איך בונים חנות אינטרנטית

אם יש לך את התקציב, כדאי להציב מודעות מקוונות כדי לקדם את המוצרים שלך בחנויות מקוונות. כאשר אתה משתמש ב- Google Ads, מונחי חיפוש רלוונטיים מזוהים ומשולמים עבור הצגת מודעות עבור המוצרים שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של Google. מניסיוני, מסעות פרסום של גוגל פועלים בצורה הטובה ביותר כשאתה מוכר מוצרים יקרים.
על מנת לשמוע עוד פרטים מורחבים אודות איך בונים חנות אינטרנטית באפשרותך להעיף מבט ב- coi.co.il

אחת הדרכים הטובות ביותר להתבלט מאמזון ולהיראות טוב היא למכור מוצרים ממותגים משלך. למכור את המוצרים הרצויים תחת שם המותג שלך מבלי להוציא שקל במלאי. וכמובן שאתה אמור להיות מסוגל למכור מוצרים שיצרת או להיות בעצמך.

אם אתה מנהל חנות אינטרנטית ב- Coi

כדי להקל על אנשים לקנות באינטרנט. אני אראה לך כיצד להקים חנות אינטרנטית, למצוא מיליוני מוצרים ממותגים למכור ולא להוציא כסף מראש כדי להצטייד. אם אין לך חנות מקומית או לא מנהלת אותה, יתכן שלא תכיר את תהליך הקמת חנות המסחר המקוון המקוון שלך.

בנה לבד חנות עובדת

תוכלו ללמוד כיצד לבנות חנות מקוונת מאפס ומה עלינו לעשות כדי לבנות, להפעיל, לתחזק ולבצע שיווק דיגיטלי לעסק שלכם. התחל למשוך קונים ולשמור על לקוחות נאמנים בעזרת 20 הטיפים הרוצחים שלנו לחנות מקוונת מצליחה. טיפים אלה מכסים כל דבר, החל כיצד לגרום לקונים לחוות כל אלמנט בחנות המקוונת שלך, להסביר כל היבט של DIY ולעשות קונים כדי להגביר את המכירות.

איך בוחרים מוצרים למכירה בחנות

אך בחירת המוצרים הנכונים למכירה היא מכריעה להצלחת החנות שלך. על ידי ביצוע 20 הטיפים הרוצחים שלנו ליצירת חנות מקוונת מצליחה, מוכרים יכולים להשתמש בחנות אינטרנטית של Coi שלהם כדי לפנות ללקוחות ולהבדיל את העסק שלהם מקמעונאים פחות חכמים.

הימנע ממצוקת ההיתקעות עם מוצרי נישה שאינם מייצרים נאמנות רבה למותג או מותגים הממוקדים רק בסוגים מסוימים של מוצרים. לא רק לדבר על איכות, כדאי להימנע גם ממכירת מוצרים באיכות נחותה ולדבר על הייחודיות של המוצרים שלך.

כשיש לך חנות מקוונת אתה צריך להתחרות באתרים פופולריים

כדי למכור הכל תחת השמש: eBay, Amazon, Etsy וכו 'אם אתה מוכר דברים שזמינים רק באתרים מסוג זה , תתקשה להעביר מוצרים. אם אתה מוכר מוצרים בעבודת יד, אטסי או שוק אמזון עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר שלך.

לקוחות ב- Coi מחפשים מוצרים ייחודיים שיוצרו מאפס

Coi, לעומת זאת, היא חנות וירטואלית בה לקוחות יכולים לחפש מגוון רחב יותר של מוצרים. זיהוי המוצרים דורש מחקר כלשהו, אותו אתה זקוק לכל חנות מקוונת במסחר אלקטרוני.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני שאתה פותח חנות מקוונת

הוא להשיג את המוצרים שהלקוחות רוצים לקנות. כולם יודעים שכתובת העסק שלך היא באינטרנט, אז בוא נקנה שם דומיין כדי להתחיל. כשם שאתר הוא המשרד הווירטואלי שלכם באינטרנט, אתם זקוקים לאתר לעסק המקוון שלכם, כמו שאתם זקוקים לחנות פיזית.

אתה צריך גם דרך לייצר את המוצרים שלך

על ידי יצירת אותם בעצמך, שכירת חברה או שילוב של שניהם. לאחר שתסיים, אתה מוכן ליצור חנות באינטרנט ולהתחיל למכור את הסחורה שלך, ובשלב זה, זה שימושי. השלב הבא הוא לבחור את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר שמתאימה לצרכים העסקיים שלכם.

אם כבר יש לך חנות לבנים מוכרת

אתה יכול להתחיל בקטן ולהוסיף לאתר המסחר האלקטרוני את הפריטים המועדפים עליך. אטסי הוא מקום נהדר לפתוח בו חנות מקוונת למצטרפים חדשים מכיוון שהוא חושף את המוצרים שלך ואת החנות המקוונת שלך לקונים פוטנציאליים מכל רחבי העולם. בשנה שעברה, יותר מ -30 מיליארד קונים רכשו מוצרים בשווי של יותר מ -28 מיליארד דולר בפלטפורמה שלה, על פי Etsy.

הם המפתח לניהול עסק מצליח של Coi ולהפיכת כל עסקאות לספירה

מדריך זה יראה לכם כיצד לפתוח חנות מקוונת בשבעה צעדים פשוטים אם אתם פותחים עסק קטן בפעם הראשונה או שהייתם זמן מה מהמשחק. לאחר ביצוע חשבונות עלויות תפעול, אחסנה ושיווק, מרבית בעלי חנויות המסחר האלקטרוני בסופו של דבר עם שולי רווח של 20-30%.

Coi נחשב לשלב הבא מכיוון שאתה יכול לא רק לנהל את כל העסק שלך, אלא גם כמה חלונות ראווה. אם אתה רק מתחיל ויש לך אלפי מוצרים למכור, Coi יכול לצמוח איתך.

מעבר לנישת מגמה בזמן הנכון הוא דרך יזומה וארוכת טווח לייצב את העסק שלך. אתה זקוק לאסטרטגיה שיווקית איתנה, בין אם אתה חושב על אתר אינטרנט ובין אם אתה מחפש להוסיף לוגו או לחפש לקוחות.

זה לא משנה אם יש לך את המוצר הטוב ביותר עבור הנישה שלך

הנוכחות המקוונת שלך נידונה. בסופו של דבר, ככל שתבינו טוב יותר את המתחרים, הנישות והתעשייה שלכם, כך הסיכויים שלכם לבנות חנות מקוונת מצליחה טובים יותר. אם אתה מוצא נישה שעומדת בקריטריונים שלעיל אך חדשה עבורך, קח את הזמן ועשה קצת מחקר.

כדי ליצור חנות מקוונת רווחית, עליך לשלם אגורה יפה למעצב אתרים או לקחת על עצמך ללמוד כיצד לקודד. כאשר אתה נרשם, Coi נותן לך את היכולת לשלב את העסק שלך באתר הקיים שלך (הוא תומך ברוב הפלטפורמות כגון WordPress, Drupal וכדומה) או להגדיר חנות משלך עם שם דומיין קנייני (אתה יכול לשנות לדומיין מותאם אישית. בכל עת או לשדרג לתוכנית סיכון).

לוח המחוונים מציג רשימת משימות שתעביר אתכם באמצעות הקמת חנות באינטרנט

הוספת המוצר הראשון שלכם, איתור החנות שלכם והחלטה אם ברצונכם לספק סחורה או לשלם עבורם. לדוגמא, הוספת מוצר היא פשוטה כמו לחיצה על מוצר בסרגל הצד והוספתו לכפתור. לאחר הזנת השם, המחיר, הכמות וכל מה שיש בידכם, שנה את סטטוס המוצרים לפעיל, והוא נמצא ישירות בחנות המקוונת שלכם, מוכן למכירה.

 

תוכן עניינים

באותו נושא

איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות

למידע נוסף אודות איך יוצרים קורסים דיגטליים שנמכרים בכמויות באפשרותך לבדוק כאן: digitalcourse.co.il בעידן הדיגיטלי, קורסים מקוונים הפכו לאמצעי פופולרי עבור אנשים להרחיב את הידע…

שלבים מרכזיים לבניית אתר אינטרנט מוצלח

ניווט בתהליך המורכב של בניית אתר יכול להיות מרתיע. פוסט זה בבלוג ימחיש את השלבים הכרוכים ביצירת אתר מוצלח, משלב התכנון הראשוני ועד ההשקה. אנו…

גוגל אדסנס

מאמר זה חוקר את העולם של Google Adsense, פלטפורמת פרסום מקוונת פופולרית. אנו מתעמקים בתכונותיו, היתרונות שלו וכיצד זה חולל מהפכה באופן שבו עסקים מקדמים…

איך מחברים מאוורר למחשב?

חיבור מאוורר למחשב הוא תהליך קל שדורש כמה רכיבים וכמה שלבים פשוטים. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הרכיבים, השלבים והיתרונות של חיבור מאוורר…
דילוג לתוכן