טאלין היא יעד ששווה להכיר לטיול הבא שלך!

טאלין היא השילוב המושלם בין עיר עתיקה מקסימה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ועיר מתקדמת שתומכת באומנים מקומיים, שוויון מגדרי, זכויות אדם, תרבות יזמית, חיים בר קיימא ואומנות, מה שהופך אותה ליעד האופנתי הטוב ביותר שלי באירופה אחת. .. טאלין היא בירת ימי הביניים התוססת של אסטוניה, עשירה בהיסטוריה, תרבות ומראות מרתקים. כמו מקומות רבים אחרים באירופה, אנו מוצאים שהסתיו הוא זמן טוב לבקר בטאלין. הוא עדיין עסוק בצפייה בתיירי הקיץ, אבל צבעי הסתיו בפריחה מלאה, ואסטוניה היא מקום קסום בסתיו.

אתה יכול לקבל טיסות זולות ברחבי יבשת אירופה

או שאתה יכול להמריא ממדינות/אזורים אחרים. אם יש לכם מספיק זמן, תוכלו גם לקחת את הרכבת מטאלין לסנט פטרסבורג או מוסקבה, אבל כדאי לבדוק את מגבלות הנסיעה לפני שמתכננים את החלק הזה של הטיול.

אסטוניה

היא הקטנה במדינות הבלטיות, ותוכלו להגיע מטאלין כמעט לכל מקום במדינה תוך כמה שעות. כן, יומיים אולי יספיקו כדי לראות את חומות העיר העתיקה, לטייל לאורך גבעת טומפאה ולטעום את תענוגות המטבח האסטוני, אבל הם בהחלט מספיקים כדי למלא טיולים של ארבעה, חמישה או אפילו יותר. למי שמבקר בטאלין לכמה ימים בלבד, טיולים כאלה שאפתניים מדי, אבל אם אתם נשארים אפילו לשבוע, שקול להגיע לכאן לטיול יום.

הפארק ממוקם רק 70 ק"מ צפונית לטאלין והוא הפארק הלאומי הגדול ביותר באסטוניה ובכל אירופה

הפארק ממוקם 140 ק"מ דרומית לטאלין ומהווה יעד פופולרי לטיולים. למי שאוהב טיולים וטבע, ישנו אזור טבע יפהפה ליד טאלין, בו ניתן לראות את המפל המפורסם ביותר באסטוניה, מפל ג'גלה. הוא נמצא במרחק של שעה נסיעה מנקודת ההתחלה של השביל הרשמי מטאלין, כך שהוא אידיאלי לטיול יום מהבירה.

אם אינך רוצה לשוטט ביער לבד

הזמינו סיור מטאלין, מכיוון שסוכנויות נסיעות רבות מציעות את הטיול הזה. כמו ערי חוף רבות אחרות, אפשר גם להזמין שייט בסירה בשקיעה בטאלין, או עדיף להוסיף ארוחת ערב. התפאורה האידיאלית וההיצע הייחודי הופכים את הפעם לאחד הזמנים הפופולריים ביותר לביקור בעונת החורף של טאלין, כך שתצטרכו לתכנן מראש כדי לוודא שתוכלו לא רק ליהנות מהנופים, אלא גם להימנע מעליות המחירים הבלתי נמנעות הנלוות לעלייה. תנועת תיירים.

טאלין

היא בהחלט מקום שאני רוצה לבקר בו שוב ואני לא יכול לחכות לחזור במהלך החגים כדי לראות את שווקי חג המולד המקסימים. עם זאת, האמת היא שטיולי יום לטאלין נפוצים למדי בימים אלה הודות לגישה לנמל העיר על הים הבלטי, המאפשר לספינות שייט לעצור, לפרוק במהלך היום ולצאת בערב. אמנם אני נוטה להעדיף קצב נסיעה איטי יותר ואוהב להכיר טוב יותר את היעד ואנשיו, אבל אני מבין שלפעמים מסלול הטיול שלכם פשוט לא לוקח יותר זמן – וזה היה המקרה בקצרה הזו. טאלין.

מה שאני באמת אוהב בטאלין

הוא שרוב האטרקציות התיירותיות המובילות ממוקמות בעיר העתיקה (או ליד), מה שאומר שניתן להגיע בקלות לכל המקומות הטובים ביותר של טאלין ברגל. מחפשים סיורי הליכה מודרכים עם המקומיים, טיולי יום לפארקים לאומיים או סיורי אוכל, ואז גלה מה לעשות בטאלין. אם אתם רוצים לצאת קצת מהמסלול ולגלות מקום עשיר בהיסטוריה ותרבות, טאלין מזמינה אתכם. יש רק כמה ערים אירופאיות יפות ופשוטות שכדאי לבקר ולחקור, כמו טאלין.

לפי Lonely Planet בשנת 2018

טאלין היא אחד היעדים המובילים עם תמורה טובה לכסף. העיר מושלמת לסוף שבוע ארוך, אבל שווה גם להישאר בה. קח את הזמן שלך לטאלין אם אתה יכול, ביקור של יותר מיום אחד הוא הדרך הטובה ביותר לתמוך במקומיים ולא לקדם תיירות המונית וליהנות מהמקומיים טעמים של העיר הפנטסטית הזו. אם תצא אל מחוץ לבירה, אתה יכול באותה מידה להיות אחד התיירים הבודדים בעיר.

הודות לגודלה הקטן של אסטוניה

זהו המקום המושלם עבור מטיילים לנסוע אפילו רחוק יותר מהשביל המפורש ולגלות את כל מה שיש לאסטוניה להציע. לאסטוניה ובירתה טאלין יש הרבה מה להציע אם תפנו את הזמן להכיר אותן. זו לא אחת מהערים שבאות והולכות, שבהן אפשר לבקר באתרים תוך 2-3 ימים ולעזוב בלי לזכור הרבה.

אבל לא תתלונן כשתגיע לשם

הריחוק שלו עזר לו לשמור על הקסם והאותנטיות שלו. היסטוריה זוהי ארץ ספוגה בהיסטוריה, מטירות מימי הביניים ועד לערים סובייטיות בתוליות ושרידים אחרים. לאן שלא תלכו באסטוניה, תמצאו שרידים של אתרים היסטוריים, מסורות ומנהגים עתיקים, במיוחד בבירה טאלין. טאלין היא אחת מערי ימי הביניים השמורים ביותר בצפון אירופה.

טאלין

אסטוניה הופכת ליעד פופולרי יותר ויותר בכללותה, הודות לעיר העתיקה מימי הביניים שנשתמרה להפליא השוכנת באמצע מבנים מודרניים יותר ושרידים מההיסטוריה הסובייטית. טאלין היא אחת הערים המקסימות והאגדות שביקרתי בהן, והפלא על מה שמסתתר מאחורי כל דלת צבעונית ומשונה ברחבי העיר רק מוסיף לקסמה. כשתגיעו לכאן, תהיה לכם הזדמנות להכין את הגלויה המושלמת של טאלין עם כל העיר העתיקה לנגד עיניכם. מרפסת תצפית זו היא אחד המקומות הטובים ביותר לצלם תמונות של טאלין ולקבל מושג על הניגוד בין העיר העתיקה של ימי הביניים לבין הארכיטקטורה המודרנית יותר והשכונות החדשות המקיפות אותה.

זו אחת הפעילויות הטובות ביותר בטאלין וההמלצה הראשונה שלי. 1 למי שיש רק יום אחד בטאלין. זה בהחלט אפשרי, אני יודע שזה אחד מטיולי היום הטובים מטאלין, אבל הכל תלוי באיך אתה מרגיש לגבי טיול יום להלסינקי.

יש לי את כרטיס טאלין פלוס

אבל אני חושב שכרטיס טאלין הרגיל מספיק – הסיור האופציונלי לקפוץ על הופ-אוף אינו נהדר, אתה יכול בקלות להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לכל מקום מחוץ למרכז העיר. לא רק שהתקבלתי בבירה ובמרכז התיירות של טאלין, אלא שכשסיפרתי למקומיים שאני מתכננת לטייל ברחבי הארץ, הם גם קיבלו את פניי בחיוכים חמים ובשיחות, עזרה בכל מקום והפתעות. התיירות אולי עדיין תעשייה צומחת, לפחות מחוץ לטאלין, אבל אני רוצה לעודד את כולם לבקר בה, לראות את הנוף הטבעי היפה, הטירות, חיי העיר התוססים, ולהכיר אתכם כדי שיהיה לכם זמן בלתי נשכח אנשים.

תוכן עניינים

באותו נושא

טרקטורונים ילדים 9

למידע אודות טרקטורונים ילדים 9 יש לגלוש לאתר motokid.co.il מאמר זה בוחן את הפופולריות ההולכת וגוברת של טרקטורונים לילדים ואת חששות הבטיחות הנלווים, וכן דן…

האם הולנד זולה או יקרה?

העלות הממוצעת לטיול בן 7 ימים להולנד היא 1,035 דולר למטייל יחיד, 1,560 דולר לזוג ו -2,190 דולר למשפחה בת ארבע נפשות. בהולנד מלונות עולים…
דילוג לתוכן