איך עושים קידום אורגני

אחת הדרכים להשיג קישורים נכנסים היא ליצור תוכן טוב, לשתף אותו ברשתות החברתיות ולתת לאנשים לקשר אליו. אבל אתה זהיר, כי אתה לא רוצה לשלם עבור פוסט שמוביל אנשים לאתר אחר משלך ואם אתה משתף את שלו, הם ירצו להמשיך להציב את התוכן שלך מול הקהל שלו כדי לקבל חשיפה אורגנית.

תשלום עבור מדיה חברתית יכול לסייע בהגברת תוכן אורגני באמצעות כלי פרסום ברשתות חברתיות כדי לפנות לקהל. בפייסבוק אתה יכול לקדם ולהגדיל את טווח ההודעות והתכנים שלך בפייסבוק על ידי קידום פוסטים.

הדרך הטובה ביותר להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך בפייסבוק

היא לעבוד עם האלגוריתם של פייסבוק בכדי להביא את הפוסטים שלך לראש ה"פיד לילה "של העוקבים שלך. על ידי פרסום באופן קבוע וביצוע קידום אורגני איכותי, העוקבים שלך נוטים יותר לגלוש בפייסבוק, כך שאם תוכל להגדיל את הסיכוי שהתוכן שלך יופיע בפיד, פירוש הדבר יותר טווח אורגני. התאמת זמן הפרסום היא קריטית לשיפור הפוסטים האורגניים שלך בפייסבוק, כך שהקהל שלך תמיד יהיה מקוון, הגדלת החשיפה וההגעה האורגנית של התוכן שלך.

קידום התוכן שלך

הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהל היעד שלך ולהתחבר אליו. אלגוריתם פייסבוק יכול לנצח אותך ולהגיע לקהל גדול יותר על ידי הפיכת פייסבוק לערוץ הפצה יעיל לתוכן אורגני. אם תיישם אסטרטגיה זו ותשתף פוסטים באופן קבוע, אתה בדרך לשפר את טווח ההגעה האורגני שלך.

שיווק אורגני

הוא אסטרטגיה ליצירת תנועה לעסק שלך לאורך זמן מבלי לשלם פרסום או פוסטים ממומנים. קידום אורגני נועד, בניגוד לקידום תוכן בתשלום, להגביר את הנראות והאפקטיביות של קמפיינים שיווקיים לתוכן. המשך לקרוא למדריך כיצד לשלב טקטיקות אורגניות ותשלום כדי להשיג הצלחה מקסימלית בקידום תוכן.

קידום ביולוגי

המכונה גם ביו-מרקטינג, מתייחס לפעולה של השגת לקוחות בטרם עת על ידי תשלום קישורים לאתר עסקי או הגדלת תרומות. קידום אורגני מתייחס לסיפורי חדשות המפעילים פעולה ומביאים אנשים לדף הפייסבוק שלך או לפרסומי העמודים שלך. אלה הן מדיה חברתית אורגנית הכוללת פוסטים החיים בדף הפרופיל של החברה שלך ורואים את הקהל שלך ללא פרסום בתשלום.

אם אתה משתמש בפלטפורמת תכנון בתשלום כגון Buffer או Hootsuite

זה נחשב כקמפיין לא אורגני אם אין ברשותך פלטפורמת מדיה חברתית בתשלום כדי לקדם את הפוסט בעצמך. מדיה חברתית אורגנית מתייחסת לתוכן שפורסם ללא תמיכה בתשלום בערוצים החברתיים שלך – תמונות, סרטונים ופוסטים בבלוג. תוכן אורגני ופוסטים ללא תשלום הם הדרך הטובה ביותר למותגים להגיע לקהלים חדשים ברשתות החברתיות ולהפוך אותם ללקוחות.

מיקוד פוסטים אורגני מאפשר לך למקם את הפוסטים שלך מול קבוצה נבחרת של משתמשים שהסיכוי הגבוה ביותר לעסוק בתוכן שלך

למשווקים בעלי תקציב, אנו ממליצים להשתמש בפוסטים אורגניים בפייסבוק כקרקע בדיקה כדי לראות אם כדאי להוסיף את התוכן עם פוסט ממומן. למי שלא מגלה עניין בפוסטים חברתיים, שתף פוסט שפורסם לאחרונה בבלוג, קדם אותו למי שטרם ראה אותו, ונסה להרחיב את טווח ההגעה של הקהל, וניצור איתך קשר כשיהיה לנו מספיק חברתיות הוכחה לכך שאתה יכול למקד ולפנות לשלב הבא במשפך שלך.
על מנת לראות פרטים נוספים אודות איך עושים קידום אורגני באפשרותך לבדוק ב- etcom.co.il

בדרך זו אתה יכול להגדיל את מספר האנשים שמשתפים את הפוסטים שלך ברשתות הפרטיות שלהם

ולהגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך בפייסבוק. Clickbait לא תעזור לך להשיג יותר טווח אורגני בפייסבוק; זה יעשה את ההפך וידרדר את הפוסטים שלך. עם מבצעים בתשלום, עליך לעקוף את המגבלות של פייסבוק כדי להגיע לרמה גבוהה יותר ולמספר רב יותר של קהלים ממה שהתוכן שלך מיועד.

טווח הגעה אורגני פירושו מספר המשתמשים הייחודיים שראו את הפוסט שלך בפיד החדשות גם אם

הוא לא הופנה למודעה. טווח הגעה אורגני (מספר האנשים שראו פוסט) אינו מגדיל את הכנסות הפרסום אלא את טווח ההגעה בתשלום (כלומר, אם משלמים לך על קידום פוסט). אם תסתכל על Facebook Insights, תוכל להוריד את הנתונים ולהעמיק בכמה מהפריקים והטריקים הפחות מפורסמים של פייסבוק, ותראה מדדים של טווח ההגעה של פוסטים כולל נתונים אורגניים ותשלום, כמו גם נתוני טווח הגעה כולל.

אם המטרה שלך בפייסבוק

היא להגיע לקהל הרחב ביותר האפשרי, כל שעליך לעשות הוא להשתמש בתקציב מודעה קטן לקידום פוסטים אורגניים. אתה מעלה סרטון, מפרסם תוכן ומחכה לראות אם הקהל שלך מעורב. במקרה זה, התרומה שלך תשיג הגעה אורגנית אם הקהל שלה יעסוק.

חמוש בטקטיקות ובהצעות בפוסט זה

אתה יכול להתחיל לראות את הקשר בין מדיה חברתית בתשלום ואורגני מבחינת קידום תוכן. במדור שלנו בנושא שימוש במנהלי מודעות פייסבוק כדי לשפר, כולנו מתעמקים בערך הפוסטים ובסוגי התוכן שעליכם לשתף. כאשר אתה משקיע בתוכנות אסטרטגיה שיווקית (HubSpot, Inbound, Mailchimp, רשימות דוא"ל, מאגרים, לוחות זמנים של Sprout וכו '), יש משהו לכולם: פוסטים אורגניים ברשתות החברתיות ולייקים.

חטיבת האופנועים של החברה מבקשת להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלה עם קהל בצפון אמריקה באמצעות שיווק במדיה חברתית בתשלום ואורגני

התוצאה היא טווח הגעה גדול יותר אך בפלטפורמות שונות והשימוש בהן עדיף אותו רעיון של תוכן ומדיה, כך למשל תוכלו ליצור סרטונים ופוסטים בבלוג כדי למשוך אנשים שמעדיפים לצפות או לקרוא. הוא ממשיך ואומר כי סוגי התוכן המניעים שיווק אורגני הם אלה המפרסמים פוסטים משעשעים בבלוג המקדמים מעורבות.

 

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן