בניית אתר חנות

אז, הגיע הזמן להרכיב הכל כך שאתה מוכן ליצור את החנות המקוונת שלך. אבל, אם יש לך, זה הזמן להתחיל לבנות את חנות המסחר האלקטרוני שלך. אני מקווה שיש לך מושג טוב יותר על כל מה שצריך כדי להשיק ולהגדיל את חנות המסחר האלקטרוני שלך מהיסוד. אם אתה רוצה ליצור חנות מסחר אלקטרוני שיש לך שליטה מלאה עליה, בניית מוצרים משלך היא הדרך ללכת.

עם כל מה שקורה בעולם

בניית עסקי המכירות המקוונים שלך מעולם לא הייתה חשובה יותר. היום זה הזמן המושלם לפתוח עסק מקוון. Shopify קיימת כבר כמעט 15 שנה, עם למעלה ממיליון חנויות שנבנו באמצעות הפלטפורמה, ועבור רוב העסקים הקטנים שמחפשים להפעיל חנות מקוונת במהירות, קשה למצוא פלטפורמה טובה יותר.

על ידי הפעלת חנות מסחר אלקטרוני

אתה יכול להגיש את רעיונות המוצרים שלך באינטרנט ולגשת למאגר העצום של לידים הזמין שם. תוכניות ושירותים מקוונים רבים מאפשרים לך לעצב וליצור אתר חנות מקצועי שבו לקוחות יכולים לרכוש את המוצרים שלך באינטרנט. אם אתה רוצה את הסוג האחרון של אתר אינטרנט עסקי, תצטרך ליצור חנות מסחר אלקטרוני.
למידע מורחב בנושא של בניית אתר חנות ניתן לבקר ב- theglobalcompany.co.il

ישנם שני סוגים עיקריים של אתרים עסקיים שאתה יכול להפעיל

אלה המפרסמים את המשאבים המקוונים של החברה שלך, או כאלה שמוכרים סחורות או שירותים בפורמט של עגלת קניות. זה אומר שאתה יכול למכור את אותו מוצר באופן מקוון ולא מקוון, או לרשום משהו במקום אחד. זה בסדר, פשוט צור רישום מוצר אישי משלך ובנה סביבו את כל החנות שלך.

עדיף להוציא את זה מהדרך קודם מאשר לבנות חנות סביב מוצר שאף אחד לא רוצה. אבל זו בדרך כלל לא הגישה הטובה ביותר אם אתה רוצה לבנות חנות שתצליח בטווח הארוך. אבל זה שאין לך רעיון לא אומר שאתה לא יכול ליצור חנות מצליחה.

יש לך מוצר מדהים; אתה רק צריך להפוך אותו זמין לרכישה ברחבי העולם. אחת הדרכים הטובות ביותר להתבלט ולהיראות טוב באמזון היא למכור מוצרים ממותגים משלך.

אם אתה מגלה שכבר יש הרבה חנויות יוקלילי מקוונות פופולריות

אולי הגיע הזמן לשקול למכור מוצר אחר. המספרים שכלי מילות המפתח נתן לנו זה עתה מספרים לנו ש-ukuleles הם בהחלט לא רק מוצר נישה, ושיש מספר לא מבוטל של אנשים המעוניינים לקנות אותם (כמעט 20,000 אנשים ברחבי העולם בכל שנה, מספיק כדי לתמוך בעסקי מכירת יוקלילי מקוונים). אתה יכול גם להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לגלות כמה חנויות יוקלילי ייעודיות מקוונות כבר זמינות וכיצד הן מסתדרות בשוק.

זוהי אפשרות טובה אם אתה בתקציב מצומצם או אם אתה מקווה להקים אתר כללי ולמכור כמה מוצרים בודדים

זה יעזור לך להרכיב כמה תוכניות שיווקיות עבור העסק שלך, ישאל אותך שש שאלות חשובות שאתה צריך לשאול ולענות לפני פתיחת חנות מקוונת, ויידע אותך מה אתה צריך להשיג ויש בהישג יד כדי להקים את החנות שלך. רק כמה שאפשר. הדבר הראשון שתצטרכו כדי לפתוח חנות מקוונת הוא מוצר שהלקוחות ירצו לקנות.

כעת

לאחר שהחנות המקוונת שלך קיימת, סביר להניח שתרצה להתחיל להוסיף אלמנטים נפוצים אחרים לאתר האינטרנט שלך, כגון טופס יצירת קשר, דף מידע ועוד. אתה יכול גם להגדיר את החנות המקוונת שלך במספר אתרים באמצעות אותם שלבים ואותו מזהה חנות וכל המוצרים ופעילויות החנות שלך ישתקפו אוטומטית בכל האתרים שלך. אתה יכול גם להוסיף את החנות שלך כווידג'ט הניתן להטמעה כמעט לכל פלטפורמה.

תלוי באילו פונקציות אתה רוצה שהחנות שלך תבצע וכיצד אתה רוצה שהלקוחות יצפו ויקנו את המוצרים שלך

אתה יכול להתקין ווידג'טים שונים מוגדרים מראש באתר שלך באמצעות אותם השלבים שבהם השתמשת קודם לכן להגדרה הראשונית של החנות שלך. אם כבר יש לך אתר אינטרנט (כגון אתר וורדפרס) ואתה רוצה להוסיף לו חנות מקוונת, כלי פלאגין כמו Ecwid באים שימושיים. Ecwid מאפשר לך להוסיף ווידג'טים לאתר שלך (או כל נוכחות מקוונת אחרת שבה ניתן להוסיף HTML בקלות, כגון דפי מדיה חברתית או בלוגים), שם המשתמשים יראו חנות מקוונת מתפקדת במלואה.

אתה יכול לשלב את חנות Ecwid שלך עם אתרים ב-Wix

Weebly, WordPress, Joomla, Squarespace ופלטפורמות רבות אחרות. Ecwid אידיאלי עבור חברות שרוצות להוסיף חנות מקוונת מלאה לאתר הקיים שלהן ב-Wix, Weebly, וורדפרס או פלטפורמות אחרות. Ecwid מציעה לך ולעסק שלך חנות מסחר מקוונת עוצמתית ומהפכנית שניתן להוסיף לאתר שלך בתוך דקות. כאשר אתה נרשם, Ecwid נותן לך את האפשרות לשלב את החנות שלך עם אתר קיים – היא תומכת ברוב הפלטפורמות כמו WordPress, Weebly, Drupal וכו' – או ליצור את החנות שלך עם שם הדומיין company.site (אם כי אתה יכול לשנות אותו לדומיין מותאם אישית בכל עת על ידי שדרוג לתוכנית Venture).

אתה יכול להוסיף את חנות Ecwid שלך לרוב פלטפורמות ה-CMS הגדולות על ידי הוספת תוספים

הרחבות, ווידג'טים או שימוש בקודים המשולבים שלנו. עם זאת, אם אתה רוצה להתאים אישית את המראה והתחושה של החנות המקוונת שלך, Ecwid מספקת אפשרויות נרחבות לשינוי והתאמה אישית של החנות שלך עם ערכות נושא CSS מוגדרות מראש או מותאמות אישית. אבל מכיוון שאתה כאן כדי לבנות חנות מקוונת ולא רק למכור מוצרים נגזרים, זה עשוי לעזור לך לבחור נושא ספציפי עבור WooCommerce.

לאחר הפעלת הנושא, מופיע אשף הגדרה נוסף שידריך אותך בשלבים הראשונים של בניית החנות שלך. לאחר השלמת כל השלבים, תוכלו לעבור ליצירה ועיצוב החנות שלכם.

במאמר זה

תלמד כיצד ליצור את החנות המקוונת שלך עם וורדפרס ו-WoCommerce ולהקים עסק ביתי תוך זמן קצר. אם אתה מוכן להתחיל למכור באינטרנט, כנראה שלא תרצה לחכות, אבל בניית חנות מקוונת יכולה להיות קשה, גם אם יש לך את הידע הטכני. לכן אני הולך לחלוק איתך את כל מה שכולם צריכים כדי לבנות את אתר המסחר האלקטרוני שלך, מיצירת לוגו חינמי של החברה ועד לחיצה על כפתור הפרסום בניצחון.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן