תיקון מחשבים ניידים

כאחד הדברים הבודדים שקשה להתעסק עם הצרכנים, תיקון מחשבים ניידים הוא עסק גדול בעולם הטכנולוגיה.

תלוי בגיל

בדגם ובמערכת ההפעלה של המחשב הנייד שלך, ייתכן שיהיה עליך לאבחן ולהבין כמה בעיות כדי לעבוד שוב. לעתים קרובות ניתן לקחת את המחשב הנייד שלך לחנות תיקונים שיכולה לטפל בבעיות בלוח האם, כולל תיקון מחשבים ומחשבים ניידים. אתה יכול גם לנסות רשימה זו כדי לייעל את המחשב האישי שלך, אך אם אף אחד מהשלבים הללו לא עובד, יתכן שתצטרך להחליף את לוח האם שלך או לקחת אותו לסדנה אחרת שיכולה לעבוד על בעיה בה.

לפני שתעבור לשירות מחשבים ניידים או לתקן

נסה לתקן את הנתב האלחוטי שלך וודא שהוא אינו מהווה בעיה ברשת שלך. אם המכשירים האחרים שלך עובדים כראוי, אתה יכול להשתמש ב- Cortana (או בחיפוש בסרגל ההתחלה של המחשב הנייד שלך) כדי לזהות ולתקן בעיות רשת על ידי שאלת Cortana. לפני שתשמיד את המכונה שלך, חפש באינטרנט באתרי תיקון וידאו עבור סרטונים מקוונים ואתרי תיקון שמראים לך בדיוק כיצד להיכנס ולגשת לחלקים שברצונך להחליף. גבה את כל הנתונים והתוכניות שלך במחשב הנייד בהקדם האפשרי וקח אותו איתך אם אתה מאבד את הזיכרון המאוחסן במחשב הנייד. 
למידע נוסף על תיקון מחשבים ניידים ותיקון מחשבים ניידים ניתן לבדוק כאן: laptoplab.co.il

 

השתמש בתוכנת פתרון הבעיות מבוססת Windows שקופצת

כדי לבצע שחזור מערכת ולחזור לנקודה הקודמת (קרא את הודעת השגיאה במלואה כאשר זה קורה). שירותי תמיכה במחשב יכולים לשחזר את הנתונים האקדמיים שלך אם קיימת בעיית תוכנה הדורשת מיפוי מחשב נייד מחדש.

שוחח עם אחד המומחים שלנו לתיקון מחשבים ניידים או התקשר אלינו בטלפון 469

778 – 4130 ותשלח את התיקון שלך. לקבלת מידע נוסף על תיקון המחשב הנייד, אנא פנה אלינו או בקר באזור השירות הטכני שלנו בקומה הראשונה באולם קוריגן. אנו נדאג שהלקוח יידע את המחיר שציטטנו עבור תיקוני המחשב הנייד שלך לפני שתמשיך בתיקונים. אנו יכולים לעזור לך לקבל הצעת מחיר להחלפת המסך ולספר לך את מספר הדגם והמותג של המחשב הנייד שלך. לאחר שתספק לנו את הדגם ואת מספר המחשב הנייד של ASUS, נוכל להציע לך הצעה לתיקון ונוכל לספק לך את הדגמים והמספרים של כל מחשבי ASUS שלנו.

אל תדאג, אנו יכולים לעזור לך לאבחן את המחשב הנייד ASUS שלך ולספק לך את אפשרויות התיקון המתאימות למחשב הנייד שלך. ספר לנו על בעיות במחשב הנייד שלך, כך שתוכל להציע לנו פתרונות תיקון מתאימים!

