כדי לעזור לך ליצור יותר לידים לעסקי המסחר האלקטרוני שלך, אתן לך טיפים שיעזרו לך ליצור סיסטם ייצור לידים טוב יותר ומערכת ניהול לידים יעילה יותר.

בפוסט זה אסביר מדוע זה עובד ואשרטט כמה טיפים וטריקים מרכזיים למערכות ייצור הלידים הטובות ביותר שיעזרו לחברה שלכם למלא בעקביות את pipeline המכירות שלכם עם לידים איכותיים.

ככל שהלידים יותר איכותיים אפשר להפוך אותם בקלות יותר ללקוחות משלמים. מצד שני, רכישת לידים חמים מאפשרת לך לחסוך בתהליך הארוך והמייגע של יצירת ובדיקת משפכים שיווקיים רבים  אשר לפעמים ממירים פחות מהרצוי – רכישה של הלידים תאפשר לך להתמקד במה שאתה יודע. להפוך מתעניינים ללקוחות בלי כל כאבי הראש שמסביב. 

עבור עסקים רבים, רכישת לידים איכותיים חמים מהתנור הם אחד המרכיבים החשובים ביותר באסטרטגיה השיווקית שלהם.

ישנן מספר דרכים בהן תוכל להשיג לידים לעסק שלך – צריך להתאים אותן לגודל העסק

כגון שיווק בדוא"ל, דיוור ישיר, מדיה חברתית ורשתות חברתיות. שיווק בדוא"ל היא בדרך כלל טקטיקה שמתאימה לעסקים קטנים, אך הוא לא תמיד יעיל לעסקים גדולים. במילים אחרות, האסטרטגיה שלך לייצור הלידים שלך תלוייה המון פעמים בגודל של העסק שלך.

ניתן לייצר לידים משיפותי פעולה

אתה יכול גם לחתום על חוזה עם חברת B2B בתחום מקביל או חופף לשלך כדי לקבל מהם לידים שהגיעו אליהם ויכולים להיות רלוונטיים אליך, וכך הלאה. זה יכול להיות מצב win-win לשתי החברות אם אתם בגודל זהה ויכולים להפנות אחד לשני  לידים בצורה שלא תפגע בעסק.

לידים טובים יכולים להגיע בצורה אורגנית

כדי למקסם את הרווחיות ביצירת לידים לחברה – תוכן איכותי של העסק אשר מופץ בצורה נכונה באינטרנט וברשתות השונות יכולה להיות דרך מעולה להביא לידים בצורה אורגנית. אם תחליט להשתמש באסטרטגיה זו כדי לייצר מכירות B2B השנה, תצטרך לפתח תוכן יקר ערך שקהל היעד שלך רוצה לקרוא.

בסופו של דבר תמיד התוכן הוא המלך, וזה לא משנה אם זה B2B או B2C. על ידי שימוש בשיווק תוכן כחלק מהאסטרטגיה שלך לייצור לידים, תוכל להגדיל את תעבורת האתר שלך על ידי הובלת לקוחות פוטנציאליים לדף הנחיתה המיועד שלך. ולהמיר אותם ללקוחות משלמים.

האם אתה צריך לקנות שירותי ייצור לידים?

או אולי לנסות לייצר את הלידים לגמרי לבד?

ייצור לידים עצמאיים זו משימה קשה אשר לא מבטיח תמיד שהרווח מהליד יכסה את עלות יצירת הליד. מה גם שבמפשך שיווקי עצמאי מחיר הליד הוא נתון משתנה תמיד שאינך יכול לצפות. הוא עלול להשתנות במהירות.

זוהי השקעה כבדה. נכון שזו גם דרך נהדרת לבנות את המותג שלך ולהקים שם מותג שניתן לתרגם בקלות במספר ערוצים כמו פייסבוק. , טוויטר ולינקדאין. מדיה חברתית היא מרכיב מרכזי באסטרטגיית יצירת לידים עצמאית בסיסית. אבל זה פשוט יקר ולא תמיד התוצאה ידועה בסופו של התהליך.

לעומת זאת, בריכשת לידים תוכל להבטיח שתמיד יגיעו אליך לידים חמים במחיר קבוע מראש. לעסקים אשר זקוקים ליציבות וגדליה משמעותית – אין ספק שזאת דרך מעולה לצבור לקוחות משלמים בקצב מהיר ובטוח.