מה צריך לדעת על דיסנילנד בפריז?

הקדמה: דיסנילנד פריז, המקום המאושר ביותר על פני כדור הארץ

דיסנילנד פריז (באנגלית: Disneyland Paris) הוא פארק שעשועים בעיר מרנה-לה-וואלי, צרפת. הוא נפתח ב-12 באפריל 1992 ומשתרע על שטח של 2,845 דונם.

הפארק מחולק לחמישה אזורים שונים – Main Street USA, Adventureland, Frontierland, Fantasyland ו-Discoveryland. בפארק השעשועים שני מלונות: Disney's Hotel New York ו-Disney's Hotel Cheyenne.

דיסנילנד פריז הוא פארק שעשועים ואתר נופש במארן-לה-ואל, צרפת. זהו יעד התיירות השני הכי מתוייר באירופה, אחרי השאנז אליזה בפריז.

אתר הנופש כולל שני פארקי שעשועים: דיסנילנד פארק ופארק אולפני וולט דיסני, וכן שלושה מלונות עם נושאים: מלון דיסנילנד, מלון ניופורט ביי קלאב של דיסני וסקויה לודג' של דיסני.

פארק דיסנילנד הוא פארק השעשועים המקורי של אתר הנופש. נפתח ב-12 באפריל 1992 כ-Euro Disneyland, הוא שונה לשם דיסנילנד פריז בשנת 1994. פארק אולפני וולט דיסני נפתח בשנת 2002 וממוקם מעבר לרחוב מפארק דיסנילנד. הוא כולל במות קול המשחזרות אולפנים הוליוודיים שבהם המבקרים יכולים לקחת חלק בחוויות יצירת סרטים המבוססים על הפקות שונות של וולט דיסני כמו מלחמת הכוכבים או אינדיאנה ג'ונס.

איך להתכונן לטיול שלך

דיסנילנד פריז הוא מקום קסום לילדים, אבל זה יכול להיות מהמם עבור מבוגרים. הנה כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך.

1. הפארק ענק: דיסנילנד פריז הוא פארק דיסני הגדול בעולם, עם יותר מ-2,000 דונם – וזה רק אחד מארבעת הפארקים שלו! תצטרך לתכנן את היום שלך בהתאם.

2. תצטרכו להגיע מוקדם: אם אתם רוצים להימנע בתורים ארוכים, תכננו להגיע לפארק לפחות שעתיים לפני פתיחתו בבוקר ואל תצפו להיכנס אם תגיעו מאוחר מ- 13:00.

3. הרכיבות מיועדות בעיקר לילדים: אם אתה מבוגר שמחפש טיולי ריגוש או אטרקציות אחרות שאינן מיועדות לילדים, זה לא ההימור הטוב ביותר שלך- אלא אם כן אתה מוכן לשלם הרבה יותר עבורם (ו הם לא יהיו כל כך כיף).

4. האוכל יקר: בדיסנילנד פריז יש כמה כאלה

איך לשרוד את הקווים בדיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז הוא מקום פופולרי עבור תיירים ומקומיים. בפארק שני פארקים: פארק דיסנילנד ופארק אולפני וולט דיסני. עם שני הפארקים הללו, יש הרבה טרמפים ואטרקציות לבחירה.

הפארק פתוח 365 ימים בשנה, אך הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא בעונת השיא באוקטובר עד מאי. בתקופה זו התורים קצרים יותר, כך שתוכלו ליהנות מיותר מהאטרקציות מבלי לחכות יותר מדי בתור.

דיסנילנד פריז הוא פארק השעשועים הפופולרי ביותר באירופה. יש בו יותר מ-60 אטרקציות ומופעי בידור. הוא מציע גם מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה.

מאמר זה יספק טיפים כיצד לשרוד את הקווים בדיסנילנד פריז – קו מסלול מהיר, טיפים לתורים וכו'.

אחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מתורים ארוכים היא להזמין כרטיסים באינטרנט מראש. אתה יכול ליהנות מהנחה מקוונת גם להזמנה מוקדמת.

אם אינכם יכולים להזמין כרטיסים מראש, עליכם לפנות ישר לאחת משתי הכניסות לפארקי דיסני שיש להן קו מסלול מהיר (פארק דיסנילנד או פארק אולפני וולט דיסני).

טיפים נוספים לתורים כוללים:

טיפים וטריקים לביקור שלך עם ילדים

דיסנילנד פריז הוא מקום קסום שמציע עולם חדש של הרפתקאות. זהו היעד המושלם עבור המשפחה והחברים שלך ליהנות יחד. אתה יכול לבקר בדיסנילנד פריז בעצמך או שאתה יכול לקבל סיור מודרך עם אחד המומחים של דיסני.
למידע נוסף על דיסנילנד בפריז עליך לגלוש לאתר disneyland.org.il

כדי להפיק את המרב מהביקור שלך, הנה כמה טיפים וטריקים:

– הביאו בקבוקי מים וחטיפים כדי להימנע מתשלום מחירים יקרים במסעדות הפארק

– השתמש ב-FastPass+ כדי לדלג על שורות

– צלם תמונות עם דמויות כמו מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד דאק או גופי

– בקר באטרקציות אייקוניות כמו טירת היפהפייה הנרדמת, שודדי הקאריביים, הבית הרדוף

טיפים של דיסנילנד פריז לסעודה כמו בוס

ישנם מספר סוגים שונים של מסעדות בדיסנילנד פריז. חלקם מציעים שירות מלא, אחרים מציעים שירות דלפק, וחלקם מציעים שילוב של השניים. יש גם הרבה חוויות אוכל שונות בדיסנילנד פריז, מאוכל משובח ועד שירות מהיר.

להלן רשימה של טיפים לסעודה כמו בוס בדיסנילנד פריז:

-חשוב לבצע הזמנות מראש למסעדות הפופולריות ביותר על מנת למנוע זמני המתנה ארוכים או אכזבה.

-אם אתם רוצים לחוות את המטבח הצרפתי האותנטי ביותר, גשו ל-L'Auberge de Cendrillon או ל-Café Mickey.

-אם אתם מחפשים משהו יותר נינוח, נסה אחת ממסעדות השירות המהיר הרבות כגון Café Hyperion או La Cantina de San Angel.

-תמיד עדיף לאכול מוקדם יותר ביום כשאתה עדיין בארץ יורו דיסני כי יש כל כך הרבה דברים נפלאים לעשות ולראות שאולי לא תרצה לפספס

תוכן עניינים

באותו נושא

חשיבות המיתוג בסופרמרקטים

1. הבנת כוחו של מיתוג: האם זה באמת משנה? בשוק התחרותי של היום, מיתוג הפך חשוב מתמיד לסופרמרקטים. זה מעבר לסתם לוגו או סלוגן קליט;…

אטרקציות בקלוז' נאפוקה?

ברוכים הבאים לקלוז' נאפוקה, שם תגלו שילוב של היסטוריה, תרבות ומודרניות השוכן בלב טרנסילבניה. מדריך זה נועד להדגיש את האטרקציות המובילות שמגדירות את העיר התוססת…

מה צריך לדעת על בודפשט?

בודפשט היא בירת הונגריה וידועה בפאר הארכיטקטוני, חיי הלילה התוססים והתרבות המגוונת שלה. פוסט זה בבלוג יחקור את מה שכדאי לדעת לפני שאתם מתכננים ביקור…

האם הרפובליקה הדומיניקנית מסוכנת?

האם הרפובליקה הדומיניקנית בטוחה למטיילים? מדריך מקיף להבנת הסיכונים הרפובליקה הדומיניקנית היא יעד תיירותי פופולרי, אך האם היא בטוחה למטיילים? הבנת הסיכונים הכרוכים בנסיעה לרפובליקה…

פארק אירופה היער השחור

מבוא: מהי ההיסטוריה מאחורי בניית הפארק הזה? Europe Park Hier Black הוא פארק שעשועים אשר תוכנן להיות העתק של התרבות האירופית. בנייתו של פארק זה…

דובאי מומלצת בחורף?

הקדמה: מהי דובאי ומי גר שם? דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. זוהי העיר המאוכלסת ביותר באיחוד האמירויות והעיר השנייה בגודלה בחצי האי ערב. אוכלוסייה…
דילוג לתוכן