טיפים חשובים לבניית אתרים

עם תנופת פיתוח האתרים פורחת, רבים מכם תוהים כיצד להפוך למפתחי אתרים. במילים פשוטות, אם אתם מעוניינים ברצינות בקריירה בפיתוח אתרים, אתם זקוקים לפורטפוליו משלכם.

כשאתה מקבל נוכחות באינטרנט או תפקיד כמפתח אתרים, ישנם שני דברים מרכזיים שאתה צריך כדי להוכיח שיש לך באמת את הכישורים. בין אם אתה משתמש בתבנית קיימת או יוצר אתרים, או מתחיל מאפס עם אפשרויות שאפתניות יותר למתחילים, מדריך זה יעזור לך עם העקרונות הבסיסיים של עיצוב אתרים שאתה צריך להחיל על האתר שלך.

בנוסף, אל תשכח לדבר עם מעצבי ומקדמי אתרים על יישום תוכניות באתרי האינטרנט שלך כדי לשפר גם את SEO שלך.

בזמן שאתה עובר על זה בפירוט, אנו ממליצים לך גם לקרוא את מפת הדרכים המלאה שלנו למפתחי אינטרנט, המכילה דברים רבים נוספים שכל מפתח אתרים צריך ללמוד.

בלוגים לפיתוח אתרים יכולים לעזור מאוד אם ברצונך להרחיב את הידע שלך בנישה מסוימת של פיתוח אתרים

בדוק את רשימת 12 הבלוגים הטובים ביותר לייצור אתרים ומה הם יכולים להציע לך, ותכונות מגניבות אחרות שיעזרו לך לבנות אתר. תוכלו לשתף את העצות הטובות שלכם לעיצוב אתרים עם הקהילה  וכמובן תוכלו לעדכן את תיק העבודות שלכם תוך כדי תנועה.

פיתוח אתרים מורכב משני חלקים גדולים, וכמפתח אתרים מתחיל תוכלו להתמחות באחד מהמדורים הללו. אם אתה עובד או רוצה להיות מפתח אתרים, הבן את הסוגים השונים של פיתוח אתרים שמפתח יכול לשלוט בו.

פיתוח "no-code" בעזרת כלים כמו Webflow

לעיתים עליכם להסתמך על מפתח אתרים שיבנה עיצוב מושך לאתר. לדוגמא, מעצב אתרים יכול להכניס הנחיות עיצוב שונות שקשה ליישם בלי שימוש בתוכנות עזר כמו webflow.

מלבד זאת, ישנם מספר דגשים נוספים לפיתוח לאתרים שעל הלקוחות המחפשים אתרים לקחת בחשבון לפני שהם מתחילים פרוייקט כזה. אם אתה רוצה להיות מוערך כמפתח אתרים נהדר, הכיר את הסוגים השונים של כלים לפיתוח אתרים שאתה רוצה לעבוד איתם ואשר יכולים לחסוך זמן משמעותי בעיצוב ובפיתוח.

תכנות אתרים "Front End"

HTML, CSS ו- JavaScript הם המרכיבים החשובים ביותר של תהליך העיצוב של אתר, אם אתה רוצה "ללכלך את הידיים" ולהיות מסוגל לשנות כל פריט קטן באתר בחופשיות מלאה, עליך לכתוב גם HTML וגם CSS כדי ליצור את האתר שלך.

עבודה עם CSS, (קיצור ל- "גיליונות סגנון מדורגים"), היא השלב הבא בפיתוח אתרים, מכיוון שהוא מגדיר כיצד להציג דף שנוצר ב- HTML באינטרנט.

CSS מאפשר שליטה רבה יותר על המראה והתחושה של האתר שלך ונמצא בשימוש נרחב על ידי מפתחי אתרים של ימינו. אתה יכול גם לעשות זאת עם כמה שורות קוד ומעט JavaScript.

אם אתה מתקבל לעבודה על ידי סוכנות לבניית אתרים או שברצונך להקים חברת עיצוב אתרים משלך, עליך לדעת גם HTML וגם CSS.

 

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן