חופשה במונטנגרו מה יש לעשות

העיירה הקטנה בר על החוף בגבולה הדרומי של מונטנגרו מושכת תיירים רבים כמו העיירה הפופולרית יותר במפרץ קוטור. הבר נמצא ברובו מחוץ לנתיבי התיירות הראשיים של מונטנגרו, אבל יש כמה אטרקציות בולטות ששווה ביקור.

זוהי אחת הערים העתיקות ביותר של מונטנגרו ויש לה היסטוריה עשירה

ארכיטקטורה מדהימה ומספר חופים מה שהופך אותה לאחד היעדים הפופולריים ביותר במדינה. במונטנגרו יש הרים מחוספסים, חופים כחולים, מבנים היסטוריים ומבצרים ישנים. הוא גם ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם, כמו חוף לוסיצ'ה החלומי בפטרובץ'.

מונטנגרו

היא ללא ספק אחת המדינות היפות באזור. המדינה, שלעתים קרובות מתעלמים ממנה לטובת מדינות ים תיכוניות ידועות, זכתה למוניטין כיעד נהדר. לא רק הנופים היפים של מונטנגרו והאקלים הים תיכוני הם שהופכים את המדינה ליעד כל כך אטרקטיבי.

מטיילים מנוסים רוצים להוסיף לרשימת היעדים החיוניים שלהם בשאר העולם את המקומות הטובים ביותר במדינת הבלקן הקטנה של מונטנגרו ולגלות את המדינה עם קסמיה הרבים

ההזדמנות ליהנות מכל מה שיש למונטנגרו להציע כמדינה קטנה מוויילס הופכת את החופשה לאטרקטיבית עוד יותר.

אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר של מונטנגרו

מפרץ קוטור (ולכן העיר מוקפת החומה של K Motor), עוסק בחיים ובאופי כמו כל דבר אחר. הודות לעיר העתיקה הציורית והנמל הפעיל שלה, היא מהווה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. חזור לקוטור, התכשיט בכתר מונטנגרו, כדי לחקור עיירות יפות לאורך החוף המקופל.

חבויה בעמק בין מפרץ קוטור וההרים השלווים בחוף האדריאטי ההומה של מונטנגרו

העיר הזו משמחת את העין בצורה הכנה ביותר. העיירה המבוצרת קוטור, הנחשבת לאחת מערי ימי הביניים השמורים ביותר על החוף, חבויה בהר תלול מוקף בתעלות עמוקות ובמפרץ קוטור.

דורמיטור קטן מציע נוף הררי מרהיב והפארק הלאומי לווצ'ן ממוקם ממש מחוץ לקוטור בקצה הדרום מזרחי של המפרץ

התחל במפרץ קוטור בקר בקוטור קצת כמו מקום אגדה, העיירה השמורה ביותר של מונטנגרו, טיבות היא מקום שטוף שמש על המפרץ עם סופר-יאכטות ומרינה יוקרתית.

כמדינה קטנה אך חזקה

מונטנגרו היא חופשת חוף במחיר סביר שתעלה שבריר ממה שתשלמו בצרפת, באיטליה או בקרואטיה השכנה. אחד החלקים הטובים ביותר בחופשה במונטנגרו הוא שתוכלו לקבל את כל היופי והיוקרה בשבריר מהעלות של יעדים דומים. במהלך חופשתכם במונטנגרו תוכלו לגלוש בהרים או פשוט לטייל כמה שעות על החוף.

הרפטינג בקניון טארה

הוא חלק מהפארק הלאומי דורמיטור, אזור מלא בכפרי אוהלים ובקתות עץ. צפון מונטנגרו הוא המקום להיות בו אם אתה אוהב פעילויות חוצות. רפטינג בערוץ טרה לקח אותנו לפסגה הגבוהה ביותר בפארק הלאומי הגדול ביותר במונטנגרו, דורמיטורס, שהוא גם אתר מורשת טבע ותרבות עולמית של אונסק"ו.

כחלק מהפארק הלאומי דורמיטור

קניון נהר טרה הוא אחד מאזורי הטבע היפים ביותר של מונטנגרו. הפארק הלאומי ביוגרדסקה גורה, השופע בין נהרות טרה ולים במרכז מונטנגרו, מציע אגמים נוצצים, נחלים זורמים במהירות, כרי דשא ירוקים ואחד מהיערות הקדומים הבודדים שנותרו באירופה. על החוף, חלקים גדולים ממונטנגרו נמצאים בפעולה, וביוגדסקה גורה הוא פארק לאומי קטן עם קומץ יערות קדומים ביבשת.

הפארק הלאומי דורמיטור

שנוצר על ידי קרחונים, הוא מקום בעל יופי טבעי יוצא דופן, מושלם לרכיבה על אופני הרים. דורמיטור הוא אחד מחמישה פארקים לאומיים במונטנגרו ומציע טיפוס הרים, טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, שחייה, קפיצת בנג'י, סקי, סנובורד, רפטינג ועוד ועוד. בודווה ממוקמת במרכז החוף של מונטנגרו ויש בה עיר עתיקה ציורית, שפע של חופים וכמה מוסדות תרבות חשובים, כולל בית ילדותו של הסופר והפוליטיקאי הסרבי סטפן מיטרוב בלוביסה.

האי סווטי סטפן

הוא ללא ספק אחד המקומות היפים במונטנגרו. מיקומה המדהים של מונטנגרו על הים האדריאטי, קרוב לגבול עם קרואטיה, הופך אותה לאחד מיעדי הקיץ הטובים באירופה. מונטנגרו מצליחה להידחק אל תוך הרים וקניונים דרמטיים, חלק אריה מהאגמים הגדולים באזור, רצועות חוף יפהפיות בים האדריאטי וכמובן מפרץ קוטור האייקוני על הגבול עם מונטנגרו.

זה יהיה חבל אם לא תטיילו לבר Stari (הבר הישן)

כדי לראות את חורבה המתפוררת של עיר יפה שמתערבבת עם ההרים וחלקים חדשים של העיר. Stari bar היא עיירה היסטורית בחוף הדרומי של מונטנגרו ליד הגבול עם אלבניה. לאחר המסיבה, טיילו ברחובות הצרים של Stari Grad (העיר העתיקה), אחד החלקים המקסימים ביותר של בודווה.

אם אתה לא רוצה ללכת רחוק מדי לפני השקיעה, אתה בהחלט צריך לחפש נהג שיאסוף אותך בראש הקודש או לבקש ממישהו שייקח אותך ישירות לקוטור, עיר נמל מוקפת הרים וממוקם כשעה ו-45 דקות מהים האדריאטי.

תוכן עניינים

באותו נושא

חשיבות המיתוג בסופרמרקטים

1. הבנת כוחו של מיתוג: האם זה באמת משנה? בשוק התחרותי של היום, מיתוג הפך חשוב מתמיד לסופרמרקטים. זה מעבר לסתם לוגו או סלוגן קליט;…

אטרקציות בקלוז' נאפוקה?

ברוכים הבאים לקלוז' נאפוקה, שם תגלו שילוב של היסטוריה, תרבות ומודרניות השוכן בלב טרנסילבניה. מדריך זה נועד להדגיש את האטרקציות המובילות שמגדירות את העיר התוססת…

מה צריך לדעת על בודפשט?

בודפשט היא בירת הונגריה וידועה בפאר הארכיטקטוני, חיי הלילה התוססים והתרבות המגוונת שלה. פוסט זה בבלוג יחקור את מה שכדאי לדעת לפני שאתם מתכננים ביקור…

האם הרפובליקה הדומיניקנית מסוכנת?

האם הרפובליקה הדומיניקנית בטוחה למטיילים? מדריך מקיף להבנת הסיכונים הרפובליקה הדומיניקנית היא יעד תיירותי פופולרי, אך האם היא בטוחה למטיילים? הבנת הסיכונים הכרוכים בנסיעה לרפובליקה…

פארק אירופה היער השחור

מבוא: מהי ההיסטוריה מאחורי בניית הפארק הזה? Europe Park Hier Black הוא פארק שעשועים אשר תוכנן להיות העתק של התרבות האירופית. בנייתו של פארק זה…

דובאי מומלצת בחורף?

הקדמה: מהי דובאי ומי גר שם? דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. זוהי העיר המאוכלסת ביותר באיחוד האמירויות והעיר השנייה בגודלה בחצי האי ערב. אוכלוסייה…
דילוג לתוכן