1. איך אירלנד?

מורן נחום מסבירה שאירלנד היא מדינה בצפון האוקיינוס האטלנטי. באירלנד יש 4,588,252 תושבים והיא משתרעת על שטח של 70,280 קמ"ר.

הדברים המומלצים לעשות באירלנד הם:

– לביקור ב-Giant's Causeway

– לנסוע לדבלין סיטי

– לנסוע לבלפסט

אירלנד היא מדינת אי ריבונית באירופה עם אוכלוסייה של למעלה מ-5 מיליון איש.

אירלנד היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. היא נבחרה כמדינה השלישית הטובה ביותר לביקור על ידי לונלי פלאנט וגם דורגה כאחת מעשרת המדינות המובילות לתיירות על ידי הניו יורק טיימס.

אירלנד ידועה בתרבות העשירה שלה, הכוללת מוזיקה מסורתית, ריקוד ואמנות. הוא הושפע מתרבויות רבות כולל תרבויות קלטיות, אנגלית, סקוטיות ואירית.

השפה האירית היא שפה רשמית באירלנד והיא מדוברת בה כבר יותר מ-2,000 שנה.

2. הגעה לאירלנד

אירלנד היא מדינה בצפון אירופה. יש בו כ-6.3 מיליון תושבים, והוא האי השני בגודלו באירופה אחרי בריטניה הגדולה.

הדרך הנפוצה ביותר להגיע לאירלנד היא במטוס דרך אחד משלושת נמלי התעופה הבינלאומיים: נמל התעופה של דבלין, נמל התעופה שאנון ונמל התעופה קורק.

יש גם מעבורות מבריטניה לאירלנד שאורכות כ-4 שעות, ויש מעבורות מצרפת לאירלנד שאורכות כ-12 שעות.

אתה יכול גם לנסוע ברכבת מבריטניה או יבשת אירופה לדבלין.

יש הרבה דברים לעשות באירלנד. אחד הפופולריים ביותר הוא ביקור בדבלין, עיר הבירה. העיר מלאה בהיסטוריה ותרבות. יש לו מסורת עשירה של מוזיקה ותיאטרון. למי שמתעניין בתרבות האירית, יש הרבה מקומות לבקר בהם כמו טירת דבלין או מוזיאון הכלא של קילמיין.

אירלנד היא גם מקום נהדר לאוהבי טבע שכן יש בה הרבה נופים יפים ופארקי חיות בר. צוקי מוהר במחוז קלייר הם אחת מאתרי התיירות המתויירים ביותר באירלנד עם הנופים עוצרי הנשימה שלהם על האוקיינוס האטלנטי ואיי אראן.

3. מה אפשר לעשות באירלנד?

אירלנד היא מדינה באירופה, התופסת כחמש שישיות מהאי אירלנד. המדינה חולקת גבול עם צפון אירלנד, שהיא חלק מהממלכה המאוחדת.

אירלנד היא אומה עם תרבות ומורשת עשירה שראשיתה בימי קדם. זה היה ביתם של דמויות חשובות רבות בהיסטוריה, כולל פטריק הקדוש וויליאם באטלר ייטס, שהיה אחד מגדולי המשוררים בשפה האנגלית. האירים גם תרמו תרומה משמעותית למדע ולהנדסה לאורך ההיסטוריה.

אירלנד ראתה שינויים גדולים במהלך העשורים האחרונים עקב פריחה כלכלית שהחלה בשנות ה-90. אירלנד הפכה ליותר מסבירת פנים עבור מהגרים ופליטים, כמו גם סובלנית יותר בנושאים חברתיים כמו זכויות הומואים וזכויות הפלות.

חלק זה עוסק בבירור מה ניתן לעשות באירלנד. אירלנד היא מדינה יפהפיה שיש לה הרבה מה להציע למבקרים. הוא ביתם של כמה מהאתרים המפורסמים ביותר בעולם. מאמר זה יחקור את הדברים הרבים שאתה יכול לעשות באירלנד וייתן לך כמה המלצות נהדרות לאן ללכת ומה לראות.

1) בקר בדבלין

דבלין היא אחת הערים הפופולריות ביותר באירלנד, ויש בה גם הרבה דברים. יש בו שפע של מוזיאונים, גלריות, מסעדות, פאבים ואטרקציות אחרות ששווה לבדוק. העיר מציעה גם שפע של הזדמנויות לקניות בשווקים ובבוטיקים הרבים שלה. אתה יכול גם לבקר בכמה מנקודות הציון ההיסטוריות של דבלין כמו קתדרלת סנט פטריק או טריניטי קולג' בזמן שאתה שם!

2) צאו לטיול יום לפארק הלאומי קילרני

אם אתה מחפש משהו חדש לעשות בזמן שאתה מבקר באירלנד, אז צא לטיול יום

4. איפה כדאי ללון?

אירלנד היא מדינה עם הרבה יופי טבעי, והעם האירי ידידותי מאוד. מומלץ לבקר באזור הכפרי, בו ניתן לראות את הגבעות והעמקים הירוקים האופייניים לאירלנד.

מצד שני, בדבלין יש כמה אטרקציות נהדרות לתיירים. מחסן גינס הוא דוגמה אחת, שבה תוכלו ללמוד כיצד נוצרה גינס לראשונה בשנת 1759.
עבור מידע על נורבגיה ניתן לגשת לאתר norway.org.il

איפה כדאי ללון?

אירלנד היא מדינה קטנה, כך שקל לחקור את כל האי ברכב. אם תרצו להישאר במקום אחד עוד קצת, דבלין היא העיר הפופולרית ביותר בקרב תיירים. זה גם המקום הטוב ביותר לאכול בחוץ ויש בו כמה מוזיאונים נהדרים.

אם אתם מחפשים משהו שקט יותר, אז החוף המערבי של אירלנד יהיה מושלם עבורכם. הנוף מדהים ויש הרבה מקומות שבהם אתה יכול לבלות בחוץ.

5. כמה זה יעלה לי?

קשה לתת תשובה מדויקת ליוקר המחיה באירלנד. יוקר המחיה באירלנד יכול להשתנות בהתאם לעיר בה אתה גר, היכן אתה הולך ללמוד ואיך אורח החיים שלך.

השכר החודשי הממוצע באירלנד הוא 2,000 אירו.

אתם אולי תוהים: כמה זה יעלה לי? ובכן, החדשות הטובות הן שאירלנד היא מדינה שיש לה יוקר מחיה נמוך ואתה יכול להסתדר עם הרבה פחות ממה שאתה רגיל אליו.

כדי לגלות כמה תעלה הטיול שלך לאירלנד, אנו ממליצים לבקר באתר הבא: https://www.xe.com/currencyconverter/ .