למה שווה לטוס לבריסל?

כשהתקשרנו למוקד כדי לדבר עם סוכן שלא יכול להסביר מדוע התיקים שלנו עדיין נמצאים בשדה התעופה בבריסל, שוחחנו עם מישהו שסיפר לנו מה קרה ומדוע התיקים עזבו את פריז מלכתחילה.

הם הציעו שנרים את התיקים בעצמנו ואמרו לנו שיש לנו פגישה ושהפריט החשוב ביותר בתיק

הוא משהו שאנחנו צריכים להכין לפגישה. הם לקחו אותי הצידה ועיכבו את הטיסה כדי שאוכל לעלות ולבחון את התיק שלי. ידעתי שאסור היה להוציא סוללות ליתיום מבטן המטוס, וידעתי שצריך לבדוק את התיק בשער כדי שאוכל להסיר את הסוללות ולהשאיר אותן בכלל בבית.

ביקרתי חבר בארה"ב שחי שם וראיתי את U2 בבריסל בספטמבר האחרון. טסתי לבריסל, נסעתי ברכבת של תייל לפאריס ללילה אחד, לקחתי את רומא לשלושה לילות וחזרתי לבריסל לשלושה לילות נוספים.

רציתי לבלות קצת זמן בליגוריה, פורטופינו וסינקווה טרה אבל זה נראה קצת מסובך. הייתי בעבר בפריז, אבל לא חשבתי ליהנות מזה כמו שעשיתי כי זה היה קצת ממהר ונהניתי ללכת לאן שרציתי.

אין בו אטרקציות שובר קופות כמו ארמון בקינגהאם, הלובר או סגרדה פמיליה. אבל יש כמה מהאוכלים, הבירה והשוקולד הטובים ביותר שתוכלו למצוא בכל מקום.

הוא מאכלס את אחת הכיכרות היפות בעולם ומוזיאונים מעניינים רבים. אם אתה רוצה לטייל ברחבי אירופה, בריסל עשויה להפתיע אותך. הכיכר המפורסמת והמפוארת ביותר היא Grote Markt, הממוקמת במרכז אזור קטן המוקף בשדרות אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, האטרקציה המרכזית של בריסל.

ישנם מבנים שונים בסגנונות ארכיטקטוניים שונים

גותי, אר-נובו, בארוק, ניאו-קלאסי וניאוגותי. הגרנד פלאס הוא ביתם של הגילדהול השופע, בית העירייה עם המגדל באורך 300 מטר, בית המלוכה ובית האח, בניין בו נמצא מוזיאון העיר בריסל. האזור סביב הכיכר מלא ברחובות צרים, מבנים היסטוריים, אמנות רחוב וכמה מחנויות השוקולד הטובות בבריסל.

בבריסל נמצאים גלריות אמנות ומוזיאונים ברמה עולמית

וחללי האמנות הטובים ביותר נמצאים על קירות הבניינים שעוברים לידכם – ציורי קיר של טינטין הם מאפיין מיוחד של בריסל. רויאל מונט דה ארטס ופלייס בבריסל הוא כיכר ניאו-קלאסית המוקפת בחצרות, מוזיאונים וכנסיות.

המטבח הבלגי נשען על מרכיבים עשירים כמו שמנת ופטה, מה שהופך אותו לגן עדן גסטרונומי ולמקום בו תוכלו לפנק את עצמכם ולא לספור קלוריות. אם אתה רוצה להכין את הארוחה שלך, ישנם כמה שווקים נהדרים ברחבי העיר.

תרמיל תרמיל תקציב מוצע לבריסל

אם אתם נוסעים עם תרמיל, עליכם לצפות להוציא בין 55-62 יורו ליום, לכסות אכסניות ומעונות, לבשל את רוב הארוחות, לאכול אוכל זול כמו וופלים וכריכים, להשתמש תחבורה ציבורית, צאו לטיולים בחינם ובקרו לפחות באטרקציה אחת ביום. עבור תקציב בינוני (107-120 דולר ליום), הזמינו מלון תקציב דו-כוכבי או חדר Airbnb פרטי עם יותר מקומות ישיבה במסעדות, בירה, השכרת אופניים וכמה אטרקציות בתשלום ליום (למשל

לבריטניה התושבים

עדיף להשתמש ברכבות ישירות ביורוסטאר לבריסל. המידע הטוב ביותר על כרטיסי רכבת באירופה ניתן למצוא במאמר שלנו כיצד להשיג כרטיס נסיעה ביורייל. רכבות ישירות מבריסל לפריס הן האופציה הטובה ביותר אם אתה נוסע מרכז העיר למרכז העיר.

בריסל איירליינס

היא חברת התעופה הדגלית של שתי חברות התעופה הגדולות בבלגיה ומבוססת בשדה התעופה של בריסל. היא משרתת למעלה מ 100 יעדים באירופה, צפון אמריקה ואפריקה ומספקת שירותי שכר, תחזוקה ו אימון צוות. באוקטובר 2019 הודיעו בריסל איירליינס אפריקה וחברת התעופה העולמית על הסכם בין גבולות לחיבור הנוסעים בין הרכזות שלהם באקרה ובבריסל.

בריסל איירליינס חברה בברית הכוכבים ובאגודת התחבורה האווירית הבינלאומית

ייון. חברת התעופה בריסל איירליינס פועלת בשמות בריסל איירליינס SA (NV) ו- Delta Air Transport SA (NV) ומשרדיה הראשיים נמצאים באלסן-איקסל, בריסל. החברה נמצאת בבעלות 100% של חברת האחזקות הבלגית SN Airholde SA (LV) (1811308 מניות 1811309).

זהו אחד הבניינים הגדולים בעולם, ששטחו 160 על 150 מטר מרשים ומשתרע על שטח של 26,000 מ"ר. זו גם עיר תוססת ומלאה באמנות רחוב עם ציורי קיר עירוניים וציורי עיר המעטרים בניינים רבים. בניין Bhouse הוא אחד משיאי בריסל, חובה לראות.

זהו מרכז תנועת האר-נובו ומלא במבנים אלגנטיים שעדיין זוכים להערצה עד היום

הכיכר המרכזית שלה היא אחד משווקי ימי הביניים השמורים ביותר בעולם. רביעית, זו הדוגמה הטובה ביותר בעולם כיצד לנצל בני אדם אחרים, למצות משאבים, לזהם ולבנות ארמונות גדולים מיותרים.

הגרסה הנוכחית תוכננה על ידי ג'רום האב והוצגה בתחילת המאה ה -17. הוא הובא למוזיאון העיר בריסל בשנת 1965 כהעתק ומאז עמד במקומו. הפסלים "ארון בגדים ענק, ותלבושת סנטה היא התחפושת הלאומית בעולם.

האוכל בבריסל נהדר ואין שום דבר רע בבחירה בוופל נחמד, תה ושבבי מולים. המוזיאון ממוקם ב מקום נהדר ומוקדש להיסטוריה של העיר. בניין המוזיאון היה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו מאז 1936.

המבנים ישנים מאוד, אך הם נראים מודרניים מבלי להיות עתידניים. העיר מציעה מפה המציג יעדים חשובים ומעניינים ומעודד את המבקרים לחקור אותם בעצמם. הסיורים הרגילים ללא נושא הם בחינם, אז בדקו אותם אם ברצונכם ללמוד עוד על העיר.

תוכן עניינים

באותו נושא

חשיבות המיתוג בסופרמרקטים

1. הבנת כוחו של מיתוג: האם זה באמת משנה? בשוק התחרותי של היום, מיתוג הפך חשוב מתמיד לסופרמרקטים. זה מעבר לסתם לוגו או סלוגן קליט;…

אטרקציות בקלוז' נאפוקה?

ברוכים הבאים לקלוז' נאפוקה, שם תגלו שילוב של היסטוריה, תרבות ומודרניות השוכן בלב טרנסילבניה. מדריך זה נועד להדגיש את האטרקציות המובילות שמגדירות את העיר התוססת…

מה צריך לדעת על בודפשט?

בודפשט היא בירת הונגריה וידועה בפאר הארכיטקטוני, חיי הלילה התוססים והתרבות המגוונת שלה. פוסט זה בבלוג יחקור את מה שכדאי לדעת לפני שאתם מתכננים ביקור…

האם הרפובליקה הדומיניקנית מסוכנת?

האם הרפובליקה הדומיניקנית בטוחה למטיילים? מדריך מקיף להבנת הסיכונים הרפובליקה הדומיניקנית היא יעד תיירותי פופולרי, אך האם היא בטוחה למטיילים? הבנת הסיכונים הכרוכים בנסיעה לרפובליקה…

פארק אירופה היער השחור

מבוא: מהי ההיסטוריה מאחורי בניית הפארק הזה? Europe Park Hier Black הוא פארק שעשועים אשר תוכנן להיות העתק של התרבות האירופית. בנייתו של פארק זה…

דובאי מומלצת בחורף?

הקדמה: מהי דובאי ומי גר שם? דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. זוהי העיר המאוכלסת ביותר באיחוד האמירויות והעיר השנייה בגודלה בחצי האי ערב. אוכלוסייה…
דילוג לתוכן