ביטוח נסיעות לנשים בהריון

Pregnant%20woman.jpg

 

הריון הוא תקופה נפלאה בחייה של אישה, אך הדבר יכול להיות גם תקופה של אי ודאות גדולה. אחת הדאגות הגדולות ביותר עבור נשים בהריון היא בטיחות הנסיעות לחו"ל . אמנם אין סיבה שנשים בהריון לא יוכלו לטוס, אבל חשוב לנקוט באמצעי זהירות כדי להבטיח טיול בטוח ומהנה.

 

החשיבות של ביטוח נסיעות לנשים בהריון

אחד הדברים הכי חשובים שנשים בהריון יכולות לעשות כדי להתכונן לטיסה הוא לרכוש ביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות הוא סוג של ביטוח המכסה אירועים בלתי צפויים שעלולים להתרחש במהלך טיסה, כגון מקרי חירום רפואיים, אובדן או גניבה של מזוודות וביטולי טיסות כתוצאה ממחלה או תאונה. עבור נשים בהריון, ביטוח טיסה יכול לספק שקט נפשי בידיעה שהן מכוסות בכל מקרה של נסיבות בלתי צפויות.


ישנם מספר יתרונות לרכישת ביטוח לטיסה לנשים בהריון-

ראשית, ביטוח נסיעות יכול לעזור לכסות את עלות הטיפול הרפואי אם את נתקלת במצב חירום רפואי בזמן שאת טסה. זה חשוב במיוחד עבור נשים בהריון, שכן הן נמצאות בסיכון מוגבר למצבים רפואיים מסוימים, כגון פקקת ורידים עמוקים (DVT).

שנית, ביטוח הנסיעות יכול לעזור לכסות את עלות המטען שאבד או נגנב. זוהי תופעה שכיחה עבור מטיילים, והיא עלולה להפריע במיוחד לנשים בהריון שעשויות להזדקק לתרופות מסוימות או לציוד רפואי במהלך הטיול שלהן.

שלישית, הביטוח יכול לעזור לכסות את העלות של ביטול טיסה או דחיית טיסה כתוצאה ממחלה או תאונה. זה יכול להוות נטל כלכלי גדול עבור נשים בהריון, שכן ייתכן שהן יצטרכו לשלם עבור הוצאות נוספות, כגון שהייה במלון , אשפוז וארוחות.

שימי לב כי ברוב חברות התעופה, יאפשרו לנוסעות בהריון לעלות למטוס עד סוף השבוע ה-35 להריון. האישור יינתן אך ורק לנוסעות שההריון שלהן תקין ואינו מוגדר כהריון בסיכון, אך למרות זאת, חברות הביטוח לא מבטחות מעל לשבוע 31+6, כאשר ישנן כאלה שמאפשרות עד שבוע 30 בלבד.

 

אם את בהריון ומתכננת לטוס, חשוב לרכוש ביטוח לטיסה. ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לספק שקט נפשי והגנה כלכלית בכל מקרה של נסיבות בלתי צפויות.

 

הנה כמה טיפים נוספים לנשים בהריון שמתכננות לטוס:

שוחחי עם הרופא שלך לפני הנסיעה. הרופא שלך יכול לתת לך עצות ספציפיות כיצד לנסוע בבטחה במהלך ההיריון.

לבשי בגדים רפויים ונוחים. זה יעזור להפחית את הסיכון ל-DVT.

הקפידי לשתות הרבה מים כדי לשמור על לחות, במיוחד במהלך טיסות ארוכות.

קומי והסתובבי כל כמה שעות במהלך הטיסה. זה יעזור למנוע קרישי דם.

אכלי חטיפים בריאים. הימנעי מאכילת ארוחות כבדות, מכיוון שזה יכול לגרום לך להרגיש אי נוחות.

כדאי לנוח הרבה. ולישון כמה שאת יכולה לפני ובמהלך הטיסה.

ארזי את התרופות שלך אתך לעלייה למטוס. ודאי שאת אורזת את כל התרופות שאת לוקחת, כמו גם כל תרופות ללא מרשם שאת עשויה להזדקק להן.

קחי אתך עותק מהתיעוד הרפואי שלך. זה יעזור במקרה חירום.

שאי אתך את פרטי הביטוח שלך איתך. זה יעזור אם תצטרך להגיש תביעה.

על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכלי לעזור ולהבטיח לך טיסה בטוחה ומהנה.

 

אז לפני שאת ממריאה בהריון, אל תשכחי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עם סוכן מטפל אישית – כאן.