בניית אתר בחינם

לחלק מהשירותים המפורטים יהיו כל האמור לעיל. חלקם יחסרו אחד או יותר מאלה, אך עשויים להציע תכונות אחרות. ישנן המון מערכות המאפשרות בניית אתרים בחינם לשימוש עם מאות תבניות דפים, רובן מעוצבות להפליא עם פקדי גרירה ושחרור, אשפים קלים לשימוש ותפריטי ווידג'טים מועילים. הם גם מציעים תמיכה מצוינת עבור מגוון רחב של מולטימדיה ותמיכת לקוחות איכותית.

כפי שאתה יכול לדמיין מערכות לבניית אתרים רבים מציעים תוכניות בחינם לבניית האתר שלך. ישנן אפשרויות רבות ליצירה ולפיתוח של אתר אינטרנט חינמי שדורשים מעט או ללא ידע בתכנות – אז הנה שירותי בניית אתרים בחינם הטובים ביותר שיעזרו לך.

באמצעות מדריכים אלה תוכל ליצור אתר אינטרנט באופן מיידי כמו איש מקצוע, אבל מה שבאמת הופך את הפלטפורמה למדהימה הוא שאתה יכול אפילו לקנות שם דומיין חדש לאתר שלך מ-Box או MyNames. לתוכנת בניית האתרים החינמית הייחודית שלהם יש ממשק פשוט, פונקציית גרירה ושחרור, פעולה לא מקוונת ופונקציות של הדור הבא.

איך ניתן לבנות אתר אינטרנט בחינם בעברית?

כמו Coi ומפתחים רבים אחרים ברשימה זו אתה יכול ליצור אתרים, בלוגים ודפי נחיתה מרהיבים מבחינה ויזואלית עם ממשק בניית האתרים בעברית ולהעלות אותם לאוויר. למי שמעדיף להשתמש בתוכנת וורדפרס אמליץ שלא להתקרב לשם בגלל מורכבות העניין. 2all הוא עוד בונה אתרים קל לשימוש וללא קוד המאפשר לך ליצור אתרים באמצעות תבניות המותאמות לגדלי מסך שונים.

הטענה העיקרית שלו היא האוסף הגדול של ערכות נושא והרחבות המספקות אינסוף דרכים להתאים אישית את המראה והתחושה של האתר שלך. זה נקרא בניית אתרים בחינם, ולמרות שחלו כמה שיפורים במהלך השנים האחרונות, הגרסה האחרונה כוללת כעת כמה תכונות חדשות שימושיות ואפילו תוכנית חינמית.

גם ל-GoDaddy בונה אתרים קל לשימוש למתחילים המתמקדים בהקלת דברים, מבחירת תבניות ידידותיות לנייד, הניתנות לעריכה בקלות ועד לתוספות שימושיות כמו כלי שיווק בדוא"ל, בלוג, מתכנן פגישות ודפי משתתפים . בעוד GoDaddy ידוע כאתר שבו אתה יכול לקנות דומיינים במחיר נמוך, יש לו גם בונה אתרים משלו לבעלי אתרים שרוצים לקנות דומיינים ולבנות אתר משלהם בו זמנית.

באופן מפתיע היא מתגאה בכך שהיא עוזרת למשתמשים שלה לבנות אתרים שאינם דורשים כישורי קידוד – המיועדים במיוחד למעצבים, מפתחים ומשתמשי כוח שרוצים לבנות אתר אבל דורשים יותר חופש עיצובי מבוני אתרים מסורתיים כמו Squarespace או Weebly.

במקום להתנהג כמו בונה אתרים מסורתי לגרור ושחרר Site123 מאפשר לך לבחור את הנישה שלך ואז להתאים אישית תבנית מותאמת אישית המבוססת על הנישה הזו, שמושכת חדשים ללא כל ניסיון בעיצוב או פיתוח (תחשוב על אלו ש צריך ליצור אתר בהקדם האפשרי ללא ניסיון באתר). אתר 123 הוא הטוב ביותר לבנייה מהירה של אתר אינטרנט קטן המבוסס על תבנית בנויה מראש ויש לו תוכנית חינמית נדיבה כמו גם התאמה אישית קלה ואפשרויות עיצוב אתרים.

בניית אתרים בחינם עם תמיכה בארץ

המערכת היחידה לבניית אתרים בחינם בארץ עם תמיכה בפועל הינה Coi בניית אתרים בחינם. אתרים רבים מספקים מאגרי ידע נרחבים של תמיכה מקוונת ושאלות נפוצות אך רוב הסיכויים שאתה צריך ליצור קשר עם החברה, חלק מבוני אתרים מציעים כעת כלי המאפשר לך להזין חשבונות מדיה חברתית ומידע אישי או עסקי אחר וזמן קצר לאחר מכן בינגו מספקים לך אתר אינטרנט ללא עבודה. בניית אתרים בחינם עם תמיכה אמיתית תמצאו רק אצל Coi. אלו פועלים לפי מה שנקרא מודל עסקי התנסות חינמית שבו לקוחות שרוצים לשלם עבור תכונות נוספות מממנים ביעילות את המרוצים.

אבל לתוכניות החינמיות יש כמה מגבלות שיכולות לתת לאתר העסק שלך מראה לא מקצועי, כגון כמו שמות דומיין מוזרים ופרסומות פולשניות. נדרשת הרבה טכנולוגיה כדי להתרגל לאתר שלך, כולל ידע בשרת, HTML, FTP, רשמי אתרים ושירותי אירוח אתרים.
למידע מורחב על בניית אתר בחינם עליך לגלוש לאתר

יותר מ-180 מיליון אנשים ברחבי העולם שבחרו ב-Wix לבנות את האתר החינמי שלהם הממשק החדש של Wix Editor X הוא אינטואיטיבי לשימוש ומכובד בתעשיית בניית האתרים התחרותית ביותר. אחד היתרונות הגדולים של החברה הישראלית הזו הוא בונה אתרים המאפשר ליצור אתר אינטרנט רב לשוני בחינם, שאינו זמין בבוני אתרים אחרים.

חלק מבוני אתרים כגון Squarespace, Strikingly, Virb ו-uKit מגבילים אותך לאתר שלא יגרום לאתר שלך לצוץ אם עיצוב אינו הצד החזק שלך – זה יכול להיות יתרון אם עיצובים אינם הצד החזק שלך.

אתה יכול לבטל את החידוש האוטומטי של שירות חינם או תוכנית בתשלום מראש בכל עת על ידי כניסה לחשבון שלך וכיבוי תכונת החידוש האוטומטי (נקרא גם ביטול חידוש ) או פנייה לשירות הלקוחות.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן