הקמת חנות וירטואלית

לאחר שתגדיר את החנות הוירטואלית שלך, הפלטפורמה תכלול רשימה של המוצרים שלך. עליך לייעל את החנות שלך לפלטפורמה כמיטב יכולתך, מכיוון שהיא רוצה את כל התכונות של המוצר שלך.

לאחר שתסיים עם הגדרת החנות בקוי תוכל להוסיף מוצרים לחנות הוירטואלית שלך. לאחר שתסיים את העסק שלך, תרצה להתחיל להוסיף אלמנטים נפוצים אחרים לאתר שלך, כגון טפסי יצירת קשר, דפים ועוד. אנשים יבקרו בחנות שלך כדי לעיין במוצרים שלך, לבצע רכישות ולהכיר את המותג שלך.

אם כבר יש לך אתר אינטרנט  ב- Coi ואתה מעוניין להוסיף חנות וירטואלית, כל שעליך לעשות הוא להוסיף מוצרים דרך ממשק ניהול האתר. Coi מאפשרת לך להוסיף ווידג'טים לאתר שלך או לכל נוכחות מקוונת אחרת, מה שמקל על הוספת קוד HTML (למשל דפי מדיה חברתית או בלוג) כך שמשתמשים יוכלו לראות מיקום תקין של החנות המקוונת. לאחר שנרשמת, Coi נותנת לך את היכולת לשלב את העסק שלך באתר הקיים שלך. הוא תומך ברוב הפלטפורמות ויכול ליצור חנות משלך, אתר חברה משלך ושם תחום משלך (תוכל גם לעבור לדומיין מותאם אישית על ידי שדרוג לתכנית בסיסית בכל עת).

מדריך בניית חנות וירטואלית

מדריך זה יעזור לך להקים חנות מקוונת ב -7 שלבים פשוטים אם אתה פותח עסק קטן בפעם הראשונה או שהיית במשחק זמן מה

אשף ההטמעה מנחה אותך ביצירת המוצרים שלך, בהתאמה אישית של המראה העסקי שלך, בחיבור לדומיין שלך ובכל התשלומים החשובים.

זיהוי נישה ומציאת מוצרי המסחר האלקטרוני הנכונים למכירה הם קריטיים להצלחת החנות המקוונת שלך. התחל עם 20 הטיפים שלנו לחנות מקוונת מצליחה למשוך קונים ולשמור על לקוחות נאמנים.

כעת לאחר שזיהית את שוק מוצרי הנישה שלך ואתה ויודע היכן תשיג את המניות שלך, הגיע הזמן לחשוב על השקת החנות הוירטואלית שלך. הטריק הוא למצוא מוצרים המבוקשים מאוד, מכיוון שמעט מאוד חנויות וירטואליות מוכרות אותם, ולפחות אפילו אין בכלל. כל שנותר הוא להכין תוכנית שיווק לחנות, עליה יידונו בחלק האחרון של מדריך זה להקמת חנות אינטרנטית.

אם יש לך אסטרטגיה שיווקית שעובדת עבור העסק שלך אתה יכול להרוויח הרבה מהחנות המקוונת שלך. זה לא משנה אם יש לך את המוצרים הטובים ביותר עבור הנישה שלך, שירות הלקוחות הטוב ביותר, ובנוסף לכך, נוכחותך המקוונת נידונה להיכשל אם עיצוב האתרים של העסק שלך עלוב. על ידי ביצוע 20 הטיפים שלנו ליצירת חנות וירטואלית מצליחה, המוכרים יכולים להשתמש בחנות המקוונת שלהם כדי לפנות ללקוחות והעסק שלהם יבלוט מקמעונאים פחות מנוסים.

בעלי חנויות אינטרנטיות אינם צריכים לדאוג לגבי כללי השוק המגבילים את מה שהם יכולים לכלול בדפי מוצרים או בתקשורת עם לקוחות למעשה, מוכרים המנהלים מותג משלהם יכולים לפתח חנות מקוונת שנראית שונה מאוד מהפריסה האופיינית של אמזון. בין אם מדובר בסידור מחדש של מיקומי מוצרים כדי להדגיש את המכירות בחנויות, קמעונאים יכולים להשתמש באתר שלהם כדי ליצור קשר עם הלקוחות שלהם ולעודד אותם לקנות.

זה מאפשר לצרכנים ולמשווקים לקיים אינטראקציה ישירה עם מוצרים ולחנות סימנים מסחריים חנויות וירטואליות הן יותר מסתם אתרים שבהם מוצרים או שירותים מכל הסוגים נמכרים ישירות ומאפשרים תשלום, ניטור ומשלוח באמצעות האינטרנט. לקוחות יכולים לגלוש בקטלוג מוצרים באתר מסחר אלקטרוני קמעונאי או לצפות במוצרים בזמן אמת באמצעות וידאו או צ'ט טקסט כשהם על מדפי החנויות, עם גישה לצוות החנויות.

דרכים נוספות להקמת חנות וירטואלית מוכרת

אין דרך אחת להקים חנות וירטואלית ויש מאות מוצרים ושירותים שתוכל ליצור בחנות שלך, הן בחינם והן בתשלום. ב- Coi תוכלו לבנות חנות וירטואלית משלכם לפלחים ספציפיים או מוצרים מובחנים, אך אנו מומחים ופיתחנו מספר כלים שיעזרו לכם לפתח חנות משלכם. ערכות כלים המאפשרות לך להשוות מוצרים שונים על סמך מגמות מכירה, ביקורות תחרותיות, טונות של חנויות אחרות שמוכרות את אותם מוצרים ועוד.

כעת לאחר שגילית שישנן חנויות פופולריות רבות של מגוון מוצרים, הגיע הזמן לחשוב כיצד למכור מוצרים שונים. אתה יכול להרים את הטלפון שלך וללכת לאתר האינטרנט של כל חנות אינטרנטית, ותוכל לקפוץ לאחת החנויות שבהן תוכל למיין לפי נסיעות מבחן ספציפיות או מוצרים שאתה רוצה לקנות.

Coi קיימת כבר למעלה מ -12 שנה ונבנו באמצעותה יותר מ-90 אלף חנויות, כך שקשה למצוא פלטפורמה טובה יותר לעסקים קטנים שרוצים להקים חנות וירטואלית. בהתאם לטכנולוגיה שנבחרה ולמידת ההתאמה האישית, אפשר להקים עסק ולהתחיל למכור באותו היום.

לאחר הזנת שמך המחיר וכמות, תוכל לשלוח פרטים רלוונטיים נוספים, לשנות את מצב המוצר לאקטיבי והמוצר מוכן למכירה ישירות בחנות המקוונת שלך. כדי לוודא שלקוחות מבחינים במדיניות הנדיבה שלך, סמן את החנות שלך בתמונה בדף הבית כאשר אתה מציע משלוח חינם בחנות. תקבל תשלום עבור המוצרים שאתה מוכר ועל חומרים שאתה מפרסם באינטרנט, כמו גם עלויות ספציפיות כגון עמלות דומיין, עמלות ממכירות בשוקי צד שלישי ודמי אחסון האתר שלך.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן