איפה מוצאים עובדים ווירטואליים?

COVID-19 שיבש את מקום העבודה וחברות רבות משתמשות בעבודה מרחוק כחלופה למשרדים המסורתיים. בעוד שחברות מסוימות עוברות להציע עבודות קבועות מהבית, מאמר זה יתמקד בחברות מרוחקות המציעות עבודה וירטואלית מהבית. יש לנו רשימה של 20 חברות רחוקות שנותנות לעובדים שלהן לעבוד 100% מרחוק.

כאשר המגפה מתחילה להתפוגג

חברות רבות מתכננות להוסיף שילוב חדש של עבודה מרחוק במקום, מודל וירטואלי היברידי בו עובדים מסוימים עובדים במקום ואחרים עובדים מהבית. שילוב זה מספק גישה טובה יותר לכישרון, פרודוקטיביות גבוהה יותר עבור אנשים וצוותים קטנים, עלויות נמוכות יותר עבור אנשים פרטיים, גמישות וחוויות עובדים טובות יותר. למרות שהיתרונות הפוטנציאליים ניכרים, ההיסטוריה הראתה כי ערבוב בין עבודה וירטואלית ושטחית הוא הרבה יותר קשה ממה שנראה, והוא היה רחוק מלהיות הצלחה במהלך מגיפת הנגיף הכורוני.

אתה יכול לחסוך זמן בהשכרה ובשכירות

לחסוך כסף בעלויות תקורה ולפנות יותר זמן משלך לעבודה על הדברים שאתה צריך כדי להתמקד בעסק שלך. באופן זה תוכלו לחסוך בעלויות כמו שטחי משרדים וציוד. זו ההזדמנות שלך לפתח מודל וירטואלי היברידי שתואם היטב את החברה שלך וליצור תרבות משותפת חדשה לעובדים שלך המספקת יציבות, לכידות חברתית וזהות השייכת להם, בין אם הם עובדים במקום, מרחוק או בשילוב של אלה. .
למידע נוסף בתחום של איפה מוצאים עובדים ווירטואליים? באפשרותך לגשת לאתר fillva.com

כשאתה מעסיק עובדים במשרה מלאה

עובדים וירטואליים הופכים אותם לחלופה טובה יותר, מכיוון שאתה לא צריך לכסות עלויות דומות, וסוכנויות וירטואליות גובות את רובן. ספקי צד שלישי המעסיקים עובדים וירטואליים יחייבו אותם בגין העבודה והטכנולוגיה שבהם הם משתמשים, מה שיגרום לכם פחות כאב ראש ודאגה.

עובדים וירטואליים הם אלטרנטיבה מצוינת להעסקת עובדים פנימיים כאשר אתם שוקלים את הגיוס הראשון שלכם

מכיוון שעובדים וירטואליים עובדים אצל חברה צד ג 'ומועסקים בה, אתה קונה שירות מהם בעיקרו, מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג לתלושי שכר או לחבות מס.

עובד וירטואלי

הוא סוג של פרילנסר שעובד מרחוק עבור החברה שלך. כשאתה מעסיק עובד וירטואלי, זה בדרך כלל בגלל שמעולם לא פגשת אותו באופן אישי. אם זה המקרה, עליך להיות בטוח שיש לך את הכישורים לבצע את העבודה, שאתה מבין את העסק שלך ושהעבודה שלך יכולה להתבצע מרחוק ולא במשרד מסורתי.

אם החברה שלך מתכננת להשתמש באותן טכניקות הגיוס כמו בעבר לעובדים קונבנציונליים

אתה צריך לחשוב פעמיים. לא כל העובדים הוכשרו למשימה זו, וייתכן שלא תמצא עבודה שתואמת את תיאור התפקיד שלך. לפני שתעסיק עובד וירטואלי, עליך להעסיק מכל רחבי העולם ולחקור נקודות חמות פוטנציאליות וסוגי הכישרונות שאליהם אתה רוצה להתייחס בפרסומות העבודה שלך.

עם הופעתן של סביבות עבודה מרוחקות והמגפה

חברות חוות שינויים עצומים באופן הגיוס וניהול העובדים. כדי ללמוד עוד על השינוי הזה, שוחחנו עם מספר מנהלים עסקיים שמחפשים עובדים וירטואליים על האופן שבו תוכלו להשתמש באסטרטגיות פנים כדי להבטיח שתעסיקו עובדים מרוחקים. כלומר לחפש כישורים חדשים ודרך עבודה חדשה.

חברות רבות רואות בגיוס מרחוק הזדמנות לבחון את הטיות ההעסקה שלהן ולהוסיף מועמדים מגוונים יותר למאגר הכישרונות שלהן

מנהלים ומנהלי משאבי אנוש מפתחים פתרונות יצירתיים לבעיות גיוס עובדים, מבטיחים פרודוקטיביות עובדים ומקדמים תרבות ארגונית כוללת עבור הצוותים שלהם רחוקים. בראיון זה, ז'נט מולווי, מנהלת קריאייטיב משותפת של משאבי אנוש למומחים לבעלי עסקים קטנים, מדברת עם אנשי מקצוע בתחום משאבי האנוש ובעלי עסקים קטנים על העסקת עובדים וניהולם בעולמות וירטואליים. בשנים האחרונות ערכנו מחקר בתשע חברות פורצ'ן 500, כולל יבמ, סיטיגרופ, ג'נרל מילס וסיסקו מערכות – שם יותר מ -50% מעובדיה עובדים מרחוק בממוצע. ככל שהערכות עובדים נעשות שקופות יותר, קל יותר מתמיד למצוא ולעקוב אחר העובדים הנכונים. לא משנה אם אתה בוחן מכתבי הגשת מועמדות לעבודה, ישנן כמה דרכים לזהות מאפיינים ולזהות עובדי טלפון קריטיים לביצועיהם.

עובדים מבצעים מגוון רחב של משימות עבור העסק שלך – החל מהקלטת נתונים ותזמון לפרסום ברשתות החברתיות ומחיקת תיבת הדואר הנכנס שלך. פרילנסרים ופרילנסרים עובדים לעיתים קרובות אצל כמה לקוחות במקביל.

חברות מסוימות היו מרוחקות כבר שנים מאז הקמתן

וחברות מרוחקות מצוידות היטב להמשיך ולמלא עבודות וירטואליות. כ -20% מהחברות המרוחקות שמאפשרות לעובדיהם לעבוד מרחוק 100% מהזמן מאפשרות לחברי הצוות שלהם לעבוד מרחוק במשך אותה תקופה. אפשר לחשוב שעבודות וירטואליות מוגבלות למחברים ומתכנתים העובדים בחברות בינלאומיות.

ככל שיותר ויותר חברות הופכות את העבודה מרחוק לחלק מהתרבות הארגונית שלהן

נסיעות יומיות ושעות עבודה לא גמישות במשרדים נייחים הולכות ומתרחקות מהאופנה. כרבע מכוח העבודה בארה"ב עובד כיום לפחות במשרה חלקית מהבית, ומדיניות חדשה הביאה עובדים רבים ומנהליהם לעבוד בפעם הראשונה בנפרד במשרדים. חברות רבות גם לא רגילות להעסיק עובדים חדשים במהלך המגפה.

מצד שני

עובדים רבים יתקשו עם גישה מוגבלת לתמיכה וניהול תקשורת. המפקחים עשויים להיות מודאגים מכך שעובדים אינם עובדים מרחוק, אך מחקרים מראים שלפחות בסוגים מסוימים של עבודות (למשל, עובדים בעלי ביצועים גבוהים יכולים לחוות ירידה בביצועי העבודה ומחויבותם אם הם מתחילים לעבוד מרחוק ללא הכנה והכשרה. — – בחלק מהמקרים העובדים מרגישים שמנהלים מרוחקים קשורים יותר לצרכים שלהם, תומכים בהם ועוזרים להם לבצע את העבודה. ויינברג ממליץ לתזמן משרה במשרה מלאה כדי שכירים חדשים לא ירגישו מוזנחים. — – חברת הטכנולוגיה העולמית ServiceNow משתמשת באפליקציית משולבים ניידים משלה כדי לסייע לעובדים חדשים בבקשות הניירת והציוד הנדרשות. ServiceNow העסיקה עובדים מרוחקים רבים במהלך המגפה והיא רגילה לעלות באופן אישי. ב- ServiceNow, ההטמעה הוירטואלית מתחילה בשישה פגישה של שעות ביום הראשון, עם הפסקות מובנות ואפשרויות קישוריות, אומר וודור.

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן