טיפים לקוסמטיקה – מי בכלל צריך קרם פנים ?

לכל אחד יש צורך ייחודי בכל הנוגע לטיפוח העור אך ישנם כמה מוצרים ושיטות בסיס שכל אחד יכול לנסות לשפר את עורו. מוצרי טיפוח טובים יכולים לסייע בשיפור מראה ומרקם העור שלך בזמן שאתה נאבק בהתפרצויות או מנסה להחזיר מראה צעיר וטבעי. מוצרים טובים יכולים גם לסייע בטיפול באקנה שלך ולהגן על העור מפני נזקים וצלקות עתידיות.

השימוש בקרם פנים חשוב מכיוון שהוא שומר על לחות וגמישות בעור

מה שיכול לסייע בהפחתת קמטים, כתמי הזדקנות וקווים עדינים אחרים. על מנת לטפל בכפות הרגליים ובעיגולים כהים, ניתן להשתמש בקרם, כמו גם במוצרי טיפוח עור אחרים, להגנה על אזור העיניים הרגיש. בעוד שאנשים רבים מתרכזים בעור הפנים, הגוף יכול ליהנות גם מטיפול נוסף.

בהתאם לסוג העור

עליך למרוח קרם לחות פעמיים עד שלוש פעמים ביום במידת הצורך. עור שמן זקוק ללחות, לכן השתמש במוצרי טיפוח העור להסרת שמן ועור יבש. דרמנים מסכימים שהעור מסוגל יותר לתקן את עצמו עם דברים כמו רטינול, ולכן יש להשתמש בקרם לחות סמיך בערב.

אם הפנים שלך יבשות

השתמש בקרם לילה נפרד ועשיר עם מרכיבים המשפרים את העור בבוקר או בערב, אך הקפד להוסיף קרם הגנה במהלך שעות היום (ראה נקודות 2 ו -3 להלן). בחר קרם הגנה שמרגיש תואם למוצרי הפנים האחרים שלך, שאינו ניתן לגילוי על העור ללא קשר לגוון העור, ושאינו גורם לאיפור להיפרד, לפס או להחליק. קרם לחות כהה, קרמי CC ויסודות כולם מכילים SPF מובנה של 30 פלוס ומרכיבים משפרים את העור.

כפי שכל רופא עור יגיד לך

קרם הגנה הוא שלב חשוב בטיפול בעור מכיוון שהוא מגן מפני פגיעה ברדיקלים חופשיים העלולים לגרום לסרטן העור ולסימני הזדקנות מוקדמים. זה צריך להיות השלב האחרון בשגרת הטיפוח היומית שלך לאחר שהשתמשת במינרלים פיזיים מכיוון שהוא פועל על ידי חסימת קרני UV. אינך צריך קרם הגנה בלילה, אך אותו קרם SPF לפני השינה לא כואב ותפספס את הידרציה הנוספת של קרם לילה נפרד ועשיר יותר עם מרכיבים המתקנים עור.

מוצרי טיפוח עור איכותיים עם מרכיבים טבעיים המתנהגים כמו חומצה היאלורונית יכולים לחדש

להרטיב ולהחיות את השכבות החיצוניות של העור. בלילה, חלק מהאנשים אוהבים להדביק סוגים שונים של חומרי טיפוח לעור, כגון מה שאתה רואה בסרום חומצת היאלורוניקה של Essence Beauty Water Hydrating. בתור חומר ניקוי או קרם לחות, פילינג יכול לעזור להסיר עור מתקלף ולהגדיל את מחזור תאי העור.

עם זאת

רטינול (ויטמין A) יכול להטריד ולגרום לאדמומיות ולקילוף. לכן, עדיף לשאול את רופא העור שלך אילו סוגי רטינול מתאימים לך ביותר ולמה העור שלך צריך. אם אתה רוצה להוסיף לחות לעור שלך אופציה מצוינת היא קרם לחות מרובד המתאים לרוב סוגי העור. לעור יבש ומעורב, היא ממליצה על סרום לחות לעור שמן, סרום נוגד חמצון שהוא בהיר וללא שמנים לאלו מכם הנוטים לאקנה, ומשהו לפגמי עור.

איזה קרם לחות עבורך

הוא הטוב ביותר עבורך תלוי בגורמים רבים, כולל סוג העור, הגיל והאם יש לך תנאים מסוימים כגון אקנה. לדברי רופאת העור הקוסמטית מישל גרין, MD, סוג העור הוא הגורם החשוב ביותר בקביעת אילו מוצרי טיפוח העור מתאימים לך ביותר. קרם הלחות לפנים שתבחר תלוי בסוגי העור שלך ובהעדפות אישיות.
למידע מורחב בנושא של טיפים לקוסמטיקה – מי בכלל צריך קרם פנים ? ומוצרי ביופור מומלץ לגלוש לאתר delif.co.il

לאחר שתבין את סוג העור שלך

תוכל להתחיל לבחור את המוצרים שלך בצורה מדויקת יותר. לניקוי, מעט ניסוי וטעייה הוא נורמלי אם אתה מחפש את העור הנכון – שמנוני יכול להפיק תועלת ממוצר ג'ל קליל וללא שמן, למשל. אתה רוצה להיות בטוח שאתה בוחר את המוצר המתאים לסוג העור שלך.

בסופו של יום

שגרת טיפוח העור באמצעות ניקוי וקרם לחות יכולה לעשות הבדל גדול. לדברי ד"ר הת'ר רוג'רס, רופאת עור ורופאת עור, יישום מוצרי טיפוח העור שלך בסדר הנכון יבטיח כי העור שלך יקבל את מלוא היתרונות של כל מוצר. מוצרים באיכות טובה יסייעו לעור שלך להיראות טוב יותר בעתיד, בעוד מוצרים נחותים יכולים להיות לא יעילים ולגרום לנזק.

עם כל כך הרבה מוצרים שיש היום

זה יכול להיות קשה לפענח מה העור שלך צריך ומה לא. כדי לפרוץ את הרעש, ביקשתי משני רופאי עור להסביר כיצד אפשר לטפל בעור בכל גיל. השפעות יופי, מוצרים רבים ובלבול טיפולי עור כללי הן שאלות תקפות. למידע נוסף על חשיבות טיפוח העור הטוב ומציאת מגוון מוצרים שיכולים להועיל לך, קבע פגישה לייעוץ במרכז הסקין של דרום מיאמי עוד היום.

השיגעון הבלתי נגמר של טיפוח העור בן 12 השלבים בהשראת K-Beauty הפך את קרם היום שלנו למסובך עד

כדי כך שזה יכול להיות מכריע לנסות להבין מה העור שלך צריך ליישם את המוצרים שלך וכיצד הם יהיו יעילים עבור העור שלך. טיפולים ממוקדים לטיפול בעור כגון תרופות מרשם כגון טרטינואין לאקנה ורוזצאה, קרמים כגון קרמי רטינול, טיפולי פילינג כגון קרצופים ומסיכות, סרום אנטי-אייג'ינג עם פפטידים וגורמי גדילה ואחרים כולם יעילים מספיק כדי להשתמש בהם בלילה. זְמַן. שינויים עונתיים כרוכים בהתאמות של טיפוח העור שלך והמוצרים שבהם אתה משתמש, אך אינם דורשים שיפוץ משמעותי של השגרה שלך.

עבור עוד מידע על טיפים לקוסמטיקה – מי בכלל צריך קרם פנים ? מומלץ לבדוק כאן: https://delif.co.il/

תוכן עניינים

באותו נושא

תפריט דיאטה להרזיה

כמו כן, חשוב לדעת לפרק קבוצות מזון, לקבוע את גודל המנות ואת הזמנים הטובים/אידיאליים לאכילה. לפני בחירת תוכנית הדיאטה דלת הקלוריות הטובה ביותר, חשוב לדעת…

מיינדפולנס

תרגול המיינדפולנס הוא תרגיל שעוזר לך להסיט את תשומת הלב שלך מחשיבה מסוג זה ולעסוק בעולם הסובב אותך. הוא כולל שיטות נשימה, תמונות מודרכות ושיטות…

למה חשוב לקבוע תור באינטרנט?

הדרך המסורתית להזמין פגישות היא מסורבלת וכרוכה בתקשורת מרובה הלוך ושוב באמצעות דואר אלקטרוני וטלפון. זה לא נמשך זמן רב, אבל משאיר מקום לטעות אנושיות…
דילוג לתוכן