טיול באזרבייג'ן ובאקו

אחרי יומיים בבאקו, הגיע הזמן לנסוע צפונה ולראות מה מצפים לנו הרי הקווקז. לאחר חקר ב-אזרבייג'ן, בירת אזרבייג'ן, במהלך סיורנו בעיר ב-אזרבייג'ן, לא מיהרנו לחקור את הסביבה, אך לאחר שבילינו את כל היום בבאקו, לא היה זמן לנסוע צפונה או לראות את כל לקווקז יש להציע.

המוזרות של אזרבייג'ן הופכת אותה למדינה מעניינת במיוחד

ויש הרבה דברים שצריך לדעת אם אתה רוצה לבקר בבאקו ובאזרבייג'ן. במדריך זה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על טיול באזרבייג'ן ומקווים שתוכלו לקבל כמה טיפים כלליים להכנה לטיול. אם אתה אוהב משהו מחוץ לסלולרי, זה יכול להיות היעד עבורך, אבל איך מגיעים לשם בזמן שאתה שם? איך אני נכנס ויוצא? OfBaku: ישנן דרכים רבות ושונות לתכנן ולתכנן את הביקור שלך.

דבר נוסף בבאקו הוא מוזיאון השטיחים האזרבייג'אני, שחייב להיות גם במסלול הטיול שלכם, אבל זו פעם אחרת.

איך להגיע

שקי נמצא במרחק של 4 שעות נסיעה מבאקו, ואם אתה יכול להרשות לעצמך יותר זמן באזרבייג'ן, הייתי ממליץ לבקר בו לטיול יום לבירה. אם אתם מתכננים להישאר בן לילה או לערוך כמה טיולי יום בבאקוס ומחוצה לו, אני מציע לשכור רכב שייסע באופן עצמאי בתקופה זו. אתה יכול גם לשכור רכב למשך שהותך ב B אזרבייג'ן. אז אם אתה מעדיף שיהיה לך חופש לחקור את B אזרבייג'ן ולחקור אותה ברכב, אל תשכור את הרכב או תישאר שם יותר מחמישה ימים ותיהנה מעצמאות, אבל אני ממליץ לך בחום לשכור את המכונית שלך אם אתה הולך להיות בארמניה או באזרבייג'ן במשך יותר מחמישה ימים, במיוחד אם כן.

אם אתה מסתובב במדינה באוטובוס, ישנם גם סיורים בבאקו הבירה כדי להראות לך את מיטב אזרבייג'ן היפה. אתה יכול גם לשכור רכב לטיול עצמאי באזרבייג'ן כדי לראות את המראות מחוץ לעיר.

אני בהחלט חושב שנסיעה לבאקו תהיה הפסקה קצרה נהדרת

במיוחד אם אתה איש עיר שאוהב גם את האפשרות לטיול רב-ימים. באופן אישי, אני משתמש בסיורים אלה כדי לנסוע בין B-Azerbaijan ו- Azerbaijan, ואני אוהב את העובדה שהם תכופים בגלל הפופולריות שלהם. אם אתם מתכננים טיול באזרבייג'ן, לא תחמיצו את כל הדברים המדהימים שתוכלו לעשות בסביבתי B אזרבייג'ן.

בניגוד לשכנותיה גרוזיה וארמניה

הרפובליקה הסובייטית לשעבר שוכנת באותם הרי הקווקז ובכל זאת מרגישה כמו עולם נפרד. ליעד התנכי החשוב הזה ניתן להגיע במטוס מבאקו והוא מקום פופולרי מאוד באזרבייג'ן שבהחלט כדאי לבקר עם חבילת הלוך ושוב באזרבייג'ן. אטרקציות נוספות באזרבייג'ן ובסביבתה כוללות את עמק בקה, אטרקציה תיירותית פופולרית ב-אזרבייג'ן. כאן תוכלו לראות את הרי געש הבוץ, אחד המקומות הטובים ביותר בהם ביקרתי, כמו גם כמה מהחופים היפים באזרבייג'ן.

בסך הכל

אתה יכול לצפות שמסע יחיד לבאקו יהיה חוויה נפלאה וזה יעד משתלם בעת ביקור באזרבייג'ן. בעת ביקור באזרבייג'ן, ניתן בקלות לקחת את זה כטיול יום מהבירה, ולוקחים בחשבון את כל הגורמים, אין מגבלה כמה אתה צריך להוציא לאדם ליום ב- B – אזרבייג'ן בכלל. תוכלו לבלות בבאקו עד 5 ימים, מה שתוכלו לעשות במהלך היום ללא בעיות – טיול לעיר הבירה ובחזרה. המחיר הממוצע לנסיעה בכיוון אחד מ- אזרבייג'ן לאיסטנבול, טורקיה, הוא 30-40 אירו לאדם ליום והוא החלק היקר ביותר בחבילת הלוך ושוב באזרבייג'ן.

בבאקו, עדיין תהיה לך גישה לאתרים פופולריים, אך בסך הכל תקציב הבידור שלך לא יצטרך לכסות. הטיול הכולל לאזרבייג'ן עולה כ- 30 – 40 אירו / אדם ליום לנסיעה בכיוון אחד מ- B – אזרבייג'ן לאיסטנבול.

להלן רשימה של אטרקציות באזרבייג'ן

כולל הערים הטובות ביותר לביקור, היכן להישאר ובאילו חברות נסיעות להשתמש. אם אתם נוסעים לאזרבייג'ן יותר מ -15 יום, עליכם להירשם, אך יש הרבה הוראות מה לעשות ומה לא לעשות בערים אזרבייג'ן ואיך לנסוע באזרבייג'ן לבד. בואו נראה מה יש כאן ומה עליכם לעשות לחלוטין כאשר אתם מבקרים בבאקו, מה אזרבייג'ן עושה ומה לא.

 

תוכן עניינים

באותו נושא

חשיבות המיתוג בסופרמרקטים

1. הבנת כוחו של מיתוג: האם זה באמת משנה? בשוק התחרותי של היום, מיתוג הפך חשוב מתמיד לסופרמרקטים. זה מעבר לסתם לוגו או סלוגן קליט;…

אטרקציות בקלוז' נאפוקה?

ברוכים הבאים לקלוז' נאפוקה, שם תגלו שילוב של היסטוריה, תרבות ומודרניות השוכן בלב טרנסילבניה. מדריך זה נועד להדגיש את האטרקציות המובילות שמגדירות את העיר התוססת…

מה צריך לדעת על בודפשט?

בודפשט היא בירת הונגריה וידועה בפאר הארכיטקטוני, חיי הלילה התוססים והתרבות המגוונת שלה. פוסט זה בבלוג יחקור את מה שכדאי לדעת לפני שאתם מתכננים ביקור…

האם הרפובליקה הדומיניקנית מסוכנת?

האם הרפובליקה הדומיניקנית בטוחה למטיילים? מדריך מקיף להבנת הסיכונים הרפובליקה הדומיניקנית היא יעד תיירותי פופולרי, אך האם היא בטוחה למטיילים? הבנת הסיכונים הכרוכים בנסיעה לרפובליקה…

פארק אירופה היער השחור

מבוא: מהי ההיסטוריה מאחורי בניית הפארק הזה? Europe Park Hier Black הוא פארק שעשועים אשר תוכנן להיות העתק של התרבות האירופית. בנייתו של פארק זה…

דובאי מומלצת בחורף?

הקדמה: מהי דובאי ומי גר שם? דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. זוהי העיר המאוכלסת ביותר באיחוד האמירויות והעיר השנייה בגודלה בחצי האי ערב. אוכלוסייה…
דילוג לתוכן