אם אתה זקוק לתיקון מיידי של מחשב נייד Asus או אם ברצונך לקבוע פגישה לעדכון התיקון

אנו כאן כדי לספק לך שירות תיקונים משתלם ואמין. הדבר מאפשר איתור ובידוד מהירים יותר של בעיות ומציע ללקוחותינו שירות תיקון אקספרס למחשב הנייד שלהם asUS. אנו יכולים לתקן את המחשב הנייד הפגום שלך במהירות ולהכניס אותו למצב שאתה אוהב. תחזור לעבוד במהירות – עם הזמן, שכן לטכנאים שלנו ניסיון רב בטיפול בכל מיני מכשירים ודגמי מחשב. כמו כן מומלץ לבדוק פה עוד לגבי תיקון מחשבים ניידים

אם אינך יכול למצוא מומחה המתגורר בקרבת מקום

רבים מציעים לשלוח את המחשב הנייד שלך ולהחזיר אותך בתשלום תיקון, כולל העלות. אם המחשב שלך נמצא בתקופת האחריות המקורית, שיחת טלפון פשוטה תודיע לך מה יכול להיות תיקון רגיל והאם נעשה זאת עבורך. לבעיות חמורות יותר בלוח האם, ייתכן שיידרשו כמה ימים לפתור את הבעיה, אך זה יכול לקחת 30-40 דקות. יש לנו את כל החלקים זמינים וכשסיים, המחשב יהיה מוכן לשימוש בהקדם האפשרי.

אם קיימת בעיית חומרה או תוכנה במחשב הנייד שהטכנאי לא יכול לפתור באופן מיידי

אנו נספק ללקוח השכרת מחשב נייד עד לתיקון המחשב הנייד באולם סטון. כדי לתת לך אפשרות לתיקון, המכשיר חייב להיות מאובחן ועלינו לבדוק אותו באופן אישי ב- TLTC ולספק לך אותו. אם הנסיבות אינן מאפשרות לך לבצע תיקון מחשב נייד, עליך לקבל אישור PCSS מראש לפני תיקונו לשימוש בסדנה מוסמכת לנובו. יש להחזיר לנו את המחשב הנייד תוך 24 שעות מרגע הצ'ק-אאוט ובתוך יום אחד מהיום בו אנו סוגרים וצ'ק-אין.

יש מקום לפגיעה במכונה, ולעתים קרובות יש צורך להסיר ברגים וחלקים דקורטיביים אחרים. אם משהו לא בסדר בכונן הקשיח, אתה יכול להחליף אותו בעצמך, אך החלפת חלקים אלה יכולה להיות קשה.

ישנם גם הרבה מחשבים ניידים מקולקלים למכירה ב- eBay

וזה יכול להיות זול יותר לקנות גרסה חלופית של המכונה המדויקת מאשר לדאוג למצוא חלק מסוים. לא כל הבעיות ידרשו ממומחה לתקן מחשב נייד כך שהתיקון יכול להיעשות בבית. תיקון יציאת הטעינה הוא בדרך כלל משימה מהירה, אך דורש ממומחה לפתוח את המחשב הנייד ולבצע את התיקון באופן פנימי. שבירת החלקים המכניים של המחשב הנייד שלך היא קצת יותר קשה להחלפה ודורשת מיומנות והנדסה. החלקים ועלויות העבודה צריכים להיות סבירים, כמו גם עלויות התיקון במכונה עצמה.

 

תוכן עניינים

באותו נושא

פרסום באינטרנט

למידע נוסף בתחום של קידום אתרים בגוגל יש לבקר באתר seofocus.co.il מאמר זה בוחן את האבולוציה, ההשפעה והעתיד של פרסום באינטרנט, תוך התעמקות בצורות ובאסטרטגיות…

שירותי ענן לעסקים

מחשוב ענן הופך לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור עסקים בכל הגדלים, ומספק לארגונים גישה למגוון רחב של שירותים ותכונות. במאמר הבא נתאר את היתרונות של…

שירותי Help Desk מעולים לעסק

כאשר אתה מחליט אילו תוכנות ושירותי דלפק עזרה מתאימים ביותר לעסק שלך, יש כמה שאלות מרכזיות לענות עליהן. כדי לפשט את המחקר שלך, ריכזנו עבורכם…
דילוג לתוכן