חסימת חשבון פרסום בפייסבוק

מכל סיבה שהיא, השעיות חשבון המודעות של היום הן בעיה נפוצה עבור משתמשי מודעות בפייסבוק. במאמר זה ריכזנו כמה טיפים כיצד למזער את הסיכון להשבית חשבון פייסבוק שלך. שים לב שמאמר זה מכסה רק את הדברים שאתה צריך להימנע בעת שמירת דף החשבון שלך ואינו מהווה אלטרנטיבה לדף הכללים המקורי של פייסבוק שעליך לבדוק לפני שתתחיל בפרסום שלך.

החשבון האישי שלך יוסר מפייסבוק בזמן שהפרסום שלך פועל

על ידי חסימת חשבון המודעה שלך, פייסבוק קוטעת את הפרסום עבורך ומחזירה לך גישה לניהול מסעות הפרסום שלך. אם אחת מהמודעות שלך חסומה בגלל חשבון המודעה החסום שלך, חשבונות המודעות האחרים לא יושפעו.

כאשר לחברי צוות אחרים יש גישה למנכ"ל שלך

זה לא נדיר שחשבונותיהם נראים מושבתים, מה שקרה לג'יימס ואן אלסוויק, גורו שיווק שותפים וצוותו. פייסבוק ממשיכה לבזבז את התקציב שלה בדרך בה נכנסים לחשבונך, כך שאופטימיזציה והשקת קמפיינים ללא הפרעה היא בזבוז הכסף שלך. מכיוון שפייסבוק עוקבת אחר מודעות בכל חשבונות, עמודים, קבוצות ופרופילים בודדים, כל דבר שקשור למישהו אחר חסום בהכרח.

אם אתה רואה מודעה שנדחתה בחשבון המודעה שלך בפייסבוק

אל תנסה ליצור גרסה דומה או דומה לה כרגע. אם עומדת בפניך מודעת פייסבוק שנדחתה, תוכל ליצור 4-5 מודעות טובות המאושרות על ידי פייסבוק תוך זמן קצר. אתה יכול להפריע להופעתם אם תרצה בכך, אך יש רק כל כך הרבה אנשים שיעשו את חשבונך במצב טוב.

אם המודעה שלך נדחית בגלל הפרה של אחת מהמדיניות המפורטות לעיל

בדוק את הגרסה המלאה, מכיוון שדחייה עלולה לגרום להשבית את החשבון. אל תשאיר בחשבונך מודעות שלא אושרו, מכיוון שהדבר יכול לעורר את פייסבוק לבחון מקרוב את המודעות שלך לפני סגירת חשבונך. מחיקת מודעה שלא אושרה מהעבר לא תסתיר אותה מפייסבוק השומרת תיעוד נפרד אך אם תשאיר אותה בחשבונך, דגלים אדומים ייזרקו לכל מקום. לא משנה מה הסיבה לחסימת חשבון המודעות שלך בפייסבוק, יש שלוש דרכים לפתור את הבעיה. אם חשבונך מושבת, הדרך הטובה ביותר לתקשר היא עם מומחה אנושי.

נציג מודעות של פייסבוק יוטל עליו לבדוק את חשבונך ולברר אם המודעות שלך הפרו את המדיניות או החליקו כשאתה מגדיר את חשבונך

פרסומות בהן המשתמש אינו צריך לעזוב את פייסבוק מאושרות ונשלחות ישירות מפייסבוק למשתמש. שינויים או עדכונים בתוכנות של פייסבוק יכולים לגרום למבול של מודעות שלא אושרו אם זו הייתה שגיאה.

אם מודעה לא תואמת את כללי פייסבוק

היא תיחסם מבלי להשפיע על פעולות החשבון עצמו. זכור שפייסבוק עדיין מחפשת מודעות בזמן שאתה מחוץ לחשבונך. כפי שמתברר, יש דרך לאפס מודעה לאחר פרסום החשבון. לאחר לחיצה על שלח יש כמה צעדים שתוכל לנקוט בכדי לתת לתלונה שלך סיכוי טוב יותר להפעיל את המודעה שלך שוב. קרא מאמר זה בבלוג שלנו על אופן דחיית מודעות פייסבוק במהירות, כך שדחיות מרובות בעתיד לא יובילו לחסימה של כל חשבונך.

לפני הגשת התנגדותך

קרא את התנאים וההגבלות של פייסבוק ומדיניות הפרסום. מודעות פייסבוק חייבות לציית למדיניות פרסום רבים ולתקני הקהילה. תוכל להסיר אותם אם ברצונך לפרסם בפייסבוק לטווח ארוך, אך אם לא או אם תנסה להפעיל מודעות המפרות אותם, פייסבוק תחסום את חשבונך.

גם אם המודעה שלך לא מפרה את מדיניות הציות של פייסבוק

יש סיכוי שתסגר אם היא תקבל הרבה משוב שלילי ממשתמשי פייסבוק. אם לא קראת את מדיניות המדיניות של Ad Manager של פייסבוק, ייתכן שתגלה שחשבון הפייסבוק שלך מושבת. אנו ממליצים שתעשה זאת כדי למנוע טעויות אפשריות בעתיד. לאחר שקראת את ההנחיות, הגיוני לבחון אותן בקפידה, במיוחד אם הפרת אחת מהן.
לעוד מידע בנושא של חסימת חשבון פרסום בפייסבוק עליך לבקר באתר whitecollar.co.il

בשנת 2019

הסנאטורית הדמוקרטית אליזבת וורן פרסמה מודעה המתארת את תוכניתה להוריד את פייסבוק מחברות טכנולוגיה גדולות אחרות. היא התמודדה באותה תקופה לתפקיד. לפי Signal, פייסבוק חסמה גם מודעות מ- Signal שרצו להציג או לקנות למשתמשי אינסטגרם נתונים שהיא אוספת לגביהם. לאחרונה, פייסבוק הציגה ערכי רלוונטיות המאפשרים למשתמשים לסגור מודעות שאינן מותאמות במיוחד על ידי משוב המשתמשים.

מנהל עסקים

הוא כלי שפותח על ידי המאפשר לך לנהל את דפי הפייסבוק ואת חשבונות הפרסום השונים שלך. שתף את מנהל העסקים שלך עם אנשים אחרים (יועצים, סוכנויות וכו '). כדי שיוכלו לנהל עבורך את הקמפיינים שלך. נהל גישה לדפים ולמודעות שלך וראה למי יש גישה אליהם ובאיזו רמה.

אם ברצונך להוסיף משתמש או מנהל מערכת חדשים לחשבון הפרסום שלך בפייסבוק

נווט לכרטיסיית גלילי החשבון. בדוק את חשבונות המודעות שלך, במיוחד אם אתה יוצר מודעות זמן מה ורוצה לעבוד עם מישהו אחר. בהגדרות חשבון המודעה, לחץ על חשבון המודעה וגלול מטה.

לחץ על הבא פייסבוק מקבלת אפשרויות תשלום מרובות

כולל תשלומי PayPal וכרטיסי אשראי, כך שיש לך הרבה גמישות בכל הנוגע לאופן שאתה משלם עבור מודעות הפייסבוק שלך. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, הנה מדריך פייסבוק שמסביר כיצד המודעות שלך עובדות.

אם יש לך בעיות בכרטיס אשראי או בשימוש במספר חשבונות מודעות עם מנהל עסקים

ניתן להשבית אחד מחשבונות אלה. לאחר שהגעת לסף החיוב שלך, תוכל לשלם למודעות פייסבוק בהוראת קבע, סף החיוב שלך פירושו ששיטת התשלום העיקרית שלך תחויב ברף מסוים בכל פעם שתגיע לסף מסוים. אם סף החיוב שלך נמוך, כמו כשהתחלת לפרסם תמורת 25 דולר, תחויב בכל פעם שאתה מוציא 25 דולר על מודעות פייסבוק.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן