קידום אתרי wix

היופי ביצירת אתרים בחינם עם Wix הוא שאתה יכול להתאים אישית את זה בדרך שלך ללא הגבלות. בחר את התבנית הנכונה על פי הסגנון שלך, המיקום שלך, זהות המותג ומסגרת הזמן שלך כדי להתחיל ברגל ימין.

דפדף בחינם וגלה מאות מעצבים גרפיים מוכשרים שאיתם Wix שיתף פעולה

כדי לספק לך אתר מדהים ומותאם במיוחד. אם תחליט ללכת בדרך בתשלום, נצל את אחד ההנחות של Wix ומבצעי ה- Wix שלנו כדי לקבל את הדילים הטובים ביותר על ממשקים יפים. ישנם גם מספר קופונים שימושיים של Wix שבהם אתה יכול לחסוך כסף בעת בניית האתר שלך.

כדי להתעדכן במכירות ה- Wix הקרובות, הירשם לניוזלטר של Wix והצג את קודי ההנחה של Wix וקודי הקופון של Wix כדי להפחית את עלות המנוי שלך. תוכלו להתחיל עם הגרסה החינמית בכל עת ולשדרג לאפליקציית הפרימיום. נווט לדף תכנית הפרימיום ולקישור המנוי בראש דף הבית. בין אם אתה מתחיל מותג משלך או עסק מאפס או שכבר פעיל, Wix היא אפליקציה שמאפשרת לך לבנות את הנוכחות שלך לנייד עם התכונות החזקות שלה.
עבור עוד פרטים נוספים אודות קידום אתרי wix כדאי לבדוק ב-

Wix Ascend תמיכה שיווקית לעסקים קטנים

היא קבוצת כלים עסקיים המובנים בעיצוב האתר שלך כדי לעזור לך להגדיל את התעבורה, להשיג תובנות לקוחות, להגדיל מעורבות והמרות ולנהל את העסק שלך. אתה יכול להשתמש ב- Wix Ascend בחינם מכיוון שהוא מותקן מראש באתר ה- Wix שלך. זה נותן גישה מוגבלת לכלי העסקים של Ascend, אך אם ברצונך להסיר את המותג Ascend ולפתוח תכונות חזקות יותר, עליך לשדרג.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להבטיח שיש לך באתר Wix SEO Wiz. לאחר התקנה מלאה, הוא דומה לכלי ה- SEO בהם משתמש יואסט עבור אתרי וורדפרס, אך ל- Wix יש גם את הכלים שלה.

הוא מציע מחירים מעל הממוצע, שאותם תוכלו למזער באמצעות קודי מבצע Wix ומבצעים. Wix הוא בונה אתרים קל לשימוש המציע מגוון עיצובים אתרים מודרניים ואופנתיים.

בנוסף למכירות Wix

לחברת המוצרים הדיגיטליים המקוונים יש גם מדור Wix באתר האינטרנט שלה. השילוב של קודי פרומו, קופונים ועסקאות אחרות של Wix מביא חסכון משמעותי ללקוחות. בנוסף לקודי ההנחה הרבים של Wix הזמינים מדי יום באתר, החברה מציעה גם הנחות עונתיות נדיבות של Wix, לעיתים עד 50%.

הזן שובר של Wix ותקבל הנחה על החשבון הכולל שלך. כדי למקסם את החיסכון, השתמש בקוד פרומו אחד או יותר בעת ביצוע הצ'ק-אאוט באמצעות כרטיס האשראי שלך. השתמש בקודי הנחה כלליים של Wix כדי לחסוך כסף באמצעות Wix Shoutout, כלי שיווק בדוא"ל.

באמצעות תוכנית השותפים של Wix

השותפים שלך יכולים להפנות את הלקוחות שלך לאתר שלך ולהשתמש בקוד הקופון שהוקצה להם בקופה. OSI (Tracking Code Coupon Code Tracking) מאפשר לשותפים שלך לגשת למוצרים ולשירותים שלך באמצעות קודי קופון באמצעות קישורי שותפים. זו תכונה נהדרת אם פלטפורמת השותפים שלך אינה מאפשרת שימוש בקישורים.

לפני שתתכונן להחליק את כרטיס האשראי שלך

זכור שלכל אתר יש דרישות שונות. סעיף זה מפרט את ההבדלים העיקריים בין תוכניות ששילמו Wix. אם אתה זקוק לתכונות מקצועיות, לשם דומיין משלך ולסחר אלקטרוני, אתה יכול לבחור באחת מתוכניות Wixs Premium, החל מחברת משולבת וכלה ב- VIP. בחר את הסדר שאליו ברצונך לייצא, סמן את תיבת הסימון, לחץ על ייצא, בחר פורמט קובץ CSV, עבור לחשבון מנהל מערכת ה- OSI שלך ולחץ על תגמולים. כדי לייבא את הקובץ ל- Wix לייצוא, לחץ על בחר קובץ ולחץ על כפתור הייבוא וזה נעשה.

Wix

הוא בונה אתרים מבוסס ענן המאפשר לך לבנות את האתר שלך בלי לתכנת ברקע. אין עוררין על כך ש- Wix הוא אחד ממפתחי האתרים הפופולריים ביותר כרגע. נראה כי אחת מהביקורות שיש לאנשים רבים כלפי Wix היא שעיצוב הבנייה מקבל מעט מאוד תשומת לב כדי להפוך אותו לידידותי לקידום אתרים, מה שהופך את כל הנושא של קידום אתרי wix לפשוט ונוח יותר מאי פעם.

יש לה תוכנית מחירים משלה, המחולקת לתכנית אתרים ולתוכנית מסחר אלקטרוני. העורך X, שנקרא כיום Corvid, הוא מותג נוסף של Wix שהסתובב במהלך המגיפה של COVID-19.

למעשה, השתמשתי בו כדי ליצור אתר חברת דו-לשוני משלנו בשם Tooltip.net. בסופו של דבר הסתכלתי על Wix, בונה התעריפים שלנו, אבל בסופו של דבר הלכתי עם Wix.

שלך מספק לך את כל הכלים הדרושים להצלחה

כולל מארח אתרים בחינם (Wix), כתובות אתרים שהוקצו, תמיכת לקוחות, תשלומים מקוונים ומודעות Wix. שדרוג ל- Premium מדלג על קוד הקופון הבסיסי של Wix וקוד ההנחה של Wix. מודעות Wix מעוגנות בראש העמוד שלך כך שהן גוללות למטה עבור המבקרים שלך.

התעריף הזול ביותר ב- Squarespace

המתחרה הגדולה ביותר של Wix, הוא 16 $ לחודש (או 12 $ לחודש אם יש לך קדנציה שנתית). השילוב של Wix ו- Weebly הוא התוכנית הזולה ביותר במחיר של 18 $ לחודש (14 $ לחודש) אם אתה נמצא בטווח השנתי. שתי התוכניות דומות ל- SquareSpace, אך התוכנית הזולה ביותר של Weebly היא תוכנית "Wixs Unlimited" שעולה 23 דולר לחודש, או 18 דולר לחודש אם יש לך תקופת כהונה שנתית.

זה התהליך לדרג אתר גבוה יותר במנועי החיפוש על מנת לייצר יותר תנועה ומכירות. פעולות אלה יוצרות הוכחה חברתית עבור החברה שלך ומגדילות את סך התנועה / המחזור שלך.

כפי שניתן לראות בטבלה שלהלן (באדיבות Crazy Egg)

ההשפעה של טעינת דפי אינטרנט איטית משפיעה על קצב העזיבה שלך. לא רק שהאתר שלך יהיה פחות שימושי, אלא שגם זמני הטעינה יהיו גרועים יותר. שיעורי הקפיצה מנוטרים על ידי גוגל מכיוון שכאשר לקוחות קופצים, הם לא רק באתרי המתחרים שלכם, אלא שאתריהם פחות רלוונטיים ושימושיים, וגוגל תשרת אותם בתדירות נמוכה יותר משלכם ותוריד אותם.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן