בניית אתרים בחינם לגמרי

היכולת למכור מוצרים או שירותים היא צורך נפוץ עבור אנשים שבונים אתר משלהם, כעת, לאחר שווידאנו שניתן ליצור אתר אינטרנט בחינם, אולי גם אתה תוהה אם אתה יכול גם ליצור חנויות מקוונות בחינם.

ל- Coi יש סט די מוצק של תכונות מסחר אלקטרוני אך למרבה הצער אינך יכול לגשת אליהם עם התוכנית החינמית. עם זאת, אם אתה רוצה לבנות אתר בחינם ויש לך את היכולת להשתמש בשם הדומיין המקצועי שלך, עליך להירשם לתוכנית פרימיום.

אוקיי כעת, לאחר שעשית את כל המחקר שלך וידעת מה אתה רוצה, אתה מחליט להשתמש במערכת בניית אתרים בחינם כדי ליצור אתר חינמי. אז, בין אם אתה מחפש ליצור אתר לעסק שלך, בלוג חדש או סתם רוצה לבנות לעצמך נוכחות מקוונת, הנה השירותים הטובים ביותר לבניית אתרים בחינם שיעזרו לך.

Coi בניית אתרים בחינם

Coi היא ללא ספק פלטפורמת בניית האתרים החינמי הטוב ביותר שיש – התוכנית החינמית שלה מעניקה לך כמה תכונות עריכת אתרים מהשורה הראשונה. Coi הוא בונה אתרים אינטואיטיבי לשימוש עם מאות תבניות דפים, רובן מעוצבות להפליא עם פקדי גרירה ושחרור, אשפים קלים לשימוש ותפריטי ווידג'טים שימושיים. Coi מציעה גם אירוח אתרים, ווידג'טים של צ'אט חי ותכונות אחרות עם בניית אתרים בחינם.
למידע מורחב בתחום של בניית אתרים בחינם לגמרי מומלץ לבדוק כאן:

חלק ממגבלות האתר שאתה עלול להתמודד עמן אם תבחר באפשרות החינמית היחידה הן מודעות או מיתוג באתר שלך וכמעט כל בונה אתרים חינמי יבקש ממך ליצור אתר תחת תת-דומיין אלא אם תשדרג לתוכנית בתשלום. בנוסף, אתה מקבל משהו שאף בונה אתרים אחר לא מציע בחינם: הדומיין שלך. כולל שם דומיין חינם לשנה הראשונה, עדכונים אוטומטיים ועוד.

האפשרות החינמית הטובה ביותר לבלוגים היא וורדפרס, שכן הטיעון העיקרי שלה הוא האוסף הגדול של ערכות נושא והרחבות המספקות אינסוף דרכים להתאים אישית את המראה והתחושה של האתר שלך; חלקם כוללים יכולות עריכה מעולות המושלמות ללימוד עיצוב אתרים; ואחרים מציעים תוכניות חינמיות שהן ממש טובות ויכולות לשמש לתיק עבודות פשוט, בלוג או אתר לעסקים קטנים. אלה כוללים יזמים ממגוון רחב של מקצועות ותעשיות, אמנים, פרילנסרים ואחרים שמצליחים באינטרנט מבלי להוציא אגורה באתרים שלהם.

למה בכלל לבנות אתר בחינם?

בוני אתרים אלה פועלים לפי מה שנקרא מודל עסקי freemium שבו לקוחות שרוצים לשלם עבור תכונות נוספות מממנים ביעילות את המאושרים עם תוכנית מוגבלת ללא תנאים. כמובן שלכל הבונים החינמיים יש את המגבלות שלהם, אבל חלקם עשויים לאפשר לך לעשות הרבה יותר מאחרים. לדרישות פשוטות יותר, התוכניות החינמיות של Strikingly ו-Site123 עשויות לעבוד בשבילך.

בניית אתר בחינם עם Coi הוא הטוב ביותר לבניית אתר אינטרנט קטן ומהיר עם תבנית בנויה מראש ויש לו תוכנית חינמית נדיבה כמו גם אפשרויות התאמה אישית קלות ועיצוב אתרים, שמושך חדשים ללא ניסיון בעיצוב או פיתוח (חשבו מאלה שצריכים ליצור אתר בהקדם האפשרי ללא ניסיון באתר). עיצוב אתרים בסיסי ותכונות מוגבלות, אבל זה 100% בחינם ומושלם לעסקים קטנים שאין להם כרגע ניסיון בפיתוח אתרים או בעיצוב אתרים.

בדרך כלל זה מהיר יותר קל ויעיל יותר ליצור ולערוך אתר אינטרנט לחלוטין באמצעות עורך WYSIWYG, אבל אם אתה רוצה שליטה מלאה על כל היבט של עיצוב האתר ואירוח האתר שלך, תצטרך בונה אתרים . מחשב שולחני חינם. בשנים האחרונות יצירת אתר הפכה למהנה וכואבת יחסית.

בשל מגוון השימושים הרחב באתר, החלטנו לספק את הגרסה הבסיסית של WebStarts בחינם, ואנחנו גם יודעים שאנשים יאהבו להשתמש ב-WebStarts עד כדי כך שהם רוצים לשדרג למנוי בתשלום כדי לגשת לתכונות מתקדמות יותר. עסק או ארגון.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן