אם אין לך את הנטייה לבנות את האתר שלך מאפס, ישנם שירותים רבים המציעים פלטפורמת חנות מקוונת שתוכל לבנות תוך מספר שעות בעלות נמוכה מאוד. כך, לא תצטרכו ללמוד קוד או לשכור מעצב אתרים, ויהיו לכם כל הכלים הדרושים כדי להתחיל למכור את המוצר שלכם מיד.

רוב בוני האתרים מאפשרים לך למכור 1 עד 5 מוצרים באמצעות התוכנית החינמית שלהם (אם יש להם כזו)

עם זאת, כמעט לכל בוני האתרים יש תוכניות חנויות מקוונות/מסחר אלקטרוני המאפשרות לך למכור יותר מוצרים ולספק לך כלי מסחר אלקטרוני ייעודיים. עבור חנויות קטנות עם מעט פריטים, אינך צריך עוד את תוכנית Wix Business Basic עבור $23 לחודש.

בניגוד למערכות פשוטות יותר

הן יאפשרו לך לנהל חנות גדולה יותר ויהיו לך גם אפשרויות שיווק טובות יותר (למשל מכירות צולבות, מנועי חיפוש מחירים וכו'). על ידי ביצוע אסטרטגיות אלה, סוחרים יכולים לבדל את העסק שלהם מסוחרים פחות מנוסים על ידי מיקוד לאינטרסים של הלקוחות דרך החנות המקוונת שלהם.

זה לא משנה אם יש לך את המוצר הטוב ביותר בנישה שלך ואת שירות הלקוחות הטוב ביותר

אם עיצוב האינטרנט של החנות שלך גרוע, הנוכחות המקוונת שלך נחרדת. כשזה מגיע לדעת איך להשיק חנות מקוונת עובדת, השגת תמונות, סרטונים וטקסט של המוצר הנכונים צריכים להיות בראש סדר העדיפויות. לכן אני הולך לחלוק איתך את כל מה שכולם צריכים כדי לבנות את אתר המסחר האלקטרוני שלך, מיצירת לוגו חינמי של החברה ועד לחיצה על כפתור הפרסום בניצחון.

בין אם אתה עסק מבוסס המעוניין לעבור מקוון או מעוניין להקים עסק מקוון מאפס

אנו מספקים לך את כל הכלים והמידע שתצטרך כדי להקים את החנות המקוונת שלך ללא כל ניסיון קודם. זה יעזור לך להרכיב כמה תוכניות שיווקיות עבור העסק שלך, ישאל אותך שש שאלות חשובות שאתה צריך לשאול ולענות לפני פתיחת חנות מקוונת, ויידע אותך מה אתה צריך להשיג ויש בהישג יד כדי להקים את החנות שלך. רק כמה שאפשר. הלוגיסטיקה של השקת אתר מסחר אלקטרוני למכירת המוצרים שלך ודינמיקת הידע של איך להקים חנות מקוונת יבואו לידי ביטוי בהמשך, אבל תתמקד קודם בשכלול הרעיון שלך.

לא משנה איך תבחר להקים את החנות המקוונת שלך

יש כמה דברים שתצטרך לעשות כדי ליצור רישומים שמוכרים. תצטרכו לבחור שם ייחודי, וברגע שיהיה לכם אחד, תוכלו להתחיל לרשום את המוצרים שלכם ולבנות את החנות שלכם. לפני שתוכל להתחיל למכור, עליך להגדיר כמה דברים כגון מידע על מטבע, תשלום ומשלוח.

אם אתה בעל עסק קטן המעוניין למכור מוצרים או שירותים באינטרנט

הגעת למקום הנכון. עם כל מה שקורה בעולם, בניית עסקי המכירות המקוונים שלך מעולם לא הייתה חשובה יותר. אם יש לך רק כמה פריטים למכור, או שאתה רק נכנס למסחר אלקטרוני, כנראה שאתה לא רוצה להוציא הרבה כסף כדי לפתוח חנות מקוונת.

אם אתה מגלה שכבר יש הרבה חנויות יוקלילי מקוונות פופולריות במיוחד

אולי הגיע הזמן לשקול למכור מוצר אחר. אתה יכול גם להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לגלות כמה חנויות יוקלילי מקוונות מיוחדות כבר זמינות ומה הביצועים שלהן בשוק. בעוד שהחנות המקוונת האישית שלך תעזור לך להשיג יותר שליטה על האופן שבו העסק שלך מתקשר עם הלקוחות, מכירה באמזון יכולה להגדיל מאוד את המכירות שלך על ידי כך שתעזור לך להגיע ללקוחות חדשים שעדיין לא מכירים את העסק שלך.
למידע מורחב על איך מקימים חנות אינטרנטית באפשרותך לבקר באתר kratza.co.il

יש טונות של סטטיסטיקות מסחר אלקטרוני המראות את פוטנציאל ההכנסות העצום של מכירת מוצרים באינטרנט

מה שאמור לתת לך את כל מה שאתה צריך כדי להקים את העסק שלך. סביר להניח שחשבתם להקים חנות מקוונת כבר הרבה זמן, אבל קשה לדעת מאיפה להתחיל, במיוחד אם אתם חדשים בתחום המסחר האלקטרוני. Shopify קיימת כבר כמעט 15 שנה, עם למעלה ממיליון חנויות שנבנו באמצעות הפלטפורמה, ועבור רוב העסקים הקטנים שמחפשים להפעיל חנות מקוונת במהירות, קשה למצוא פלטפורמה טובה יותר.

הדרך המהירה והקלה ביותר להשיק את החנות המקוונת שלך

היא להשתמש בחנות מסחר אלקטרוני מבוססת תבניות. אם אתה רוצה לפתוח חנות מקוונת ולהתחיל למכור במהירות, שקול לפתוח עסק דרופשיפינג. זה עובד על ידי שילוב החנות המקוונת שלך עם ספק דרופשיפינג ובחירה מקטלוג המוצרים שלו שאתה רוצה למכור ללקוחות שלך.

 

תוכן עניינים

באותו נושא

מקדם אתרים

הקדמה: מהו מקדם אתרים ומה מטרתו? SEO הוא ראשי התיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט כך שהוא ידורג גבוה…
דילוג לתוכן