facebook ad policy

פייסבוק Inc (FB) הודיעה ביום חמישי על שינויים מוגבלים בגישתה למודעות פוליטיות, כולל האפשרות שמשתמשים יוכלו לבטל מודעות מסוימות – מיקוד לכלים וביקורת כי מערכת המודעות שלה משמשת פוליטיקאים להפצת שקרים. המדיניות מציינת במפורש איזה סוג של תוכן מודעה פייסבוק מאפשר או לא מאפשר במודעות ואילו סוגים של תוכן מודעות היא מאפשרת במודעות אלה. זה מאפשר למשתמשים לראות פחות מודעות פוליטיות או נושא חברתי בשירות שלהם, להגביל את מספר המודעות הפוליטיות והחברתיות שהם רואים ביום, ולמקד מפרסמים פוליטיים / מסחריים עם רשימה מותאמת אישית.

מדיניות המודעות של פייסבוק

היא בעצם רשימה של מדיניות שמספרת לך מה מותר במודעה שלך ומה לא. למרות שזה רעיון טוב להבין את ההנחיות היטב, משווקים שרוצים לפרסם מודעות בפייסבוק צריכים לבדוק את המודעות שלהם לגבי הנחיות. אין חוקים הקובעים כיצד פועל פרסום בפייסבוק, רק נקודת מבט כללית שכדאי לזכור בעת יצירת מודעה.

אם אתה בודק את המודעה שלך ורואה כל דבר שמנוגד למדיניות המודעות של פייסבוק

יש לך אפשרות לערער על ההחלטה. כדי לברר מדוע מודעה נדחית, עבור לרמת המודעה במנהל המודעות של פייסבוק ובדוק מדוע המודעה נדחתה. אם אתה סבור שהמודעות שלך עומדות בהנחיות הפרסום בפייסבוק והן נדחות בטעות, תוכל להשתמש בטופס זה כדי לערער על דחייתך. אתה יכול גם להבטיח שאתה מבין את החלקים של המודעה שלך שאינם מסתיימים על ידי התייחסות למדיניות המודעות שלך בפייסבוק ובעצם עריכה כדי לציית לתנאים.
למידע נוסף אודות מדיניות פרסום בפייסבוק וfacebook ad policy ניתן לגשת לאתר whitecollar.co.il

ישנן מספר סיבות לכך שמודעת הפייסבוק שלך לא תאושר, לכן היה ערני ועקוב אחר הכללים והתקנות השונים לגבי מודעות פייסבוק.

אם ברצונך שאישור מודעת הפייסבוק שלך יאושר וחשבונך יישאר במצב תקין

חשוב לעמוד בהנחיות הפרסום של פייסבוק. אם אתה רואה מפרסם שהפר שוב ושוב את מדיניות הפרסום, אתה יכול לנקוט בצעדים הדרושים כדי להשבית אותו או להסיר את יכולת הפרסום שלו. אל תאפשר למודעה שלא אושרה לגרום לאובדן גישה לחשבונות שלך או אפילו להסרת המודעה שלך מהאתר. הכרת מדיניות המודעות של פייסבוק לפני שאתה יוצר מודעה יכולה לחסוך לך הרבה כאבי ראש בדרך.

זה לא עניין גדול לא לאשר מודעה מעת לעת

אך הזהיר כי אי הסכמה חוזרת יכולה להוביל לסגירת חשבון המודעות שלך בפייסבוק. היזהר בעת יצירת המודעה שלך, כאשר היא נדחית או כשפייסבוק משבית את כל חשבונך. אם אתה עושה זאת באופן קבוע או מקדם משהו שפייסבוק אוסרת עליו במפורש, אתה יכול לחסום את חשבון הפרסום שלך בפייסבוק.

אם אתה מאמין שהמודעה שלך עולה בקנה אחד עם מדיניות הפרסום של פייסבוק

תוכל להגיש אותה מחדש, והיא לרוב תאושר ותושק. אם אתה דוחה תלונה מכיוון שהיא אינה עולה בקנה אחד עם הוראת קידום מוצרים אסורים, כגון סמים אסורים או משקאות אלכוהוליים אסורים או מוצרים ושירותים מזיקים אחרים, היא עשויה להיות מעובדת והוגשה מחדש. אתה רשאי לשלוח את המודעה בכל עת מחדש כל עוד אתה מאמין שהיא תואמת למדיניות הפרסום שלנו.

גורם נוסף שניתן לפסול עבור מודעות חוקיות

הוא קהל היעד, אך באותה מידה, אינך מעוניין ליצור פרסום עבור מוצר הנמצא בקטגוריית התוכן האסור של פייסבוק, בהתאם להנחיות שלנו, מכיוון שהוא נופל תחת הקטגוריה של תוכן אסור, וזה בהחלט יידחה. אם אתה יוצר מודעה בודדת או אפילו מתחייב לפרסם בפייסבוק, ודא שהמוצר לא נאסר אוטומטית מפייסבוק. סביר להניח שמודעה תפר את אחד מחוקי המודעות שלנו ותסומן לבדיקה נוספת. פייסבוק תדחה את המודעה שלך אם אתה משתמש בגורמי מיקוד מרובים כדי לבודד מוצר או סוג מוצר מסוים (למשל אלכוהול, סמים, טבק וכו ').

כמובן

תוכל לקדם מודעה בדף פייסבוק, קבוצה או אירוע, אך אסור לך לפרסם בה, ולכן היא כפופה למדיניות המודעות של פייסבוק. פייסבוק מצהירה רשמית כי אינה מעמידה לרשות הפרסום את המותג שלה בשום דרך אחרת מלבד פרסום בפייסבוק. כל פרסומת שמכילה את שם המותג או הנכסים של פייסבוק לא תייצג את המותג שלנו, אלא באופן שמנגיש אותו למשתמשי ומפרסמי פייסבוק אחרים.

במהלך תהליך בדיקת המודעות

ה- AI של פייסבוק בודק מודעות אם קיימות מילים וביטויים ספציפיים המתייחסים לשיטות עבודה מוגבלות, ודוחה מודעות המכילות אותן גם אם אינן עוברות על כללים. פייסבוק אינה דוחה מודעות המכילות מילים או ביטויים מסוימים המפרים את המדיניות שלנו, אלא אם כן הם מפרים בפועל את מדיניות המודעות שלנו. למרות שמודעה אינה מפרה את הכלל, ה- AI שלנו עשוי לדחות מודעות המכילות מילים או ביטויים מסוימים שקשורים לנוהג המוגבל שלנו.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן