האם הולנד זולה או יקרה?

העלות הממוצעת לטיול בן 7 ימים להולנד היא 1,035 דולר למטייל יחיד, 1,560 דולר לזוג ו -2,190 דולר למשפחה בת ארבע נפשות. בהולנד מלונות עולים בין 51 ל -221 דולר ללילה, עם ממוצע של 85 דולר, ורוב הדירות עולות בין 180 ל -460 דולר ללילה עבור בית שלם. עלות הטיסה הממוצעת ברחבי העולם בשדות תעופה בהולנד היא 908 דולר (1,207 דולר לאדם לטיסות כלכלה) ו -2,851 דולר (4,104 דולר למחלקה ראשונה). הולנד היא אחת מערי הרכיבה הטובות בעולם והשכרת אופניים נוחה לגישה.

אם אתם מתכננים להוציא 137 עד 162 יורו ליום בחופשה שלכם בהולנד

המחיר היומי הממוצע מבוסס על עלות המבקרים האחרים. מטיילים מוציאים 36-43 יורו בממוצע על ארוחות ביום ו -21 עד 25 יורו על תחבורה מקומית. בהתאם לפעילות, אנו ממליצים להוציא בין 38 ל -78 יורו לאדם ליום עבור הובלה והנאה ממסעדות מקומיות.

טיול של שבוע בהולנד לשני אנשים עולה 1,915 יורו בממוצע. דירות יוקרה הן היקרות ביותר בהולנד בשל עלויות הנדל"ן הגבוהות. למרות שאין מגבלה אמיתית על עלות נסיעות יוקרה, ההערכות שלנו מבוססות על מה שרוב האנשים במדינה עושים.

עלות המחיה הממוצעת גבוהה אך עדיין משתלמת לגולים העובדים בהולנד

זול יותר לגור בערים כפריות מאשר בערים גדולות כמו רוטרדם והאג. שתי הערים דורגו בין 30 הערים הגדולות בעולם מבחינת עלויות מחיה מקומיות בסקר International Expat Insider, עם רוטרדם במקום ה -56.

להולנד עלויות החשמל הגבוהות בעולם הן 0.25 דולר ארה"ב (0.30 דולר ארה"ב / קוט"ש)

אמנם יוקר המחיה בהולנד הוא מהמחירים הזולים ביותר במערב אירופה, אך יוקר המחיה גבוה מאוד באמסטרדם ובערים הולנדיות גדולות אחרות. מדריך זה מסביר בפירוט את ההיבטים השונים של עלויות המחיה בהולנד. הנה מה יעלה בהולנד וכמה נוציא בשנת 2018 כדי לעזור לך לתכנן את תקציב הנסיעות שלך. יוקר המחיה בהולנד הוא לא הכי טוב אבל אפשר לחיות במדינה ובמערב אירופה מבלי לשבור את הבנק.

כאן פירטנו את העלויות הממוצעות שנתקלנו בהן בהולנד. בחרנו פריטים בודדים בכדי לתת לכם מושג מלא יותר על העלות הכוללת, כך שתוכלו להשוות אותם עם מדינת מולדתכם. זה הכי יקר באזור האג, שם משלמים 45 יורו.

בכל מקרה, הערים הגדולות נוטות להיות בצד היקר יותר. גולים שאפתנים צריכים לקחת בחשבון גם את יוקר המחיה הגבוה בבירת הולנד. כדאי להתייעץ עם יוקר המחיה של אקספטיסטן כשמנסים לברר היכן בעולם תוכלו לחיות או לבקר.

קניית בית בהולנד יכולה להיות מורכבת וצריכה להיעשות באמצעות מתווכים המתקשרים עם הגיר בבית בשפה ההולנדית. אם גולה מחליט לגור בעיר בתקציב מוגבל, עדיף לחפש מקומות לינה בפרברים נידחים ולא במרכז העיר.

בילוי של שבוע באמסטרדם במלון מהשורה הראשונה, לאכול כל לילה במסעדה משובחת ולשלם על כל משקה בבר זו דרך נוספת לחסוך כסף.

באופן כללי

היינו אומרים כי תרמילאים הם במחירים סבירים בהולנד. למרות המוניטין שלה כבור כסף יקר, אמסטרדם אינה יקרה ולא זולה יותר מכל עיר מרכזית אחרת במלחמת העולם הראשונה. בכל הנוגע ללינה, זה המקום הזול ביותר בעיר, זוכה לביקורות מעולות, מגניב ובעל היסטוריה מעניינת.

הדבר הראשון שעליך לעשות לפני הגעתך

הוא לקחת כרטיס צ'יפ Ov, החיוני לטיול ברחבי הארץ. המעבר העירוני של אמסטרדם מעניק לכם גישה לרשת התחבורה הציבורית. ישנם גם מסלולי הליכה בחינם המאפשרים לכם לבקר ברבים מהאטרקציות המרכזיות בעיר.

אנשים רבים מבקרים באמסטרדם

היעד הפופולרי ביותר במדינה, לסיור מערבולת באירופה. אבל אם יש לך יותר זמן יש הרבה ערים וערים שכדאי לבקר במהלך שהייתך בהולנד. להולנד היסטוריה חזקה כמעצמה ימית מובילה. אתה יכול לנסוע בין הערים הגדולות והכפר באופניים.

ערים רבות בהולנד מציעות לגולים רמת חיים גבוהה יותר עם הרבה שטחים ירוקים

תשתית ציבורית איכותית ומחירים נוחים מאשר אמסטרדם, כולל אוטרכט, אמסטלפיין, האג והארלם. בסקר תקני החיים של מרסר, אמסטרדם הייתה העיר ההולנדית היחידה שהפכה לחמישיה המובילים. באופן כללי, בהולנד יוקר המחיה זול יותר מאשר במערב אירופה ומספק את אותם סטנדרטים איכותיים של מזון, דיור, שירותים ותחבורה ציבורית.

השלטון המקומי

שהטיל את כללי המס החדשים על תיירות בעלות נמוכה, הקשה על מבקרים מודעים לתקציב לבקר בהולנד. תחזוקת תשתיות, כמו בניית כבישים, היא יקרה, מה שמעלה את המחירים. אוכל ותחבורה ציבורית מאמסטרדם להולנד הם יקרים בהשוואה למדינות האיחוד האירופי.

חלק זה של העיר מתגאה באירוח שלו ושואף להיות תחרותי בחזית זו. מלונות הם באיכות נפלאה ושוכנים לרוב בבניינים היסטוריים וישנים.

אזור זה בפאתי בירת הולנד המונה כ- 90,000 איש הוא מחווה לרב-תרבותיות הצפויה בהולנד. עם מסעדות הודיות, משתלות יפניות ואלפי גולים אחרים המתגוררים כאן זה המקום המושלם ליהנות מהחיים במלואם.

תוכן עניינים

באותו נושא

טרקטורונים ילדים 9

למידע אודות טרקטורונים ילדים 9 יש לגלוש לאתר motokid.co.il מאמר זה בוחן את הפופולריות ההולכת וגוברת של טרקטורונים לילדים ואת חששות הבטיחות הנלווים, וכן דן…

טאלין היא יעד ששווה להכיר לטיול הבא שלך!

טאלין היא השילוב המושלם בין עיר עתיקה מקסימה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ועיר מתקדמת שתומכת באומנים מקומיים, שוויון מגדרי, זכויות אדם, תרבות יזמית, חיים…
דילוג לתוכן