המלצה על מסלול בעיר טירנה

אורכה הכולל של כבישי המדינה הוכפל בשלושת העשורים הראשונים שלאחר מלחמת העולם השנייה ובשנת 1980, האזורים ההרריים המרוחקים של המדינה היו מחוברים לטירנה ולנמלי הים האדריאטי והיוני באמצעות עפר ודרכים סלולות. לאחר סיום הקומוניזם בשנת 1991, החלה בניית הכבישים באלבניה של כביש לאומי 2, המחבר בין טיראן לבין העיר השנייה בגודלה במדינה, דורס. עדיפות חשובה הייתה השלמת הכביש המהיר ארבר (Rruga e Arberit), המחבר בין טירנה לעיר דבאר ברפובליקה של מקדוניה הצפונית בכביש הלאומי 6.

הכביש המהיר A1, היחיד במדינה כביש, מחבר את עיר הנמל דורס שעל הים האדריאטי ממערב לבירה טירנה למרכז הרפובליקה של קוסובו בצפון מזרח.

מפה זו מכסה את כל כבישי אלבניה ואלבניה, כבישים עירוניים ועירוניים, צומתים, אזורים, מחוזות ומחוזות בכיוון הנסיעה החופשי מטירנה לערים השכנות ובכל רחבי הארץ.

מדריך טיולים זה מציג בפניכם מפות ומסלולים למקומות הטובים ביותר בטירנה

כדי לקבל מפה מפורטת של אזור ספציפי של טירנה, פשוט לחץ על האזור והתקרב למקומות שבהם אתה מעוניין להשתמש במפות Google אלבניה. מצא את הכתובת של כל טירנה במפה וחשב בקלות את מסלול הטיול הנוכחי שלך באלבניה ובמדינות השכנות שלה (יוון, קוסובו, מקדוניה ומונטנגרו).

התחבורה הציבורית בטירנה מורכבת ממספר קווי אוטובוס בעיר הפנימית שהם לא רק מהירים אלא גם מאוד זולים ועולים בסביבות 40 לאק לטיול אחד

אוטובוסים משמשים גם מערים אחרות באלבניה כדי להגיע לטירנה. התחבורה הציבורית בין הערים נמצאת במרחק הליכה, ולכל עיר יש רשת אוטובוסים ציבורית, כולל טירנה, דוררה, שקודרה ובראט.

להתמצאות נוספת

קואורדינטות אורך ורוחב של אלבניה הן 41: 00 N, 20: 00 E. בירת טירנה היא 41: 19 N, 19: 49 E. אתה יכול לנסוע מטירנה לטירנה ו ערים אחרות באלבניה באמצעות כלי הניתוב המציע שירותי תכנון שוטפים בחינם. קבל מידע ניווט GPS, תעבורה ותחבורה מקורית של GPS לכל חלק באלבניה, טירנה, ערים, מדינות באירופה או בכל מקום אחר בעולם.

יש שדה תעופה בינלאומי במרכז העיר טירנה

אך הדרך הזולה ביותר להגיע לשם היא הסעה מ / אל נמל התעופה. שירות ההסעות פועל מדי יום בין השעות 06: 00-18: 00 ומוביל אתכם למרכז העיר ליד המוזיאון הלאומי של טירנה. תוכלו גם לארגן את ההעברה הפרטית שלכם מטירנה לאחת הכתובות האלבניות סביב טירנה וכמובן ליעדים אחרים.

בית העירייה של טירנה ממוקם ליד משרד התיירות

ממוקם ברובע בלוקו היוקרתי, טיראנס גרנד פארק במרכז העיר הוא מקום מצוין לאוויר צח ופעילות גופנית. כ -25 קילומטרים דרומית לטירנה שוכן הפארק הלאומי Dajti, אזור בילוי מושלם עבור תושבי ערים לחוצים.

זה יוצא דופן באירופה למצוא פארק לאומי על מפתן העיר

כך שלא יכולתי לוותר על ההזדמנות להסתכן בהרים המהווים את הגבול המזרחי של טירנה. מחומות המבצר תוכלו ליהנות מנופים של מישור העיר טירנה ורכסי ההרים שמעל. ניתן לטפס על אחד מנקודות הציון המצולמות ביותר של טיראנס דרך גרם מדרגות לולייני צר (ללא תשלום) וליהנות מהנוף המרהיב ממרכז העיר טיראנס.

במסלול זה תוכלו להעריץ כמה מהביצורים העתיקים ביותר בטירנה, עוד מימי משפחת טופאני, ששלטה באלבניה העות'מאנית מהמאה ה -17 ועד מלחמת העולם השנייה והתחרתה במשפחות רבות עוצמה אחרות על השליטה. של העיר.

כיום טירנה אלבניה היא עיירה קטנה ונעימה המהווה את המרכז התרבותי, המשעשע והפוליטי של המדינה. הפירמידות של טירנה מתוכננות כמוזיאון ומונומנט של הדיקטטור אנוור הוקסה שהוביל את המדינה ב -45 שנות בידוד.

אלבניה היא מדינה קטנה עם כשלושה מיליון תושבים, שרובם גרים בעיר הבירה טירנה. בסביבות 10 מיליון אלבנים חיים באיטליה, יוון, קוסובו, מקדוניה ומונטנגרו.

אלבניה וקוסובו הן במשך כמה ימים הנקודות הלבנות במפת התיירות של אירופה

המדינה היא מדינה מדהימה ונכונה, אחד הדברים הטובים ביותר בטיול באלבניה הוא שבכל מקום שאתה הולך, מהבירה ועד הריביירה, ההרים ועד הערים ההיסטוריות, אתה תמיד מתקבל בברכה על ידי המקומיים.

בכל הנוגע לתנועה, טירנה סקופיה, בירת צפון מקדוניה השכנה, אינה נחותה בשום אופן. זוהי העיר היקרה ביותר במדינה אך אינכם צריכים להוציא יותר מדי בהשוואה לערים אחרות במזרח אירופה.

אם אתה יוצא לסיור יין מבראט או לז'ה לטירנה

אתה יכול לטעום כמה מהיינות הטובים ביותר באלבניה. לאוהבי העיר, העיר המתפתחת טירנה מציעה תרבות בית קפה וחיי לילה שוקקים (Blloku) המספקים לכם את המגוון החברתי הדרוש ותחקור את הכפר השקט יותר במדינה. זה מאוד כיף לגרום לטיול עירוני בטירנה להיראות מרגש, כמו לנסות ספרדית.

מפה זו של אלבניה מציגה את הכבישים המהירים והכבישים המהירים במדינה. המשמעות היא שאלבניה מקדימה כ -6 שעות לפני הזמן הסטנדרטי בוושינגטון הבירה וטירנה היא הבירה. לטיראנה ואלבניה עבר מורכב.

תוכן עניינים

באותו נושא

יתרונות לרחפנים עם מצלמה

         למה רחפנים עם מצלמות פופולריים? רחפנים DJI צוברים פופולריות בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר אנשים פונים לכלי הטיס הבלתי מאוישים הללו לצורך…

כמה עולה די ג'יי לבת מצווה?

אם אתם מתכננים בת מצווה, אולי אתם תוהים כמה עולה לשכור תקליטן. החל מסוג האירוע ועד לרמת הניסיון של התקליטן, ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע…

איך ליצור אתר מקצועי עם וורדפרס

אתר אינטרנט מקצועי יכול לעזור לקדם את העסק שלך. עם וורדפרס, יצירת אתר מקצועי קלה מאי פעם. פוסט זה בבלוג יספק מדריך שלב אחר שלב…

אתר Wix בעברית

מדוע חשוב לבנות אתר בעברית לשוק הישראלי ישראל היא יעד הטיולים השני הפופולרי בעולם, עם יותר מ-3 מיליון מבקרים מדי שנה. זהו גם יעד פופולרי…

איך עסקים מתגוננים מהאקרים

נראה ששום מכשיר אינו חסין מפני פריצה. אפשר לגנוב טלפון, להשאיר טאבלט ברכבת, אימייל ללא שמירה… ואז יש את הווירוסים. האחרון, WannaCry, ניתן להעביר ממחשב…
דילוג לתוכן