מי יכול לבנות חנות אינטרנטית

בעת ההרשמה, ECWid נותן לך אפשרות לשלב את העסק שלך באתר הקיים שלך (הוא תומך ברוב הפלטפורמות כגון WordPress, Drupal וכדומה) או להקים חנות משלך עם שם דומיין קנייני (אתה תמיד יכול לעבור ל דומיין מותאם אישית על ידי שדרוג תוכנית המיזם).

BigCommerce משתלב גם עם Zapier

ומאפשר לך לבצע משימות אוטומטיות כגון שליחת הלקוחות שלך ל- CRM שלך. אם אינך צריך לשנות את המלאי שלך, BigCommerce עשויה להיות הבחירה הנכונה עבורך, אך זה לא כואב. לאחר שתבטיח שם דומיין ואחסון, תזדקק לכלים ותוכנות כדי לעבד תשלומים וליצור וייצור המוצרים שלך. מרבית פתרונות המסחר האלקטרוני עובדים היטב ותוכלו להשתמש בהם לבניית או הוספת עיבוד תשלומים לאתרכם הקיים.

כולנו יודעים שהקמת חנות מקוונת יכולה להיות רעיון נורא

גם אם אינך טכנאי. הקמת חנות מסחר אלקטרוני היא זולה וקלה יותר מהקמת חלון ראווה, אך היא דורשת מעט הון ועבודה מראש. אם אתה מוכן למכור באינטרנט ולא רוצה לחכות, הקמת חנות מקוונת יכולה להיות אתגר, במיוחד אם אין לך ידע טכני.

ניתן להפעיל מחשבים תוך מספר דקות בלי לרכוש מיומנויות מיוחדות. במדריך זה נראה לכם כיצד להקים חנות מקוונת בוורדפרס באמצעות WooCommerce. באמצעות וורדפרס תוכלו להקים חנות מקוונת משלכם בפחות מ- 30 דקות ונדריך אתכם בכל שלב בתהליך.

פוסט זה לא עוסק בשאלה האם אתה יכול להשתמש ב- Shopify

BigCommerce, WordPress או Squarespace כדי לבנות חנות מקוונת. הוא מתאר את 6 הצעדים החשובים ביותר שעליך לנקוט בכדי להקים חנות מקוונת מצליחה. לפני שתתחיל לבנות את חנות המסחר האלקטרוני שלך, יש כמה דברים בסיסיים שאתה צריך לעשות.

הובלת צרכנים לחנות המקוונת שלך עם שם הדומיין הנכון יכולה לשפר את זיכרון המותג ואת המודעות

שם החברה ושם התחום שלך הם המזהים הייחודיים שלך לצרכנים. אם קל לזכור את שם הדומיין שלך, קל לאייתו ולקשר אותו ישירות לאתר שלך, עליך לכוון לשם דומיין שתואם את שם הסניף שלך. ברגע שחשבתם על השם שאתם רוצים לבחור, תוכלו לרשום אותו ולהפוך אותו לשלכם. שמות דומיינים שונים עבור כל דומיין רשום שיש לך, כך שאינך צריך להשתמש באותו דומיין לכל דבר.

אחת הדרכים הטובות ביותר להתבלט מאמזון ולהיראות טוב

היא למכור מוצרים ממותגים משלך. אם אתה מתכנן להגדיל את העסק שלך ואתה רוצה מיתוג רציני, אתה אמור להיות מסוגל לקבל כתובת דוא"ל ממותגת שתוכל להשתמש בה בתחום הדומיין של חנות המסחר האלקטרוני שלך. פלטפורמות מסוימות מאפשרות לך ליצור כתובת דוא"ל של מותג ולקנות מאחת מהן, כמו אתר של Wix.

שותפויות משפיעות

במיוחד בשלבים המוקדמים, יכולות לסייע במשיכת מכירות ראשוניות ולהגדלת הנראות של אתרי האינטרנט שלכם עם מנועי חיפוש כאשר צרכנים מעוניינים מתחילים לחפש את שם המותג או את התחום שלכם. בניגוד לאסטרטגיות אחרות לשיווק ביצועים, יש יתרון ברור בתשלום עבור פעולות משמעותיות כמו קליקים, ביקורים, פניות ומכירות.

בדרך זו אתה מקבל את כל הציוד הדרוש לך

כדי לפתוח ולנהל את העסק הקטן שלך מבלי לשלם אגורה. עלות הקמת חנות מסחר אלקטרוני תלויה בגודל החנות שלכם ובבחירה בפלטפורמת המסחר האלקטרוני. אתה יכול להקים חנות תחביבים עם קטלוג מוצרים קטן במחיר של 29 $ לחודש בלבד ב- BigCommerce.

אם תחליטו לשדרג לרמה גבוהה יותר בתעריף רגיל, החל מ- $ 12 לחודש, תוכלו ליהנות מאתר ללא מודעות, שם דומיין בחינם בשנה הראשונה, ללא דמי עסקה ואחסון ללא הגבלה.

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה לאבטחת דומיין ואחסונו מאחסון HostGator

שקול לרכוש אותו. Bluehost, המארח הרשמי של WordPress ו- WooCommerce המומלץ, הסכים להציע שם דומיין בחינם, תעודת SSL והנחה על אירוח אתרים למשתמשים שלנו. בחר בחבילת אירוח אתרים שלך והוסף את שם הדומיין להזמנה שלך כדי שתוכל לבדוק אותה.

אם אינך מוכן לתת שם לעסק שלך או לקנות שם תחום, אל תהסס לחזור לסעיף זה ותמצא את שם האתר המושלם עבור העסק שלך.

כיום, בכל הנוגע לגידול העסק שלך, עליך להיות נוכח מקוון. בניית אתר מסחר אלקטרוני שונה מיצירת אתר סטנדרטי או פתיחת בלוג.

כדי לבנות את החנות המקוונת שלך המותאמת לצרכים העסקיים שלך, אתה יכול לבחור באחת מהאפשרויות הקיימות. הגישה המקורית והנפוצה ביותר לעיצוב החנות שלך היא לקנות דומיין, לארח את החנות שלך ולבחור פלטפורמת קוד פתוח לעיצוב שלה. הדומיין צריך להיות שם המותג של החברה שלך, אך הוא עשוי גם להיות שונה.

ECWID מאפשר להוסיף ווידג'טים לאתר (למשל

אתר WordPress או נוכחות מקוונת אחרת) ומקל על הוספת קוד HTML (למשל, לאתר מדיה חברתית או לבלוג) כדי שמשתמשים יוכלו לראות מיקום עבודה של חנות מקוונת. ברגע שמצאת את שוק הנישה שלך ועיצבת את החנות המקוונת שלך כך שתתאים לו, הגיע הזמן לייעל אותו לחיפוש שלך. אתה יכול להשתמש בכלי לחיפוש מילות מפתח כדי לראות כמה חנויות מתמחות במכירת יוקוללים וכמה הם מבוססים בשוק. תגלה שיש הרבה חנויות מקוונות פופולריות ברשת, אז זה הזמן לחשוב איך למכור מוצרים שונים.

על סמך הבדיקות והביקורות היסודיות שקבענו

קבענו כי Wix הוא בונה אתרי המסחר האלקטרוני הטוב ביותר. זו ההמלצה המובילה שלנו עבור רוב המשתמשים מכיוון שהיא קלה לשימוש, אתה מקבל את כל מה שאתה צריך כדי להקים את החנות המקוונת שלך ובמחיר סביר.

כלי לבניית אתרים הוא תוכנה מקוונת המעניקה גישה לעורך WYSIWYG כדי ליצור ולהתאים אישית את העסק שלך עם הידע שלך בקידוד. כלי יצירת אתרים מהווים אלטרנטיבה לשירותי פיתוח אתרים ולהחליפם על ידי יצירת נושאים ואתרים.

למידע נוסף אודות חנות אינטרנטית יש לבדוק ב- kratza.co.il

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן