מה זה משפך שיווקי?

מבוא

משפכי שיווק הם סדרה של שלבים שנועדו להפוך מבקר ללקוח.

משפך השיווק ידוע גם בתור משפך הרכישה, משפך ההמרות ומשפך המכירות. הסיבה לכך היא שהוא פועל לפי אותו עיקרון של מה שנכנס חייב לצאת. הרעיון מאחוריו הוא להדריך את המבקרים בשורה של שלבים שיובילו אותם בסופו של דבר להפוך ללקוחות.

משפכי שיווק הם אסטרטגיה שיווקית כדי לעזור להדריך את הלקוחות שלך בתהליך של רכישת מוצר או שירות.

משפך שיווקי הוא מערכת המנחה לקוחות פוטנציאליים בשורה של שלבים ואל היעד הסופי הרצוי של הלקוח. לדוגמה, אם אתה הבעלים של חנות מסחר אלקטרוני ורוצה להגדיל את המכירות, תשתמש במשפך כדי להדריך לקוחות פוטנציאליים מחוסר ידיעת החברה שלך לרכישת אחד מהמוצרים שלך.

המטרה של מערכת זו היא להפוך כמה שיותר אנשים ללקוחות משלמים על ידי הדרכתם בכל שלב במשפך.

מבוא: מהו משפך שיווקי?

משפך שיווקי הוא מודל שבו משתמשים משווקים כדי לעקוב אחר המסע של הלקוח הפוטנציאלי ממודעות להמרה. המשפך מתחיל עם חלק עליון רחב ומצטמצם ככל שהוא מתקדם כלפי מטה.

זה מתחיל בראש המשפך עם מודעות, כלומר כאשר הלקוח הפוטנציאלי לומד על המוצר או השירות שלך בפעם הראשונה. אמצע המשפך מייצג שיקול, שבו הם מעריכים אם הם רוצים את המוצר או השירות שלך או לא. בשלב זה תשאלו אותם שאלות שיעזרו לכם להבין את הצרכים והרצונות שלהם וגם את התקציב שלהם. החלק התחתון של המשפך מייצג המרה, שבו הם החליטו לקנות את המוצר או השירות שלך.

משפך שיווקי הוא סדרה של צעדים שמשווקים נוקטים כדי להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות.

משפך שיווקי הוא סדרה של שלבים שמשווקים לוקחים על מנת להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות. השלבים הם:

– מודעות,

– ריבית,

– רצון עז,

– פעולה.

5 סוגי משפכי שיווק לעסק שלך

משפך שיווקי הוא תהליך של העברת לקוח ממודעות להמרה. זהו תהליך של הפיכת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות על ידי הדרכתם בשורה של שלבים.

5 סוגי משפכי השיווק עבור העסק שלך הם:

– משפך המודעות: זהו השלב הראשון במשפך השיווקי והוא משמש להכנסת לקוחות פוטנציאליים לתחום ההשפעה של העסק שלך.

– משפך המרת לידים: שלב אמצעי זה במשפך השיווק משמש להמרת לידים או לקוחות פוטנציאליים לקונים או לקוחות בפועל.

– משפך שימור הלקוחות: יש להשתמש בשלב האחרון במשפך השיווק כדי לשמור על לקוחות מרוצים ולחזור לעוד.

משפכי שיווק הם אסטרטגיה שיווקית שניתן להשתמש בה כדי לתכנן, לבצע ולמדוד את האפקטיביות של קמפיין שיווקי. הם נועדו להנחות לידים לקראת המטרה הסופית של המרה.

ישנם סוגים שונים של משפכים שיווקיים שניתן להשתמש בהם למטרות שונות. בגדול, ישנם 5 סוגים של משפכים שיווקיים:

-משפך יצירת לידים: זה המקום שבו לקוחות פוטנציאליים מתוודעים לחברה שלך בפעם הראשונה ואתה מנסה להמיר אותם ללידים.

-משפך מכירות: זה המקום שבו אתה מנסה להמיר לידים ללקוחות על ידי הגשת הצעות ומתן מידע על המוצר או השירות שלך,

-משפך הפעלה: זה המקום שבו אתה מנסה להפוך לקוחות לקונים חוזרים על ידי עידודם לקנות יותר מהחברה שלך בעתיד,

-לְהַשְׁרוֹת

דוגמאות ותיאורי מקרה למשפכים שיווקיים

משפך שיווקי הוא מונח המשמש לתיאור תהליך גיוס הלקוחות. המשפך מתחיל בקבוצה גדולה של לקוחות פוטנציאליים ומצטמצם לקבוצה קטנה יותר של לקוחות ממוקדים.

ניתן ליצור משפך שיווקי בדרכים רבות, אך הדרך הנפוצה והפופולרית ביותר היא באמצעות רשימת מיילים. סוג זה של משפך שיווקי מתחיל באימיילים המוניים ולאחר מכן עובר למיילים ממוקדים יותר, כגון מבצעים או מבצעים ספציפיים.

ניתן ליצור משפך שיווקי גם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר. משפכים אלו מתחילים בפוסטים כלליים ועוברים לפוסטים ממוקדים יותר, כגון קידום מוצר או שירות ספציפיים.

משפכי שיווק הם דרך לארגן ולמדוד את הצלחת מאמצי השיווק שלך. הם עוזרים לך להבין כמה אנשים מבצעים המרה משלב אחד של משפך השיווק שלך לשלב הבא.

האנלוגיה הנפוצה ביותר למשפך שיווקי היא משפך מכירות, המשמש את אנשי המכירות כדי לעקוב ולמדוד את ההתקדמות שלהם בתהליך הקנייה. משפך השיווק משמש בדרך כלל בשיווק דיגיטלי וניתן ליישם אותו בדרכים רבות ושונות, בהתאם למה שאתה רוצה למדוד.

תוכן עניינים

באותו נושא

מה זה שיווק דיגיטלי?

מבוא למסלול הקריירה בשיווק דיגיטלי: ה-ABC's שיווק דיגיטלי הוא מונח רחב המקיף היבטים רבים ושונים של העולם הדיגיטלי. זהו מסלול קריירה מבוקש מאוד ומציע הזדמנויות…

האם כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי?

הקדמה: מהו שיווק דיגיטלי? שיווק דיגיטלי הוא מונח גג המכסה מגוון פעילויות, משיווק במדיה חברתית ואופטימיזציה למנועי חיפוש ועד לשיווק בדואר אלקטרוני ושיווק באמצעות תוכן.…

שיווק פרויקטים בנדלן

מבוא פרויקטים שיווקיים בנדל"ן: מבוא תחום השיווק תמיד משתנה, וענף הנדל"ן אינו שונה. המאמר הבא יספק לכם היכרות עם כמה מהפרויקטים השיווקיים החשובים ביותר שמתבצעים…

חברה לבניית אתרים מקצועיים

העלויות הנסתרות של בניית אתר אינטרנט הן שירותים נוספים כגון שירותי שיווק בדוא"ל, שירותי טלפון עסקיים, כתובות דוא"ל עסקיות מקצועיות, כלי SEO ועוד הרחבות/אפליקציות של…

חברה לבניית אתרים מהירים

כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין את כתובת האתר של דף העסק שלך בפייסבוק וכלי הבינה המלאכותית שלהם יפיק עבורך באופן מיידי את תוכן…
דילוג לתוכן