למה חשוב לקבוע תור באינטרנט?

הדרך המסורתית להזמין פגישות היא מסורבלת וכרוכה בתקשורת מרובה הלוך ושוב באמצעות דואר אלקטרוני וטלפון. זה לא נמשך זמן רב, אבל משאיר מקום לטעות אנושיות ולאי הבנה. זו אינה טעות קטנה חדשה שקורה לעיתים קרובות, וכדי להימנע משגיאות כאלה, חובה להקים מערכות תזמון מקוונות בכדי למנוע יתירות בהזמנה.

כדי להקל על הדברים, ניתן לשלב יישומי תזמון מקוונים ללקוחות עם לוחות שנה מקוונים. זה מאפשר ללקוחות להוסיף פגישות ללוח השנה לפי בחירתם. למעשה, לחלק מיישומי הפגישות המקוונים יש אפילו מערכת תזמון משלהם, מה שיכול להגדיל את החיסכון בזמן.

אם פורטל המטופלים של ה- EHR שלך מציע פגישה, הוא ייכלל בעלויות החודשיות שלך. יש תשלום חודשי עבור שירות הפגישות המקוון, ותשלום האגרה עבור ביקור מטופל יחיד מסתכם בחודשים האחרונים.

אם החברה שלך מתכננת פגישות לקוחות באופן מקוון, אתה כנראה רגיל לתזמון מסוג זה. סגנון התזמון הישן, בו משבצות זמן תפוסות על ידך, עולה לעסק שלך כסף וצמיחה.

מתזמנים נותנים ללקוחות שלך גישה מסביב לשעון למערכת התזמון שלך בעלות נמוכה בהרבה מאשר העסקת מספר עובדים נוספים שיענו על בקשות במהלך שעות העבודה

מתזמנים יכולים לבצע אוטומציה של משימות כגון איסוף נתוני לקוחות, הוספת פגישות ליומן ושליחת תזכורות לעסקים קטנים, כך שיש לך ולצוות שלך הרבה פחות עבודה ידנית לעשות. העברת הפגישות לתזמן פירושה גם שאתה תמיד זמין ללקוחות שלך.

להזמנות מוצלחות

מערכת תזמון מקוונת יכולה לעזור לצרכנים שמעדיפים להזמין את הפגישות שלהם באמצעות האינטרנט. אם החברה שלך זקוקה לפגישות עם לקוחות, חובה לשפר את שיעורי ההזמנות שלך. מערכת פגישות מקוונת ששולחת אוטומטית תזכורות מעקב למערכת ההזמנות שלכם מגדילה את מספר הפגישות שהושלמו – מה שמגביר את העסק שלכם.

תכנון עצמי של המטופל הפך לנושא חשוב יותר ויותר ככל שהביקוש לתזמון יעיל וידידותי למשתמש גדל

כיום, הצרכנים מעריכים את ההזדמנות להזמין תורים מוקדם יותר מהשעה 9-5 הרגילה. השימוש ב- PickTime, תוכנת תזמון מקוונת בחינם, מתאימה ביותר לרופאים, רופאים וחובשים.

מערכת פגישות מקוונת היא צעד להשביע את רצונם בשירותי הלקוחות שלכם. אם אתה ספקן לגבי הצעת פגישות מקוונות למטופלים שלך, הנה עשר סיבות לשכנע אותך אחרת.

לעתים קרובות מתעלמים ממינויים בתהליך המסחר האלקטרוני

מכיוון שחברות נוטות להתמקד בשיווק וביחסי ציבור. זו בושה, מכיוון שמערכת תזמון לא נגישה ומבלבלת עלולה להרוס אפילו את מסעות הפרסום הגדולים ביותר. אם העסק שלך זקוק לפגישות של לקוחות ושל לקוחות, עליך לוודא שהם זמינים.

אחד הדברים הקשים ביותר עבור המטופלים הוא לקבוע פגישה כשהתרגול סגור. היתרון הגדול ביותר של מתזמנים הוא שהדרך המסורתית לקבוע פגישות איטית.
לעוד פרטים נוספים בנושא של תור באינטרנט ולמה חשוב לקבוע תור באינטרנט? באפשרותך לבקר באתר torim4u.co.il

אם זה קורה אחרי 20:00

למטופל אין שום דרך לדעת שיש לך זמן לראות אותם למחרת בבוקר. זה מכניס את המטופל למבוכה, בה הוא צריך לקחת חופש בתקווה שניתן יהיה לראות אותו לפני שהוא הולך לעבודה בבוקר ומחכה לפגישה. המטופל יכול לשכוח את פגישת הרופא שלו, מה שמאכזב אותו כשאתה קובע פגישה.

בחיים ובעסקים תיתקל במגוון פגישות, בין אם זה ראיון עבודה, פגישה עסקית, פגישה עם רופא שיניים או מינוי זמן נוח לפגוש חבר ותיק.

במיוחד בכל מה שקשור לתזמון פגישות עסקיות

זכור שהפתגם הישן "זמן הוא כסף" לעולם אינו חל. אף מטופל לא רוצה לחכות שעות לפגישה, ולכן מערכות כמו רופאים מקוונים מציעות שירות שווה ערך ומערכות הזמנות שהופכות את התזמון למהיר וללא מתח. במקום לחכות למטופלים שיזמינו פגישות במשך שעות, ספקו מערכת תזמון שתחסוך להם את הלחץ.

חשוב שתשתמש במערכת פגישות מקוונת כדי לחזר אחריהן. רוב המטופלים החדשים מעדיפים להזמין תור באופן מקוון ולא בטלפון למישהו שלא פגשו.

הסקר

שנערך בחודש שעבר, נועד למדוד את אחוז החולים שקובעים תורים באופן מקוון ולא באמצעות הטלפון. המטרה הייתה לפתח הבנה באיזה אחוז מאוכלוסיית המטופלים משתמשים כעת או השתמשה בפגישות מקוונות להזמנת פגישה עם הרופא המטפל. התוצאות הכוללות של הסקר התבססו על נתונים שכללו 13,694 בקשות מינוי מאת 182 אתרי משרד הרופאים.

מתזמן אינטראקטיבי הוא אפליקציה המאפשרת ללקוחות להזמין פגישות כרצונם. Reservio היא אפליקציית הזמנת פגישה פשוטה לשימוש ומאפשרת ללקוח שלך להזמין פגישה בכל עת. אלה אינם ממתקי עיניים בכל מה שקשור לתזמון, אבל הם עושים את העבודה.

תוכן עניינים

באותו נושא

תפריט דיאטה להרזיה

כמו כן, חשוב לדעת לפרק קבוצות מזון, לקבוע את גודל המנות ואת הזמנים הטובים/אידיאליים לאכילה. לפני בחירת תוכנית הדיאטה דלת הקלוריות הטובה ביותר, חשוב לדעת…

מיינדפולנס

תרגול המיינדפולנס הוא תרגיל שעוזר לך להסיט את תשומת הלב שלך מחשיבה מסוג זה ולעסוק בעולם הסובב אותך. הוא כולל שיטות נשימה, תמונות מודרכות ושיטות…
דילוג לתוכן