האם קל לקדם אתרי וורדפרס בגוגל?

מאז שחרורו בשנת 2007, תוספי וורדפרס מציעים למנהלי אתרים מגוון רחב של תכונות, כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש, ניהול מדיה חברתית ועוד. במאמר זה נדון בתוספי וורדפרס שיכולים לעזור לך להפוך את האתר שלך למעצמת SEO.

כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה, ריכזנו עבורכם תוספי וורדפרס בהם נוכל להשתמש כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל + ובאתרי מדיה חברתית פופולריים אחרים כמו פייסבוק, טוויטר, פינטרסט ולינקדאין. ישנם אלפי תוספי וורדפרס בתשלום בחינם שתוכלו להשתמש באתר שלהם כדי להוסיף תכונות חדשות.

אתה יכול לשפר את SEO של אתר הוורדפרס שלך ולהיות מתחיל לגמרי, אך אתה עדיין צריך להבין את הטקטיקות הנכונות של SEO בהן אתה משתמש וכיצד ליישם אותן.

החדשות הטובות הן שוורדפרס עושה את זה קל ולכן זו פלטפורמה מצוינת למתחילים להגדיל את התנועה שלהם לגוגל. ישנן דרכים פשוטות וידידותיות למתחילים לתת לאתר הוורדפרס שלך דחיפה לראש תוצאות החיפוש באמצעות תוספים מתאימים.

כמובן שכדי להשלים את העבודה, עליך לבצע מחקר מילות מפתח ולוודא שהתוכן שלך מקושר למילות המפתח הנכונות..

אם אתה מנסה ליצור רשימת דוא"ל לאתר הוורדפרס שלך – נסה את Contact Form 7

אתה בטח יכול לנחש שיש לך מגוון אפשרויות הצטרפות לאתר שלך. ביחס לתוספים של וורדפרס, ישנם אלפי כאלה שניתן להשתמש בהם כדי להוסיף פונקציונליות לאתרים שלך.

אחד מהם הוא תוסף Contact Form 7 אשר הוא תוסף חובה למי שרוצה לאסוף פרטי גולשים כדי ליצור איתם קשר בעתיד.

תוסף וורדפרס זה מאפשר לך ליצור טופס הרשמה המוטמע באתר הוורדפרס שלך בו תוכל לספר ללקוחותיך על המוצר שלך, השירות שלך או אירוע הקידום שלך. ולאסוף מהם טלפון ואימייל כדי ליצור איתם קשר.

ישנם גם כמה תוספי וורדפרס שיכולים גם לעזור לך להוסיף תגי מטא כמו Meta Tag Insterter

תוסף זה עוזר להוספתי תגי מטא חיוניים כמו מילות מפתח ותיאורים למנועי החיפוש, וניתן למצוא אותו בספריית התוספים הרשמית של וורדפרס.

זה מוסיף הגדרות SEO להתאמה אישית לתוכן האתר שלך ללוח המחוונים של WordPress. 

אם אתה רוצה לשפר את ה- SEO שלך ב- WordPress על ידי יצירת תוכן טוב יותר ואופטימיזציה של האתר שלך – YOAST הוא התוסף בשבילך

תוסף זה הוא התחלה טובה ל- SEO מוצלח. זה יכול לעזור לך להוסיף אפשרויות אופטימיזציה למנועי חיפוש ואופטימיזציה לתוכן. עם Sitemap ברור אשר יאפשר למנועי חיפוש למצוא את כל התכנים באתר שלך.

ניתן להשתמש בו כאופציה חינמית או בתשלום לאופציות מתקדמות יותר.

תוסף AMP

תוסף AMP WordPress הוא כלי מצוין אם ברצונך להגדיר AMP באתר וורדפרס שלך במהירות ובקלות. יישום ה- AMP של וורדפרס עוזר כדי להאיץ את אופטימיזציית מנועי החיפוש בדפי ה- Accelerated Mobile (AMP) של גוגל.

 
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של קידום אתרי וורדפרס והאם קל לקדם אתרי וורדפרס בגוגל? יש להעיף מבט ב- adirom-tech.space

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן