חנות וירטואלית חינם

תכונות המסחר האלקטרוני של Weebly הן דוגמה מצוינת לכך: אתה מקבל חישובי מס, מערכת ניהול סחורה חזקה וקודי קופונים. לפני כמה שנים נרכשה Weebly על ידי Square, ענקית התשלומים המקוונת, והם החליטו להציע את מרבית תכונות המסחר האלקטרוני החלקלקות של Weebly בתכנית החינמית שלהם, שהיא נדיבה למדי. אמזון, הידועה בזכות יוצרת האתר שלה, מאפשרת לך להוסיף חנות מקוונת בחינם.

אתר הבסיס שלך הוא בחינם, אבל אתה משלם אם אתה רוצה להרחיב או להוסיף מוצרים נוספים למשל. אתה יכול למכור עד 5 מוצרים, וזה לא רע, אבל ספקים אחרים מציעים הרבה יותר.

אם התוכנית החינמית המוזכרת לעיל עבור בוני אתרים אינה עונה על צרכיך

עליך לשקול לעבור לתכנית פרימיום. יוצרי אתרי מסחר אלקטרוני חלופיים אחרים בתשלום או חנות וירטואלית בחינם מציעים פתרון מוכן יותר לשימוש, כך שתוכלו לחזור ליסודות כבר מההתחלה. כמובן, הם עומדים בשלהם בעולם המסחר האלקטרוני ומוכיחים שהם המפתח לפיתרון מסחר אלקטרוני מקיף שמשתלט עבורך על כל חווית הקנייה כדי שתוכל לחזור למסלול עם פריסת חנות נבונה.
למידע אודות חנות וירטואלית חינם עליך להעיף מבט ב- site123.me

הן Shopify והן Wix מאפשרים לך ליצור אתרי סחר אלקטרוני בחינם

אך עליך להירשם כמנוי לתוכנית בתשלום כאשר אתה מוכן להתחיל למכור. פלטפורמות מסחר אלקטרוני בחינם כגון Wix אידיאליות לאתרים שרוצים לספק את כל צרכיו של אתר רגיל עם כל התכונות.

ישנן שלוש תוכניות פרימיום הזמינות ליזמי סחר אלקטרוני קטנים ובינוניים: Basic, Unlimited ו- VIP. כל תוכנית תשלום מציעה אחסון בלתי מוגבל ויכולת להתחבר לדומיין האינטרנט שלך.

רוב הספקים שומרים את התבניות והאפשרויות הטובות ביותר עבור משתמשים בתשלום

ספקים מסוימים, המציעים חנות באינטרנט בחינם, מקזזים בעלויות באמצעות מכירת שטחי פרסום. לרוב זה קורה בפלטפורמה שלהם, אבל יש המפרסמים עם מקום לשירותים אחרים.

החנות המקוונת של כיכר מציעה מעט גמישות בהתאמה אישית של המראה והתחושה של אתרי האינטרנט שלך בהשוואה לספקי גרירה ושחרור כמו Wix. את מה שחסר לו באינדיבידואליות, הוא יותר מפצה על המהירות.

Shopifys בניית אתרים כוללת ממשק גרור ושחרר המיועד למתחילים הכוללים ליצור חנות מקוונת למראה נהדר

קל ליצור את האתר שלך ולנהל את הפריטים בחנות שלך. אם אתה רוצה להוסיף תכונות נוספות כגון אפליקציות או שווקים לעסק שלך, יש הרבה תוספות שאתה יכול לקנות.

Constant Contact

הוא בונה אתרים עם תוכנית חינמית המאפשרת ליצור חנות מקוונת מבלי לבזבז דבר. כשאתה פותח חנות נישה, כמו למשל מוכרת כרזות וינטג ', תוכל לקבל פרסום נוסף בחינם על ידי התחברות לקהילות נישה מקוונות ופורומים. חברת Constant Contact תארח את החנות ותספק לך תת-דומיינים בחינם.

עלות הקמת חנות מסחר אלקטרוני תלויה בגודל החנות שלכם ובבחירה בפלטפורמת המסחר האלקטרוני

אתה יכול להקים חנות תחביבים עם קטלוג מוצרים קטן במחיר של 29 $ לחודש בלבד ב- BigCommerce. פתרונות מורכבים יותר כגון עיצובים מותאמים אישית, הרחבות ואמצעי תשלום יעלו יותר.

חלק מפלטפורמות המסחר האלקטרוני מחזיקות בתכונות פרימיום כגון היכולת לשלוח דוא"ל לשחזור עגלות קניות נטושות לחברים בתשלום ללא סיבה. תוכנית בתשלום לא רק גורמת לך להראות מקצועית, אלא גם גורמת לך להראות מקצועית.

לדוגמא

אם יש לך חנות לחיות מחמד על שם הכלב שלך אנדי, אתה יכול להפעיל בחינם את הדומיין שלך ואת האתר. אם תחליט להקים את חנות המסחר האלקטרוני שלך עם אחת מתוכנות הקוד הפתוח המפורטות לעיל, אתה יודע שאתה צריך לארגן את האירוח. אנו ממליצים על Bluehost לסידורים על הלוח ועל HostGator לתוכניות מבריקות ספציפיות למג'נטו.

כיכר מציעה אתרי מסחר אלקטרוני בחינם לקמעונאים

מסעדות, נותני שירותים וארגונים ללא כוונת רווח. מוכרים, עסקים ניידים ופעולות רב חנויות יכולים לפתוח חנות מקוונת של כיכר, לרשום מוצרים למכירה, לעבד תשלומים ולהעביר הזמנות בשיטות משלוח מסורתיות כמו איסוף שפה או משלוח מקומי. ניתוח חנויות מקוונות מסונכרן עם ריבועי "מקוון מקוון לדיווח על ניהול נתונים מדויק של מכירות מקוונות ואישיות.

לא קשה להשיג את החנות שלך ברשת בימינו

אך אין הרבה אפשרויות מועילות באינטרנט. במקרה זה, אם אתם מחפשים פלטפורמת מסחר אלקטרוני בחינם, אתם במקום הנכון. להלן שישה מהכלים הטובים ביותר ליצירת אתרי אינטרנט בחינם למסחר אלקטרוני, חלקם מאפשרים לכם להקים חנות ולמכור אותה בחינם ב 100% בעוד שאחרים מאפשרים לך להקים את החנות שלך בחינם ולהתחיל למכור באופן מיידי.

אירוח יכול לעלות רק כמה דולרים בחודש, אז עשה קצת מחקר כדי לוודא שמדובר בעסקה טובה. יוצרי אתרי אינטרנט בחינם מתוארים כ- " טוב "או" רע ", תלוי באיזה סוג עסק אתה מנהל.

ההצלחה של מסחר אלקטרוני תלויה בארבעה גורמים

רלוונטיות למוצר, איכות אתר המסחר האלקטרוני, ביצועים, אסטרטגיית תמחור ושיווק ממוקד בעבר, פלטפורמות מסחר אלקטרוני עולות אלפי יורו, מה כן ch הרתיע עסקים קטנים רבים מלהקים חנות מקוונת. כיום, מספר פלטפורמות מסחר אלקטרוני פופולריות מציעות אפשרויות בחינם ובעלות נמוכה.

דאגו למקור מוצרים מבוקשים

להציע אותם במחירים תחרותיים, לקדם אותם לקהל הנכון ולספק חווית קניות מהשורה הראשונה. רשום את מלאי שותפי הייצור והמשלוח בחנות המקוונת שלך והעביר אליהם את פרטי המשלוח לפני שתבצע מכירה. טקסונומיות אתרים מסייעות ביצירת וניהול קשרים בין דפי מוצרים שונים.

Shopifys הוא תענוג למי שרוצה גישה פרקטית להקמה ולתחזוקה של חנויות מקוונות. אם אתה רוצה משהו שמאפשר לך להקים חנות עובדת בחינם, האפשרות הטובה ביותר היא ECWid או Big Cartel.

 

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן