חברה לבניית אתרים מקצועיים

העלויות הנסתרות של בניית אתר אינטרנט הן שירותים נוספים כגון שירותי שיווק בדוא"ל, שירותי טלפון עסקיים, כתובות דוא"ל עסקיות מקצועיות, כלי SEO ועוד הרחבות/אפליקציות של צד שלישי שאולי תזדקק להם (בהתאם לסוג האתר). אבל עבור עסק קטן עם תקציב, שכירת מעצב אתרים או מפתח ליצירת אתר יכול להיות יקר מדי. עם זאת, אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך, שכירת מעצב/מפתח אתרים מנוסה כדי לבנות (או לעצב מחדש) את האתר שלך יחסוך לך הרבה זמן, כסף וכאבי ראש, והמוצר הסופי יהיה טוב יותר ממה שאי פעם תוכל לעשות. עצמי.

אין צורך בכישורי עיצוב או תכנות מתקדמים

כדי ליצור אתרים מקצועיים צריך להשתמש בשירותים של <a title="חברה לבניית אתרים" href="https://www.kratza.co.il/site/">חברה לבניית אתרים. למרות שלפני מספר שנים היה צורך להיות מומחה בתכנות, כיום ישנם עשרות כלים פשוטים שיאפשרו לכם ליצור את האתר שלכם מבלי ללמוד קוד, והם זולים יחסית. אם כל מה שאתה רוצה זה אתר אינטרנט פשוט בן עמוד אחד עם כתובת דוא"ל, מספר טלפון ואולי כתובת העסק שלך, אתה יכול ליצור אותו בעצמך.

אתה יכול להתחיל ליצור בלוג

עסק, אתר אינטרנט ואפילו חנות מקוונת בחינם. Gator Builder הוא פתרון הכל-באחד לבניית אתרים ואירוח, מה שהופך אותו לבונה אתרים מושלם לעסקים קטנים. זה הופך אותה לבחירה משתלמת באמת עבור עסקים קטנים שזקוקים רק לנוכחות מקוונת פשוטה. SiteBuilder הוא בונה אתרים הכל-באחד שנותן לך את כל הכלים הדרושים ליצירת אתר מקצועי לעסק שלך במחירים נוחים.

בונה אתרים זה

הוא אחד הקלים לשימוש שכן אתה יכול ליצור ולהשיק אתר מקצועי תוך דקות. בונה האתרים שלהם משתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור במהירות אתרים מותאמים אישית יפהפיים המבוססים על הדף העסקי שלך בפייסבוק. כל דפי הפייסבוק מעוצבים באופן דומה, אך באתר האינטרנט שלכם תוכלו ליצור זהות מותגית, להציע מוצרים למכירה ולשלב שירותי אינטרנט של צד שלישי.

יצירת אתר בעל מראה מקצועי ומודרני מעולם לא הייתה קלה יותר

בוני אתרים פופולריים כמו Squarespace, Wix ו- Weebly מקלים אפילו על מתחילים ליצור בקלות אתרים משופרים בפרק זמן קצר יחסית, גם אם הם צריכים תכונות מתקדמות יותר כמו שיווק בדוא"ל או פלטפורמת מסחר אלקטרוני. בסך הכל, וורדפרס מיועדת לאלה שיש להם ניסיון בעיצוב אתרים וצריכים להתאים את האתר שלהם, בעוד שעסקים המחפשים דרך קלה ליצור אתר מקצועי ימצאו בונה אתרים בתור האפשרות הטובה ביותר.

לעסקים יש מספר אפשרויות CMS לבניית אתר אינטרנט

מוורדפרס ועד בוני אתרים הכל-באחד כמו Squarespace או Wix. בעוד שאופן עיצוב האתר שלך יהיה תלוי ב-CMS שתבחר, מבחינה מבנית, אתרים עסקיים חולקים את אותם אלמנטים בסיסיים. אתר אינטרנט לעסק משמש בדרך כלל כמקום לספק מידע כללי על העסק שלך או כפלטפורמת מסחר אלקטרוני פשוטה.

אתר אינטרנט גורם לעסק שלך להיראות מקצועי יותר ומעניק לך יותר גמישות ובחירה

בין אם אתה צלם עצמאי, בעל חנות לחומרי בניין או כל סוג אחר של עסק קטן, אתר נהדר הוא קריטי להצלחת העסק שלך. כמנהל אתרים שבנה או שיווק 100+ אתרים לעסקים קטנים, אני יודע ליצור אתרים עסקיים נהדרים ומשכנעים.

בין אם אתה מחפש ליצור אתר השקה חדש או להפוך את האתר הנוכחי שלך לאפקטיבי יותר

הנה 10 שלבים עיקריים שיעזרו לאתר העסק הקטן שלך להתחרות ביעילות בשוק המקוון. שם הדומיין שלך, הידוע גם ככתובת האתר שלך, הוא לעתים קרובות השער לאתר שלך. זהו כלי מפתח לבניית מודעות למותג ולגיוס לקוחות, המעניק לעסק שלך לא רק את היכולת להימצא באינטרנט, אלא גם ליצור לידים ולהמיר מבקרים ללקוחות. אם אתה רוצה לבנות חנות מקוונת (אתר מסחר אלקטרוני), אנו ממליצים על BigCommerce בתור בונה אתרי המסחר האלקטרוני הטוב ביותר מכיוון שהוא מציע את כל התכונות שאתה צריך במחיר הטוב ביותר.

עבור סטארטאפים ושירותים מקצועיים שרוצים להשתמש באינטרנט

כדי לבנות את המותג שלהם, בונה אתרים חינמי טוב כמו Strikingly מוריד את מחסום הכניסה. זה לא בחינם, אבל התוכנית הבסיסית שלו תאפשר לך ליצור אתר בן 20 עמודים, שזו דרך טובה לפתוח עסק קטן. השם די אומר – "אתרים + שיווק" – אבל זו אותה חוויה מונעת מודל כמו האפשרויות האחרות ברשימה הזו, שנועדה להפעיל אתר בסיסי תוך פחות משעה.

אם אתה אוהב את מה שאתה רואה בבונה האתרים החינמי

אתה יכול להוציא כסף על אתר פרימיום ללא פרסומות. תמורת כ-10$ לחודש (או כ-25$ אם אתם מוכרים מוצרים) וכמה שעות מזמנכם, השירותים הכלולים כאן יעזרו לכם לבנות אתר אינטרנט ייחודי ומשכנע. השירותים הכלולים כאן מאפשרים ליצור אתר אינטרנט מעוצב וידידותי לנייד עם ידע טכני מינימלי. הם יכולים אפילו להפוך עסק קטן או בעל יחיד לרווחיות באמצעות קישורי קנייה, חנויות מקוונות ואפשרויות רווח אחרות.

תבניות ונושאים הם אחת הסיבות העיקריות לכך שאתה יכול ליצור אתר אינטרנט מקצועי לעסקים קטנים בטווח של $4,000 עד $10,000 במקום $15,000 עד $20,000 או יותר

המשמעות היא שאתר מידע יפהפה, בעל מראה מקצועי בן 15 עמודים עם הגדרה סטנדרטית, יעלה פחות מאתר מותאם אישית בן 50 עמודים עם כל הפעמונים והשריקות. אם תרצה להרחיב את האתר החינמי שלך מאוחר יותר, העלות של הגדלה של בונה אתרים עדיין תהיה נמוכה משמעותית משכירת מעצב מקצועי שיעשה את העבודה עבורך. כך תקבלו אתר ממש טוב *כרגע* שיעזור לכם להצמיח את העסק מבלי לרוקן את חשבון הבנק שלכם.

עבור מעצבי אתרים בעלי ידע ומנוסה שציינו את המחירים שלהם

גילינו שהתעריף הנוכחי בשנת 2021 ליצירת אתר אינטרנט מודרני ומקצועי לעסקים קטנים הוא בדרך כלל בין $4,000 ל-$10,000, אך יכול להגיע עד $20,000 ( או יותר) בהתאם למספר הדפים באתר וכמות ההתאמה האישית הנדרשת. בימינו, אפילו מעצבי אתרים מקצועיים משתמשים בבונה אתרים כמו וורדפרס כדי לבנות אתרים של לקוחותיהם מכיוון שהם יכולים ליצור כל סוג של אתר באמצעות תוספים וערכות נושא של וורדפרס. בוני דפים לגרירה ושחרור של וורדפרס מקלים על מעצבי אתרים מקצועיים ליצור אתרים מותאמים אישית ללקוחות, חוסכים זמן ומאפשרים להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף בכל חודש.

אם אינך מתמצא באינטרנט

אתה תהיה תלוי במידה מסוימת במעצב/מפתח האינטרנט שלך כדי לנהל את האתר שלך ברגע שהוא יושק. בניית אתר מאפס היא מטרה שאפתנית, אך היא עשויה להיות עתירת משאבים אם אתה ממש לא רוצה להשקיע בתהליך. קשה היום להקים עסק או לבנות סטודיו מקצועי ללא נוכחות מקוונת או אתר טוב. לא משנה באיזו תוכנית אתה משתמש, אתה רק צריך לעקוב אחר כמה כללים וטיפים בסיסיים כדי לגרום לאתר שלך להיראות מקצועי יותר, קל יותר למצוא אותו ולהציג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

 

תוכן עניינים

באותו נושא

מה זה שיווק דיגיטלי?

מבוא למסלול הקריירה בשיווק דיגיטלי: ה-ABC's שיווק דיגיטלי הוא מונח רחב המקיף היבטים רבים ושונים של העולם הדיגיטלי. זהו מסלול קריירה מבוקש מאוד ומציע הזדמנויות…

מה זה משפך שיווקי?

מבוא משפכי שיווק הם סדרה של שלבים שנועדו להפוך מבקר ללקוח. משפך השיווק ידוע גם בתור משפך הרכישה, משפך ההמרות ומשפך המכירות. הסיבה לכך היא…

האם כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי?

הקדמה: מהו שיווק דיגיטלי? שיווק דיגיטלי הוא מונח גג המכסה מגוון פעילויות, משיווק במדיה חברתית ואופטימיזציה למנועי חיפוש ועד לשיווק בדואר אלקטרוני ושיווק באמצעות תוכן.…

שיווק פרויקטים בנדלן

מבוא פרויקטים שיווקיים בנדל"ן: מבוא תחום השיווק תמיד משתנה, וענף הנדל"ן אינו שונה. המאמר הבא יספק לכם היכרות עם כמה מהפרויקטים השיווקיים החשובים ביותר שמתבצעים…

חברה לבניית אתרים מהירים

כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין את כתובת האתר של דף העסק שלך בפייסבוק וכלי הבינה המלאכותית שלהם יפיק עבורך באופן מיידי את תוכן…
דילוג לתוכן