למה קידום אורגני חשוב לכל עסק

בשנים האחרונות, העיסוק בשיווק אורגני ובלתי משולם ברשתות חברתיות הוכיח דל. ראינו גידול בשיווק בתשלום ברשתות החברתיות בתעשייה שלנו לאחרונה, אך אנו עדיין עוסקים בהרבה טקטיקות שיווק אורגניות, ללא שכר ולא בתשלום.

אמנם נכון לומר שמדיה בתשלום היא הצורה הפופולרית ביותר של שיווק במדיה חברתית בתעשייה שלנו כיום, אך המדיה החברתית האורגנית עדיין חשובה הרבה יותר מבעבר.

זה כבר לא יכול להיחשב לוח מודעות בחינם לפרסום המוצרים והשירותים שלך. במקום זאת, הערך המרכזי שלו טמון במיתוג, מעורבות קהל ומעורבות בקהילה.

מדיה חברתית אורגנית

היא המקום בו הקהל שלך יכול לדעת ולסמוך על המותג שלך וללמוד עליו יותר. המטרה צריכה להיות לספק לקוראים מידע רב ערך, רלוונטי ושימושי. גם אם בסופו של דבר COVID 19 ישוחרר, תוכן אישי וחביב עדיין צריך להיות אבן הפינה של אסטרטגיית השיווק שלך ברשתות החברתיות. רוב מה שאתה צריך לדעת על קהל היעד שלך כדי להשפיע על אסטרטגיית השיווק שלך ברשתות חברתיות כבר זמין עבורך, בתנאי שאתה יודע לאן לחפש. בין אם אתה משתמש בפרסום בתשלום או בפוסטים ממומנים, אסטרטגיית שיווק אורגנית יכולה לייצר תנועה לעסק שלך. אתה יכול להשתמש בחלק גדול מפרסום ה- PPC שלך מבלי שתצטרך לחכות מיד ולהשקיע הרבה כסף, בדיוק כמו שאתה יכול לעשות עם פרסום קונבנציונאלי.

זה יכול להיות כלי שימושי לקידום מעורבות קבועה

שמועילה לעסק שלך בכללותו. אתה יכול להתאים את ההודעות שלך, שיווק באימייל ומדיה חברתית למגדר שלך, למיקום, לגיל שלך וכו '. פרסום אורגני ברשתות החברתיות יכול להגדיל את מעורבות הקהל, התנועה וההכנסות שלך. שיווק אורגני יכול גם להועיל לעסק בכך שהוא מאפשר לך להתאים אישית את המסר שלך כך שהודעות במיילים, במיילים, בשיווק או במדיה החברתית יכולות להיות ממוקדות אליך לפי מין, מיקום וגיל. למרות שלוקח יותר זמן, שיווק אורגני יכול לעזור לך לפתח קשרים אותנטיים ולהועיל באמת לעסק שלך. עם זאת, אם יש לכם אסטרטגיה שיווקית נכונה ותמיכה נכונה מצד צוות השיווק שלכם, אולי אפילו תוכלו להציע מבצעים "אורגניים" ברשתות החברתיות בעתיד.

ברור שלשיווק ברשתות החברתיות יש יתרונות, אך עליכם להיות מודעים לסיכונים והיתרונות שהוא מביא להגדלת התנועה לאתרכם ולהגברת המודעות למותג. אם לחברה שלך אין פרופיל, צור אותו ברגע שיהיה ברור שיהיה לו יתרון.

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להיזהר אם אסטרטגיית השיווק האורגני שלך

היא להצליח הוא להכיר את קהל היעד שלך. זוהי אסטרטגיה אורגנית אמיתית שמתמקדת בהישארות נאמנה לאישיות המותג שלך ובהבנת קהל היעד באמת. מסיבה זו עליכם לשים לב היטב לנוכחות המדיה החברתית של החברה שלכם ולא רק לתוכן, אלא גם לטון ולקול.

זה גורם לדולרי השיווק שלך להרחיק לכת עוד יותר באמצעות מאמצי שיווק אורגניים חברתיים ואחרים

כדי לקבוע איזה תוכן הכי פופולרי בקרב הקהל שלך לפני שאתה מבצע את הקידום. אם המותג שלך מצליח לגרום לאנשים להציג פוסטים בדף שלך ואתה משלם לפייסבוק כדי לקדם את התוכן שלך, מדידת מעורבות העוקבים לתוכן שיווקי אורגני תיתן לך מושג עד כמה המותג הצליח עם העוקבים שלו. קהל היעד אליו תגיעו באמצעות מאמצי השיווק האורגניים שלכם ברשתות החברתיות תלוי באיזו אקטיביות המנויים שלכם מפיצים את התוכן. זה תלוי לא רק אם אתה מעביר תוכן ללקוחות קיימים או פוטנציאליים, אלא גם ברמת המעורבות.

שיווק אורגני הוא תהליך ארוך, אך בסופו של דבר הוא יספק את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלך מבחינת מכירות, שביעות רצון לקוחות ומודעות למותג.

הדרך הטובה ביותר לנצל את המדיה החברתית בצורה הטובה ביותר

היא לשלב אותה עם גישה בתשלום. קידום בתשלום ברשתות החברתיות יכול לספק את התוצאות השיווקיות הדרושות לך כל עוד אתה משתמש בפלטפורמה ובקהל היעד המתאימים. שיווק בתשלום: זו הזדמנות נהדרת ללמוד עוד על שיווק אורגני וכיצד הוא יכול להועיל לעסק שלך.

לבסוף

חשוב להכיר בכך ששכר וביו אינם נכללים זה בזה בכל הנוגע לתוכן ברשתות חברתיות. בין אם מדובר בקידום מכירות אורגני או בתשלום, תוכן יכול למלא תפקיד חשוב בכדי לגרום לקהל שלך להגיב, לכן חשוב שתשתמש בתמהיל בריא של תוכן בתשלום, אורגני וחברתי. אם החברה שלך רוצה לפתח אסטרטגיית מאזן פרסום מאוזנת המכסה את כל היסודות, היא צריכה למצוא את הדרך האופטימלית לשלב פרסום אורגני בתשלום בין מדיה חברתית.

הכל תלוי במציאת ערוץ המדיה החברתית המתאים למותג שלך

והבנת קהל היעד שלך היא המפתח לדעת באילו פלטפורמות מדיה חברתית העסק שלך צריך להשתמש בפרסום בתשלום ופרסום אורגני, כמו גם מודעות בתשלום. בעת פיתוח אסטרטגיית השיווק שלך, חשוב לשקול אם אתה משיג את היעדים העסקיים שלך באמצעות שיווק בתשלום או שיווק אורגני.

נכתב בשיתוף מתן כהן קידום אתרים.

למידע מורחב בתחום של מקדם אתרים נא לבדוק ב- matancohen.co.il

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן